Terpoortere Gent

Het forum van de andere legendarische clubs
lava

Terpoortere Gent

Bericht door lava »

Misschien niet zo legendarisch, maar wel voldoende naar mijn mening om hier geplaatst te worden, Terpoortere Gent, uit pure wanhoop enkel jaren later Café au Gand genoemd, en eveneens opnieuw uit pure wanhoop tot op de dag van vandaag een overpoort-studentencafé...
Gio

Bericht door Gio »

Sorry maar als die zaak telkens uit pure wanhoop manieren probeert te zoeken om verder te bestaan, waarom is deze dan noemenswaardig om vermeld te worden?
lava

Bericht door lava »

Gio schreef:Sorry maar als die zaak telkens uit pure wanhoop manieren probeert te zoeken om verder te bestaan, waarom is deze dan noemenswaardig om vermeld te worden?
Omdat Gent in deze periode echt wel niets anders had (of vergis ik me nu?). Ik herinner me voor de livestream nog via sis...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

lava schreef:
Gio schreef:Sorry maar als die zaak telkens uit pure wanhoop manieren probeert te zoeken om verder te bestaan, waarom is deze dan noemenswaardig om vermeld te worden?
Omdat Gent in deze periode echt wel niets anders had (of vergis ik me nu?). Ik herinner me voor de livestream nog via sis...
Was nog een ruig kot, zegt dat ik het gezegd heb!!
lava

Bericht door lava »

keskondisco schreef:
lava schreef:
Gio schreef:Sorry maar als die zaak telkens uit pure wanhoop manieren probeert te zoeken om verder te bestaan, waarom is deze dan noemenswaardig om vermeld te worden?
Omdat Gent in deze periode echt wel niets anders had (of vergis ik me nu?). Ik herinner me voor de livestream nog via sis...
Was nog een ruig kot, zegt dat ik het gezegd heb!!
Hoor ik daar enige anekdotes afkomen? :D :D
Gio

Bericht door Gio »

lava schreef:
keskondisco schreef:
lava schreef: Omdat Gent in deze periode echt wel niets anders had (of vergis ik me nu?). Ik herinner me voor de livestream nog via sis...
Was nog een ruig kot, zegt dat ik het gezegd heb!!
Hoor ik daar enige anekdotes afkomen? :D :D
Mmmmm, misschien wel, want keskondisco zei toch dat 't daar een ruig kot was... :D
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Awel ge wilt een anekdote, ge krijgt een anekdote.
Ik was juist 16 geworden en ik had mijn caminootje een week of twee.
Ik zo fier als ne gieter richting Ter Poortere.
Aja, was den eerste keer dat ik daar met eigen vervoer ging toekomen.
Placeerde m'n brommerke pal aan den ingang en ik gaf den buitensmijter 200 Bef dacht ik om een oogje in t'zeil te houden want die makakken van aan het lunapark die konden er weg mee ze...brommerkes pikken bedoel ik hé.
Allez, ikke naar binnen...goe beschonken, zie dat er een opstootje begint.
Tss ne makak en den buitensmijter.
Makak wordt buitengezet en ging z'n vrienden gaan halen.
Ik zal het geweten hebben...Ze hebben mijn brommerke naar diene buitensmijter gekieperd.
Was daar een heuse knokpartij aan de gang en ik was de enige die niet meedeed...was nog wa te klein vond ik op die moment en daarbij...ik moest treuren om mijn brommerke dat daar toch redelijk goed geplooid tegen de straatstenen lag te blinken.
Moeder was dan nog kwaad op mij bij...dat ik in zo een louche buurt op stap ging.
Ze moest de volgende jaren es knn meemaken hebben...dees was peanuts daarmee vergeleken.
Josjie

Bericht door Josjie »

altijd fun daar... heb mij daar goed geamuseerd,
en meer dan één keer scheef naar buiten gekomen
alls het al licht was
LunatiK

Bericht door LunatiK »

Kvind da ge die makkakken en toestanden beter kunt weglaten...
Denkt da misschien ma ge laat da achterwege bij het posten.Enkele allochtonen zijn goeie vrienden van me maar velen ook weer nie maar daarom moet ge ze nie allemaal zo afschilderen.Kwil u nie met de vinger wijzen ma kvind da redelijk dom overkomn zo'n taal :roll:
Joew! :wink:
lava

Bericht door lava »

LunatiK schreef:Kvind da ge die makkakken en toestanden beter kunt weglaten...
Denkt da misschien ma ge laat da achterwege bij het posten.Enkele allochtonen zijn goeie vrienden van me maar velen ook weer nie maar daarom moet ge ze nie allemaal zo afschilderen.Kwil u nie met de vinger wijzen ma kvind da redelijk dom overkomn zo'n taal :roll:
Joew! :wink:
Nice attitude Lunatik! Tis niet omdat er inhoudelijk weinig gesencureerd wordt op dit forum dat er mensen beledigd moeten worden...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Och ja, als ge nog nie anders dan problemen mee die mannen gehad hebt zoals ik zou ge der mss ook zo over praten of over denken.
Ik weet ook wel dat ze nie allemaal slecht zijn maar k'loop toch steeds de verkeerde tegen het lijf dan.
lava

Bericht door lava »

keskondisco schreef:Och ja, als ge nog nie anders dan problemen mee die mannen gehad hebt zoals ik zou ge der mss ook zo over praten of over denken.
Ik weet ook wel dat ze nie allemaal slecht zijn maar k'loop toch steeds de verkeerde tegen het lijf dan.
Misschien toch maar achterwege laten. Wie weet hoe bekrompen geesten afterclubbezoekers over dezelfde kam scheren...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Zal in het vervolg allochtonen gebruiken :wink:
Als die gasten in m'n verhalen of anekdotes voorkomen moet ik ze toch een naam knn geven hé.
LunatiK

Bericht door LunatiK »

Kheb ook al problemen gehad me die soort mensen en dan voornamelijk met Noord-Afrikanen.Die mannen voelen zich hier boven alles en willen door niemand iets gezegd zijn.Héél rotte mentaliteit.Ken dan weer zwarte Afrikanen, half belg en die zijn volledig ingeburgerd.Die denken al iets in de toekomst en gaan nie steeds het boefje uithangen.Maja ieder ras heeft wel z'n boefjes... dus laat ons ier nie beginnen over rassenkwesties enz.
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

Ten eerste Josjie; terpoortere heb ik net niet bezocht omdat ik te jong was en ik ben er nu 23, gij zijt een stuk jonger dan mij dus denk ik nie da ge daar toen nog geweest zijt, misschien wast al cafe au gand

Ten tweede; terpoortere en au gand was topmuziek, echte louche clubmuziek zoals t zich in n louche kot betaamt! Ik luisterde steeds naar SIS live en man da waren nog ns tijden, ik ben in gent de eerste keer uitgegaan naar LA Fobia in klein turkije boven de Que Passa, da was te vergelijken met terpoortere qua muziek en volk, "t crapuul van gent" hehe. Nu is terpoortere n snotneuzencafe 'Cuba Libre' waar nathalia en brian adams worden gedraaid, La Fobia is na de zomer van '96 dichtgegaan en is nu al reeds jaren het bekendste samenkomsthok van al t bruin volk 'de winners', en daar waagt ge u niet binnen als belg, tis ook de moeite nie meer want house kennen die mannen nie, tis al usher en 50 cent dat daar de klok slaat.

Ten derde; ade in ne stad als gent woont en heel u leven al schrik et moeten hebben van de bruine bevolking dan is t normaal da ge die mannen haat, komaan wees eerlijk, hoeveel volgen er univ en hoeveel zitten er in t gevang? die van de pitta mogen der zijn ma vo de rest ken ik er weing die t goed voorhebben met belgen, als ze u maar in de zak kunnen zetten en als ze maar zoveel mogelijk kunnen profiteren van alles wat in ons beloofde land voorhanden is.... vrije meningsuiting is nog steeds een mijlpaal in de democratie!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten