Zwaarste weekend ooit!

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Lagoas schreef:ik ben de rechtsen :oops:
Das den dieje die de vingers van z'n rechterhand staat af te likken :roll:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

De pot hangt wel laag, hoe langer de straal hoe groter de afwijkingen ..... :o
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

alle 'k zal ook maar is een poging doen om het te herinneren :)

Zaterdagavond vertrokken voor de volleyballen :). daarna naar illusion tot een uur of 10 en dan richting Carat tot een uur of 22. Dan toch naar huis voor te gaan douchen en de overgebleven tanden te poetsen om direct door te rijden naar mechelen voor ne pot te pakken en dan te eindigen maandagmorgen in La Rocca.

Rotste moment van alles was dan nog in de file te moeten staan tussen al die voorbeeldige werknemers :? :? :?
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

ik heb veel heel veel brutte weekends gehad eigelijk
meestal ni echt zo gezond en daar heb ik derna ook wel pere door afgezien en dinge meegemaakt :?

vrijdag werke tot een uur of 6 ,al van half 6 smorgens op en hele week gewerkt!
thuis kome ,rap iets ete ,mij wasse ,haar in de plooi legge,joint rolle en naar ne kameraad zen clubhuis gaan :) (clubhuis was bom ingericht ,met lekkere verlichting ,lekkere zetels enz en kon toch gemakkelijk 30 man rustig zitte)
daar marchandise fixe voor het hele weekend :)
kameraad draaide meestal in clubhuis ,waar iedereen dan ook same kwam en al stillekes zijn materiaal begon te teste :) wij ware bij ne hele groep en meestal maakte wij al vannalles mee vooralleer we op stap ginge :lol:
dan tege een uur of 12 richting baccardi's vertrekke ,tot sluiting daar blijve ,terug naar clubhuis en daar blijve afteren tot een uur of 3 smiddags,dan ff thuis gaan en mij gereed make voor de volgende avond.tege 5u terug gaan naar clubhuis en de avond al goed beginne daar :)
tege een uur of 12 vertrekke richting illusion ,daar blijve tot een uur of 9 of 10 ofz ,dan afzakke naar carat tot een uur of 2.dan richting thuis rijde.
in de zondagmiddag ff naar de monty of drijtap in alken tot een uur of 8,ask moest werke dan stopte meestal het weekend daar met een hele hoop lexotans :lol: ma heel opt begin durfde ik wel es terug naar carat te gaan dan tot een uur of 12 ,daarna naar la rocca tot een uur of 5 en dan rechtstreeks naar men werk :) ma da is spijtig genoeg es slecht afgelope en toen zijn ze mij op men werk met de mug moete kome hale en ben ik daar buite gekegeld :oops: :? k moet ook wel toegeve da ik meestal in zo van di weekends wel es geregeld in slaap durfde te valle :) meestal in de disoteek zelf ,of wel op de parking erges ,2x in het ziekenhuis en as ik chance had dan was het in het clubhuis of in ne maat zene auto ofz :oops:
dit heb ik ongeveer 2 jaar lang ieder weekend volgehoude :) ma ik raad dit niemand aan ,want ik was toen ongelooflijk agresief ,had tal van tiks ,dikwijls depressief en zag dinge di er ni ware :oops:
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

hmmm... leuke tijden gehad blijkbaar! :?

Zoiet hou je gewoon nooit lang uit. Wees blij dat ge nog leeft, trouwens!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dat is wel zwaar doorgaan ja! Geen gezondheidsproblemen nu?
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

Trab schreef:Dat is wel zwaar doorgaan ja! Geen gezondheidsproblemen nu?
bwa heb wel heel wa probleme gehad toen in di tijd ja
heb ook in afkickcentrum gezete ne hele tijd
thuis bijna buite gekickt omda ze met mij nx meer konde aanvange ,op men werk buite gekickt omda ik dikwijls opgefockt en nog kwijt van het weekend daar stond te werke +de druppel was toen ik strike was gegaan op de toilette en ze mij daar gevonde schuimbekkend gevonde hadde :oops:toen zijn ze mij daar kome hale met de MUG (wa ook wel heel goed te begrijpe is)
ne keer of 5 in totaal in het ziekehuis beland (ma draai ook al mee van 1992 dus..ma moet zegge vroeger was het wel ni zo erg)is pas echt begonne toen in de periode 99 da ik er toch wel zwaar aan hing.
ook veel ruzie bij kamerade omda we met ne hele hoop ware di zo leefde toen in di tijd (leve op speed ,bolle ,coke ,vloeibare,jointe) , ware ook wa vrouwkes bij en ja dan vies paranoia beginne doen tege mekaar ,mekaar nemeer vertrouwe,denke da ze achter uwe rug aant prate zijn ,da uw vriendin u bedriegt met kamerade
ik ben eigelijk net op tijd gestopt want ik denk ni da ik het anders nog lang zou getrokke hebbe :? ik at nauwelijks nog ,leefde van de speed en andere nest ,zag dinge di er ni ware ,op t laatste hoorde ik ook dinge di er ni ware ,ben derna bij alles gestopt
ik rook nemeer (jointe en sigarette),neem nemeer,drink nemeer,heb nu ook al een goede vriendin (1 di nooit genome heeft en di mij toen in der tijd heeft geholpe van alles af te blijve)
heb nog wel een paar dinge over gehoude aan vroeger
ik denk soms heel rap negatief over dinge ,vertrouwe soms in men eige wa verlore,ik ben redelijk agressief geworde en heb men eige soms nemeer echt onder controle ,enfin da zegge ze toch .ma da k zo dinge zag di er ni ware enz da heb k gelukkig nemeer ,ma da was ook normaal ,ik sliep toen soms 3 dage ni en dan ziet ge ze vliege.heb mij ook ne hele tijd opgeslote op men kamer .ik kwam gewoon nemeer buite.ik had schrik da de mense mij raar ginge bekijke enz ,ma das nu onder tss allemaal wel verlede tijd ,
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Alee we zijn blij dat je de goede weg ingeslagen bent dan....

Dat doet volgens mij 95% van de pakkers uiteindelijk toch of ben ik verkeerd?
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Redenen genoeg om te stoppen dus. ;-)


Zo'n tempo is onmogelijk om aan te houden, dus ik denk ook wel dat de meeste vroeg of laat de juiste weg in slaan. Maar of het dan al niet te laat is...
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2006, 19:43

Bericht door creammiegirl »

amai da waren wel groffe weekends da! Kan wel is leuk zijn maarals het te lang duurt, dan komen er idd problemen van ...
eerlijk gezegd nooit gedaan zo een weekends (toch ni zo grof als jullie), zou het wel is graag willen doen ma dan moet ik wel een paar dagen verlof hebbe :?
Ma tis zo plezant he en de moment zelf voelt ge u zo goe ma erna, das natuurlijk minder he. Met vloeibare is de last achteraf wel beperkt maar heb gemerkt da het wel soms depressieve gevoelens kan verergeren. Heb ook zojuist met een zware tegenslag te maken en kmoe zegge, die drugs is wel een gemakkelijke oplossing maar soms heb ik wel schrik waar da gaat eindigen ...
tprobleem met vloeibare alleen, is da ge in slaap valt erna als ge geen speed pakt, ma als ge speed pakt, dan slaapt ge dagen slecht en last van zenuwen en pijn aan de spieren (bij mij toch) en als ge gene speed pakt en blijft drinken van vloei, ga je KO.
Heb een tijdje geleden is speed genomen en meer als 1 dag later zag je da nog aan mijn ogen, ambetant als ge bij familie moe gaan of moe gaan werken. Daar wordt ge echt wel paranoia van! dus ik blijf er liever af maja, dan wordt ge wel moe he?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

mmmm er vallen er precies toch regelmatig in een dip, er zijn veel mensen die emotioneel flippen en zelfs jaren erna regelmatig in ne serieuze put zitten! Als ge feest denkt ge niet na over hoe de mensen U bekijken no problems etc ... en het is hier nu niet de meest plezante samenleving ivm begrip!
Zelfs door overmatig drankgebruik kunt ge in de put zitten en bij wijze van spreken terug naar de fles grijpen!

Enfin eens dat ge een goei madam hebt die U begeleid komt alles in orde, feit is nu dat ge die *brol* niet nodig hebt om de muziek te appreciëren en dat zal voor sommigen hier misschien het geval zijn...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

vloeibare = nest!
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

Trab schreef:vloeibare = nest!
idd dikste nest di er bestaat !! ma vroeger vond ik het wel fijn :)
zeker in de begin periode in 99 toen ze het nog maar net begonne te gebruike op stap en toen het nog heel goed materiaal was!
ik weet da ik er op het begin had di zo dik was da ge eerst me uwe briket di moest warm stoke eer da di begon te lope en ge di uit uw potje kreeg (toen bestond da nog ni flugels en werd da gewoon per potje verkocht )
da was ook de tijd da ge iedereen in illusion en carat in de zetelkes gewoon zene stuff zag bove hale en maar brande deraan :-D ma van di ging ge toen hennig scheef da weet ik wel :-D wij kende in der tijd manne van beringe di ook altijd in carat zate en di fixte u de beste vloei di er bestond !ik weet da as ge 1 potje nam da ge u nemeer op uw bene kon houde bijna ,zo fel was di :) veel mense verdunde di dan ook ,ma wij name di altijd puur.zo heb ik ooit es iets vies meegemaakt :?

ik was op ne avond in illusion en had al heel wa bolle enz op toen en ook al wa vloei binne.
ma kamerade van ons van houthale toen di dede da altijd in van di danone potjes zo (vloeibare yoghurt)ma di vermengde da met di yoghurt zo da de flikke da ni vonde en ook voor de smaak enz :) ma daar zat echt vies veel in en ik zat in de auto en was al redelijk scheef en dacht van mmmmm potje yoghurt da lust k nu wel .ik pak da vast en doe da ope en hou da onderstebove .de helft eneens van da potteke in men bakkes en toen had k het door :-) ik shitttttttt. :? kamerade kijke en di zo wa doet ge!!daar zitte zeker 5 potte in :? ,en ik begon di al drek te voele en wou in paniek op staan uit de auto.ik had juist geteld 3 passe gezet en toen kwakte ik door men bene.toen heb ik 6 uur lang kwijt gelege in de auto :? ik kom terug bij en k zag da we op de parking van carat stonde.ik wil de auto uit stappe en ik smak weer tege de grond :? ik kon gewoon nemeer op men bene staan en ik moest pisse :? toen hebbe kamerade mij moete helpe ,mij vast houde ,men broek uitdoen :P t moet een zicht geweest zijn amaai :-D ma toen ben ik ongeveer derna nog 4 tal ure verlamd geweest in men bene :? en ik viel in slaap en ik kwam terug bij ,ik viel in slaap en ik kwam terug bij :? was echt vieze boel toen en helemaal ni gezond voor men lichaam ,ma da was materiaal toen in der tijd amaai
Laatst gewijzigd door DIAMONDS ARE 4 EVER op 17 dec 2006, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2006, 19:43

Bericht door creammiegirl »

:lol:
gij zijt ni te doen!!! :D :D
.....>>> we love Moussa<<<.......
!DISCO DASCO!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

shit zeg, zo snel voelen ofwa?

Onlangs nog heb ik hier op het forum gelezen dat er nog nooit ne dooie is gevallen van vloeibare. Misschien herrinert niemand zich dit, maar rond 00 zijn der toen WEL een paar geweest. Er zijn toen overal flyers verspreid met daarop 'GHB is not liquid XTC'. Weet iemand dit nog?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten