Montini sluit de boeken?

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Montini sluit de boeken?

Bericht door ProgressNation »

Hoorde vandaag geruchten dat Montini vanaf juli ook de boeken sluit.

Iemand meer info?

Spijtig ... Ze gaan er toch weer geen Swing Inn van maken zeker :cry: :evil:

Begrijp niet dat het geen succes geworden is. Zoveel concurrentie is er in Limburg toch niet meer.
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Heb ik ook al gehoord... Kan er eigenlijk ook niet meer over zeggen dan dit :-)
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Naja, dit nieuws stond in de sterren geschreven, de hoeveelste heropening was dt nu eigenlijk?

Ik denk dat er wel concurrentie is: de Versuz, één van de weinige rendabele clubs in belgie
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

montini

Bericht door ProgressNation »

Versuz is toch iets meer mainstream. Terwijl Montini toch eerder underground gericht was.

Alweer een tegenvaller voor Zzino.
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

Zo underground is montini nimeer zenne...
In ieder geval, de boeken neerleggen is totaal geen sprake van geweest. Zzino heeft de club overgelaten aan de (vorige) eigenaars, maar hij blijft er wel feestjes in organiseren.
Voorlopig verandert er dus niets, maar als het volk weg blijft... :-(

En Versuz concurrentie? Dan moet je toch is op een zaterdag alletwee doen, je zal het verschil in clienteel wel merken. Daar waar je in hasselt eerder mja het 'stylish' volkje vind :? ga je in montini eerder onze franstalige landgenoten vinden...
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Wat ik over de Versuz zei klopt natuurlijk niet helemaal. Ik wil daar mee gewoon bedoelen dat de 'scene' totaal gewijzigd is... clubs als carré of versuz, daar draait uitgaan om zien en gezien worden en wat 'shaken' op commerciele troep. Het spijt mij te moeten zeggen dat dit ongeveer de enige vorm van discotheek is dat kan overleven... Een legende als La Rocca is niet veel beter meer hoor.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

Scarface schreef:Wat ik over de Versuz zei klopt natuurlijk niet helemaal. Ik wil daar mee gewoon bedoelen dat de 'scene' totaal gewijzigd is... clubs als carré of versuz, daar draait uitgaan om zien en gezien worden en wat 'shaken' op commerciele troep. Het spijt mij te moeten zeggen dat dit ongeveer de enige vorm van discotheek is dat kan overleven... Een legende als La Rocca is niet veel beter meer hoor.
Sad but true...
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

versuz

Bericht door ProgressNation »

Laat ons stellen dat ze in La Rocca en Versuz gewoon de platen van het moment draaien. Mischien niet slecht. Maar in La Rocca verwacht ik de hits van de komende maanden te horen en niet die van de afgelopen maanden. Maar, hebben ze andere keus?

Het is meedoen met de massa, of verzinken. Risico's nemen kan je niet meer, want eens je in de negatieve spiraal komt raak je er tegenwoordig niet meer uit en mag je enkele maanden nadien de boeken sluiten.
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jun 2007, 18:19

Bericht door phuzionz »

Ik ben verschillende keren in montini geweest, en had dit voorspeld, dit komt gewoon door wanbeleid!!!!!!!!!!!!!!!

De eene avond moet u 18 euro inkom betalen, leest ge het goed, 18 euro, en voor wa, een paar retro dj's, niks maar ook niks anders was daar. Als de naam versuz hier toch is gevallen ga ik hem ook ineens gebruiken. Daar betaalt ge 10 euro maar hebt ge wel een pak meer waar voor uw geld. Zelfs in illusion is het maar 10 euro!!!!!!!!

Ten tweede de helft van de dj's die op de flyers stonden waren die debetreffende avond niet aanwezig, sorry maar zo'n zaken kunnen voor mij gewoon niet als u een zaak runt.

Dit zijn natuurlijk niet de enige reden, maar daar was gewoon geen vast concept, geen strakke lijn, wat er volgens mij wel moetg zijn.

Nu is hem iedereen gratis inkom aan het geven voor maar volk te hebben, de mensen zijn nie achterlijk zer!!!!!!!!!!
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

ik ben in de 'huidige' montini niet geweest, dus over wanbeleid kan ik niet meespreken; ik vrees dat dergelijke club, met een deftig beleid nog ten onder zou gaan aan de tijdsgeest....tijdgeest die het uitgaansvolk beïnvloed, maar ook politie, parket etc..
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

phuzionz schreef:Ik ben verschillende keren in montini geweest, en had dit voorspeld, dit komt gewoon door wanbeleid!!!!!!!!!!!!!!!

De eene avond moet u 18 euro inkom betalen, leest ge het goed, 18 euro, en voor wa, een paar retro dj's, niks maar ook niks anders was daar. Als de naam versuz hier toch is gevallen ga ik hem ook ineens gebruiken. Daar betaalt ge 10 euro maar hebt ge wel een pak meer waar voor uw geld. Zelfs in illusion is het maar 10 euro!!!!!!!!

Ten tweede de helft van de dj's die op de flyers stonden waren die debetreffende avond niet aanwezig, sorry maar zo'n zaken kunnen voor mij gewoon niet als u een zaak runt.

Dit zijn natuurlijk niet de enige reden, maar daar was gewoon geen vast concept, geen strakke lijn, wat er volgens mij wel moetg zijn.

Nu is hem iedereen gratis inkom aan het geven voor maar volk te hebben, de mensen zijn nie achterlijk zer!!!!!!!!!!
Welke retro was dat dan? Ben sinds de heropening een 5-6 keer geweest en zo'n bedrag heb ik toch nooit neergeteld hoor (misschien die met Armani, Djaxx,... ?) Moest het nog zo zijn vind ik wanbeleid wel een overdreven statement. Het zou trouwens niet de enigste club zijn die voor een grote line-up de entrance fee verhoogt.

De afwezigheid van een rechte lijn in programmatie zie ik eerder als een oorzaak... Wat moet je nu verwachten van een ladies night in een club als Montini :? De ene keer is het electro, de andere keer weer techno, dan weer club-progressive,...

De sfeer was ook niet wat het moest zijn sinds de heropening, maar een hele dansvloer die met zen handjes in de lucht staat te shaken is tegenwoordig een rariteit geworden.

Het zijn allemaal zoveel factoren die samenspelen dat het moeilijk wordt om nog een eenduidige succesformule voor een nieuwe club op te stellen, als die al bestaat...
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

en jullie vergeten de grootste concurrent: real!!! daar zit het wekelijks stampvol en mikt wel op een soortgelijk publiek als montine (ongeveer, toch meer dan versuz). montini hoopte ook veel walen, maar die zijn allemaal verkocht aan real. ook mss een factor die meespeelt is het steekpartij-incident vlak na het openingsweekend wat mss een aantal mensen heeft afschrikt.
ben eenmaal in montini geweest en vond het niet schitterend: veel en (te) oude hits. een half uur staan aanschuiven om dan eenmaal binnen te concluderen dat de tent nog nie ns halfvol zit :?

tzal nog wat even aanmodderen zijn om dan terug over te schakelen op de commerciele dingen vrees ik
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Bestaat Barocco nog?
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

stanske schreef:en jullie vergeten de grootste concurrent: real!!! daar zit het wekelijks stampvol en mikt wel op een soortgelijk publiek als montine (ongeveer, toch meer dan versuz). montini hoopte ook veel walen, maar die zijn allemaal verkocht aan real. ook mss een factor die meespeelt is het steekpartij-incident vlak na het openingsweekend wat mss een aantal mensen heeft afschrikt.
ben eenmaal in montini geweest en vond het niet schitterend: veel en (te) oude hits. een half uur staan aanschuiven om dan eenmaal binnen te concluderen dat de tent nog nie ns halfvol zit :?

tzal nog wat even aanmodderen zijn om dan terug over te schakelen op de commerciele dingen vrees ik
De Real draait toch ook al gigantisch lang mee, een hele prestatie eigelijk... Wat draaien ze daar zo tegenwoordig?
Kwil der eigelijk nog wel is naartoe, ik rij daar altij zo goed als langs als ik van maastricht terugkom :D
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Betere electro enz zeker?

Komen geregeld toch grote namen zoals Green Velvet enz
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten