Zwaarste weekend ooit!

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

rizzo> schreef:
dj_neo schreef:Die Tofke schijnt ook geen normale geweest te zijn 8) :mrgreen:
niet bepaald nee... :alien:
Kan ook moeilijk anders als je op je 14e als resident was in de Globe en regelmatig achter de decks stond in De Schakel (voor de mensen die hun geschiedenis kennen). Easy money, dope, milieu. By the way kent er hier iemand Gaeles?
Ik ken em niet maar ik zie een leuk verhaal aankomen :D Ga gerust je gang :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

rizzo> schreef:
dj_neo schreef:Die Tofke schijnt ook geen normale geweest te zijn 8) :mrgreen:
niet bepaald nee... :alien:
Kan ook moeilijk anders als je op je 14e als resident was in de Globe en regelmatig achter de decks stond in De Schakel (voor de mensen die hun geschiedenis kennen). Easy money, dope, milieu. By the way kent er hier iemand Gaeles?
ik denk dat een voorval ook wel een rol heeft gespeeld in het "laten gaan" ;)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door After »

welk voorval :?:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door StevenR_73 »

dood van zen broer


on topic : zwaarste weekend? elk weekend was zwaar, de één wat meer dan de andere, en het weekend duurde 4/5 dagen :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door After »

:scratch:

:D :D :D
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door Dj Devyd »

zwaarste weekend ooit? kan ook niet echt een specifieke avond opnoemen, zijn er ook wel een aantal
toch denk ik dat de "vloebare-periode" +- anno 1999 a 2000 mijn zwaarste periode is geweest
probleem bij ghb was dat ik oftewel niet genoeg voelde, ofwel was het al telaat, er was geen middenweg
in een discotheek kon je ook moeilijk je dosis inschatten wanneer je aan een flugel dronk, het moest allemaal vrij snel gaan
ondertussen al enkele jaren niet meer gedaan

heb ook ooit 1 keer na een nachtje stappen in bed plots pijn in de borststreek gekregen
ik heb die ochtend enkele keren op punt gestaan om mijn ouders te verwittigen en de ambulance te bellen
gelukkig was het na een half uurtje over
nadien ben ik toch enkele maanden clean geweest

echter zijn het vaak niet echt hartproblemen die er optreden, het is gewoon een soort spierpijn die men krijgt door lang en hevig in- en uit te ademen
toch slaan veel mensen in paniek wat de situatie natuurlijk alles behalve ten goede komt
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door illusionfreak »

mijn zwaarste weekend was de periode da ik nog op school zat meestal ging ik vrijdags naar obsession .zaterdags illusion daarna door naar de carat op zondagmiddag dann s'avonds efkes rusten om op zondag avond naar larocca te gaan .en dan sloot ik mijn wekend af op maandag morgen in de carat.was vooral periode 99/2000/2001
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door ricar »

ik kan alleen maar vertellen voor zover ik dat ng goed kan herrineren ( want ik was totaal niet meer van deze wereld :P)

begonnen in den illu zwaar gefeest ginder > dan vertrokken naar la rocca
en derna auto terug in (ik niet achter et stuur natuurlijk) richting la bush
bij het sluiten vn la bush ebben men makkers me mogen wegdragen :mrgreen:

sindsdien heb ik noois meer zo wreed uitgegaan :lol:
ellesdee
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door Lestat »

In 1 van die zwaarste weekends ooit heb ik es iets bizar voorgehad - en nee t is ni om te lachen :mrgreen:
't Was ergens halfweg da weekend en we gingen naar illusion en bizar gaan, en paar gasten waren nog ni gearriveerd, toen kameraad daar special-K bovenhaalde (mmm kellogs :cheers: ). Ik was nog goed beduveld op die moment want kwam van outline en dan durfde al es wa meer als anders :pig: dus ik giet me daar een hoop op tafel, consumeer, en kreeg daar precies ne klap van de hamer, val zo wa achterover in de zetel, waar ik in half comateuze toestand terechtkwam op ne planeet :alien: werd daar geboren, ging naar school, op stap, gewoon een gans leven :cheers: Toen ik wa bijkwam, ongeveer een uur later, wist ik daar dus nog alles van, maar t was precies of ik had echt zo een gans leven meegemaakt - ik wist nog massa's details, en t was net alsof ik da allemaal echt had meegemaakt :scratch:
Kheb al vanalles geprobeerd en vrij diep gegaan altijd maar zoiets heb ik dus echt maar ene keer meegemaakt - zelfs tot op vandaag herinner ik me nog flarden aan dat "leven op die andere planeet" - en te zeggen da'k maar een uur heb liggen trippen :P
Pikant detail : op die planeet was alles in t roos :mrgreen: :scratch: tot op de dag van heden dus ook nog altijd een raadsel :scratch:
Iemand die iets soortgelijks ooit heeft meegemaakt - spreek gerust dan voel ik me toch ni meer zo'n :alien:

Effe t weekend nog samenvatten voor volledigheid :D donderdag perron (soort danscafe), vrijdag club reflex, aansluitend illusion en door naar outline s morgens, de alienervaring in de namiddag :D, illusion, bizar, illusion, carat, double deuce (denk toch dat dat zo noemde, kan ook wel de verleiding zijn geweest) in Holland, carat, en om af te sluiten maandagavond extreme
Als ik dit zo efkes teruglees, zal dit wsl toch wel t zwaarste weekend ooit zijn geweest in mijn carriere :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door Matthias »

Lestat schreef:In 1 van die zwaarste weekends ooit heb ik es iets bizar voorgehad - en nee t is ni om te lachen :mrgreen:
't Was ergens halfweg da weekend en we gingen naar illusion en bizar gaan, en paar gasten waren nog ni gearriveerd, toen kameraad daar special-K bovenhaalde (mmm kellogs :cheers: ). Ik was nog goed beduveld op die moment want kwam van outline en dan durfde al es wa meer als anders :pig: dus ik giet me daar een hoop op tafel, consumeer, en kreeg daar precies ne klap van de hamer, val zo wa achterover in de zetel, waar ik in half comateuze toestand terechtkwam op ne planeet :alien: werd daar geboren, ging naar school, op stap, gewoon een gans leven :cheers: Toen ik wa bijkwam, ongeveer een uur later, wist ik daar dus nog alles van, maar t was precies of ik had echt zo een gans leven meegemaakt - ik wist nog massa's details, en t was net alsof ik da allemaal echt had meegemaakt :scratch:
Kheb al vanalles geprobeerd en vrij diep gegaan altijd maar zoiets heb ik dus echt maar ene keer meegemaakt - zelfs tot op vandaag herinner ik me nog flarden aan dat "leven op die andere planeet" - en te zeggen da'k maar een uur heb liggen trippen :P
Pikant detail : op die planeet was alles in t roos :mrgreen: :scratch: tot op de dag van heden dus ook nog altijd een raadsel :scratch:
Iemand die iets soortgelijks ooit heeft meegemaakt - spreek gerust dan voel ik me toch ni meer zo'n :alien:

Effe t weekend nog samenvatten voor volledigheid :D donderdag perron (soort danscafe), vrijdag club reflex, aansluitend illusion en door naar outline s morgens, de alienervaring in de namiddag :D, illusion, bizar, illusion, carat, double deuce (denk toch dat dat zo noemde, kan ook wel de verleiding zijn geweest) in Holland, carat, en om af te sluiten maandagavond extreme
Als ik dit zo efkes teruglees, zal dit wsl toch wel t zwaarste weekend ooit zijn geweest in mijn carriere :mrgreen:
Het leven door een roze bril gezien... 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door bouq »

zoals reeds aangehaald ..

elk weekend was zwaar tussen men 16 en 19 ..
en die weekends duurden soms langer dan een week ..

alsk eraan terugdenk: "goe zot"
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door Lestat »

bouq schreef:zoals reeds aangehaald ..

elk weekend was zwaar tussen men 16 en 19 ..
en die weekends duurden soms langer dan een week ..

alsk eraan terugdenk: "goe zot"
Schrap zot en vervang door geleefd :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door Stanne »

En dat staat hier onder de topic: FUN ? :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:En dat staat hier onder de topic: FUN ? :mrgreen:
Ik heb me toen toch wel meer dan deftig geamuseerd dus ja fun :lol: :lol: :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2006, 04:07

Re: Zwaarste weekend ooit!

Bericht door Lacoste »

Lestat schreef:In 1 van die zwaarste weekends ooit heb ik es iets bizar voorgehad - en nee t is ni om te lachen :mrgreen:
't Was ergens halfweg da weekend en we gingen naar illusion en bizar gaan, en paar gasten waren nog ni gearriveerd, toen kameraad daar special-K bovenhaalde (mmm kellogs :cheers: ). Ik was nog goed beduveld op die moment want kwam van outline en dan durfde al es wa meer als anders :pig: dus ik giet me daar een hoop op tafel, consumeer, en kreeg daar precies ne klap van de hamer, val zo wa achterover in de zetel, waar ik in half comateuze toestand terechtkwam op ne planeet :alien: werd daar geboren, ging naar school, op stap, gewoon een gans leven :cheers: Toen ik wa bijkwam, ongeveer een uur later, wist ik daar dus nog alles van, maar t was precies of ik had echt zo een gans leven meegemaakt - ik wist nog massa's details, en t was net alsof ik da allemaal echt had meegemaakt :scratch:
Kheb al vanalles geprobeerd en vrij diep gegaan altijd maar zoiets heb ik dus echt maar ene keer meegemaakt - zelfs tot op vandaag herinner ik me nog flarden aan dat "leven op die andere planeet" - en te zeggen da'k maar een uur heb liggen trippen :P
Pikant detail : op die planeet was alles in t roos :mrgreen: :scratch: tot op de dag van heden dus ook nog altijd een raadsel :scratch:
Iemand die iets soortgelijks ooit heeft meegemaakt - spreek gerust dan voel ik me toch ni meer zo'n :alien:

Effe t weekend nog samenvatten voor volledigheid :D donderdag perron (soort danscafe), vrijdag club reflex, aansluitend illusion en door naar outline s morgens, de alienervaring in de namiddag :D, illusion, bizar, illusion, carat, double deuce (denk toch dat dat zo noemde, kan ook wel de verleiding zijn geweest) in Holland, carat, en om af te sluiten maandagavond extreme
Als ik dit zo efkes teruglees, zal dit wsl toch wel t zwaarste weekend ooit zijn geweest in mijn carriere :mrgreen:
the k-hole welcomes you ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten