Zwaarste weekend ooit!

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

aapje schreef:vindt ge het normaal dat ze carat hebbe geslote voor 10 jaar?

Als ik uw verhale lees, ik wel!!!
Voor 10 jaar? Das toch voor altijd gesloten? Of bedoel je iets anders?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

Wat diamonds vertelt, tja zo was het ook gewoon he.
Maar toen was het dikke fun en zag ik der geen kwaad in. Heb te tijd van men leven beleeft daar. En ja als ge het nu bekijkt was het der dikwijls over ma langs den andere kant, als ge alles gezien en gedaan hebt is het des te gemakkelijker om der nu vanaf te blijven.
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

Kimme schreef:Wat diamonds vertelt, tja zo was het ook gewoon he.
Maar toen was het dikke fun en zag ik der geen kwaad in. Heb te tijd van men leven beleeft daar. En ja als ge het nu bekijkt was het der dikwijls over ma langs den andere kant, als ge alles gezien en gedaan hebt is het des te gemakkelijker om der nu vanaf te blijven.

ahhh voila nog ene di carat heeft meegemaakt :-D toen was het gewoon iedere week feest ! iedereen kwam naar carat om es fijn uit te breke ,alle remme los,es fijn gek doen :-D en as ge daar ni bij kon leve dan had ge daar nx te zoeke en dan kwam ge er es 1ne keer en dan bleef ge er ook weg !! daarom was carat ook zo bekend bij de die hard uitgaanders !! het is zeer spijtig da carat dicht gegaan is,ma zijt nu es eerlijk,ze liete het ook allemaal maar gebeure daar en was carat geweest zoals we het nu kende als ze er strenger op trade op het gebied van ....gebruik??? iedereen di er naar toe ging da ware de mense di gewoon het scheefst en het hardste woude feest viere ! en iedereen voelde hem daar een beetje als een kind aan huis ,waar alles kon en alles mocht !maakte ni echt uit hoe het er daar van binne uitzag ! gewoon e donker kot waar iedereen ging om es fijn uit de bol te gaan en waar niemand u scheef bezag als ge es fijn wou begaaie en gek doen :cool: de goeie tijde...en ge moet hier nu ni ligge zeike en doen want zo was het vroeger en het is nu toch ook allemaal verlede tijd ,want zo iets da maakt ge nooit nemeer mee ! zelfs de dj's liepe er rond als zombies :-D het personeel :-D carat was gewoon machtig !!
Laatst gewijzigd door DIAMONDS ARE 4 EVER op 18 dec 2006, 14:02, 3 keer totaal gewijzigd.
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

the pimper schreef:awel ze als ik die verhalen van "diamonds are 4 ever " lees zit ik precies in mijne groep van vroeger

zo was het gewoon vroeger,of je daar nu tegen kunt of niet zo ging het er aan toe :)
voila ik ben precies toch ni de enige waar ze wiste wa feeste was :lol: dit is hier een legandary site ,ma waar zitte al di manne van vroeger in mijne tijd ! in mijne tijd was ons groepke belange ni de enige waar ze zo van di dingen uithaalde ,en er ware er nog di veel erger ware als ons ,geloof mij maar :cool:
de manne van beringe ,houthale ,kozen,borgloon,...noem maar op !bij iedereen ging het er zo wel aan toe eigelijk vroeger
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Kimme schreef:Wat diamonds vertelt, tja zo was het ook gewoon he.
Maar toen was het dikke fun en zag ik der geen kwaad in. Heb te tijd van men leven beleeft daar. En ja als ge het nu bekijkt was het der dikwijls over ma langs den andere kant, als ge alles gezien en gedaan hebt is het des te gemakkelijker om der nu vanaf te blijven.
vind ik ook... ma da was nie alleen in carat zo, er waren vroeger wel meer van die tenten. outline,shaft en illusion heb ik ook wel filme gezien... ma carat stak er wel met kop en schouders bovenuit.
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

en ook even mijn weekend...

vrijdag na de baccardi's (later na de shaft), vanuit daar door naar de outline.
dan zaterdag van outline, met een tussenstop bij iemand zijn thuis om wat op te frissen, naar illusion. van daar zondag in de late voormiddag naar carat en vanuit daar ook weer even op frissen bij iemand. dan 's avonds terug naar carat en als dat gedaan was naar la rocca of bel-air, om dan maandag door de dag terug in carat te belanden.
daarna meestal naar huis (gans naar de klote) of als het nog nie erg genoeg was nog door naar blue-monday eerst in pharao en daarna in atmoz of naar de dockside...

en dat is toch een hele tijd bijna elk weekend een vast ritueel geweest :D
Laatst gewijzigd door carat-freak op 18 dec 2006, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

het ging er inderdaad wel overal neig aan toe soms .. maar kga daarom ni men ervaringen van die aard aan de grote klok hangen 8)

been there, done that is mijn moto :D
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

bouq schreef:het ging er inderdaad wel overal neig aan toe soms .. maar kga daarom ni men ervaringen van die aard aan de grote klok hangen 8)

been there, done that is mijn moto :D
idd ben ook e bekke van die mening. Kzen gene heilige geweest ma loopt der ni mee te koop want eigenlijk moogde der ni fier over zen he :oops:
ma twas prachtig
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Kimme schreef:
bouq schreef:het ging er inderdaad wel overal neig aan toe soms .. maar kga daarom ni men ervaringen van die aard aan de grote klok hangen 8)

been there, done that is mijn moto :D
idd ben ook e bekke van die mening. Kzen gene heilige geweest ma loopt der ni mee te koop want eigenlijk moogde der ni fier over zen he :oops:
ma twas prachtig
Laat die verhaalkes toch maar kome, kvind da beestig :lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

Kimme schreef:
bouq schreef:het ging er inderdaad wel overal neig aan toe soms .. maar kga daarom ni men ervaringen van die aard aan de grote klok hangen 8)

been there, done that is mijn moto :D
idd ben ook e bekke van die mening. Kzen gene heilige geweest ma loopt der ni mee te koop want eigenlijk moogde der ni fier over zen he :oops:
ma twas prachtig

helemaal ni ! is eigelijk ook ni echt om fier over te zijn :) ma hier staat nog altijd mijne naam en mijne foto ni bij dus erges weet ge nog altijd ni van ahh das di of da was zo ene vroeger :) maakt ook allemaal ni echt uit want vroeger was vroeger en nu sta ik heel anders in mijn schoene 8) heb zelfs al een half jaar nemeer gedronke en ik voel mij nu vele beter eigelijk,ma soms is het nog wel es fijn om over di criminele toestande van vroeger te prate ,da doe ik soms ook bij men makkers van vroeger en dan vertelle ze u soms dinge wa ge u zelfs nemeer herrinerd :)
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

awel, kzal nog is een anekdoteke vertelle dan se :D

OM e lang verhaal kort te maken was ne maat van ons in zen felle bui thuis ne stofzuiger gaan halen omda hem vond dat vuil was in de Groove ( keet waar we zaten) en effectief diene mens was ne stofzuiger gaan halen en ma ambras maken met de portiers omda ze hem ni binne liete met zenne stofzuiger.
Kan u verzekeren, grappig zicht se :D
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Eigenlijk ben ik er wa beschaamd in om dat te vertellen maar kom, ik was blijkbaar niet de enige die graag eens lekker doorfeestte... :D

Dit was de zomerperiode anno 2000

De woensdagavond gingen we met een paar maten een pint drinken om de week wa te breken. Maar daar werd algauw een STREEP ondergetrokken ;-) Daarna zo rond 11u 's avonds gingen we wat in het jeugdhuis gaan zitten, dat was vlak boven het station. (wa ceedeetjes draaien, kickeren, biljarten, enz...) Zo vloog de tijd voorbij tot 6u donderdagmorgen. Dan vlug naar huis, wassen, gaan werken. De donderdagavond weer van de trein naar het jeugdhuis, nog wa gaan bijtanken. Dan zo strak als iets naar Gent, naar de overpoort tot de vrijdagmorgen, van daar naar de kust om sigaren te gaan paffen op het strand... 8) Tegen de namiddag iets gegeten en dan weer naar het binnenland. De vrijdagavond gingen we dan eerst gaan bijtanken om daarna te gaan kickeren en daarna gingen we veelal nog eens naar de Cirao. Van de Cirao naar de Mustang of King's tot de zaterdagmiddag maar tegen de zaterdagavond waren de batterijen (en de spekken) helemaal op en dan was het naar huis om bijna aan 1 stuk door te maffen tot de maandagmorgen.... :oops:

Héhé, wel grof, maar toch wrede coole tijden beleefd 8)
c",) Vive la fête c",)
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

carat-freak schreef:en ook even mijn weekend...

vrijdag na de baccardi's (later na de shaft), vanuit daar door naar de outline.
dan zaterdag van outline, met een tussenstop bij iemand zijn thuis om wat op te frissen, naar illusion. van daar zondag in de late voormiddag naar carat en vanuit daar ook weer even op frissen bij iemand. dan 's avonds terug naar carat en als dat gedaan was naar la rocca of bel-air, om dan maandag door de dag terug in carat te belanden.
daarna meestal naar huis (gans naar de klote) of als het nog nie erg genoeg was nog door naar blue-monday eerst in pharao en daarna in atmoz of naar de dockside...

en dat is toch een hele tijd bijna elk weekend een vast ritueel geweest :D
echte die hard's he di truieneers :lol: 8)
tjik tjak vollebak :D
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:
carat-freak schreef:en ook even mijn weekend...

vrijdag na de baccardi's (later na de shaft), vanuit daar door naar de outline.
dan zaterdag van outline, met een tussenstop bij iemand zijn thuis om wat op te frissen, naar illusion. van daar zondag in de late voormiddag naar carat en vanuit daar ook weer even op frissen bij iemand. dan 's avonds terug naar carat en als dat gedaan was naar la rocca of bel-air, om dan maandag door de dag terug in carat te belanden.
daarna meestal naar huis (gans naar de klote) of als het nog nie erg genoeg was nog door naar blue-monday eerst in pharao en daarna in atmoz of naar de dockside...

en dat is toch een hele tijd bijna elk weekend een vast ritueel geweest :D
echte die hard's he di truieneers :lol: 8)
tjik tjak vollebak :D
zeker, zeker... toen toch, nu zou ik het allemaal niet meer kunne.
zijn tegenwoordig al helemaal ontregeld van 1 nachtje stappen...
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

carat-freak schreef:en ook even mijn weekend...

vrijdag na de baccardi's (later na de shaft), vanuit daar door naar de outline.
dan zaterdag van outline, met een tussenstop bij iemand zijn thuis om wat op te frissen, naar illusion. van daar zondag in de late voormiddag naar carat en vanuit daar ook weer even op frissen bij iemand. dan 's avonds terug naar carat en als dat gedaan was naar la rocca of bel-air, om dan maandag door de dag terug in carat te belanden.
daarna meestal naar huis (gans naar de klote) of als het nog nie erg genoeg was nog door naar blue-monday eerst in pharao en daarna in atmoz of naar de dockside...

en dat is toch een hele tijd bijna elk weekend een vast ritueel geweest :D
Die weekendjes komen me verdacht bekend voor :D Allé dan tot maandagmorgen want dan wast tijd voor naart "klasje" te gaan destijds.. Meermaals afgezet aan de schoolpoort door maten met men "nightvision" op :D

Svrijdags was da baccardi's ja en destijds ng geregeld Philip nagereden naar outline met aventoe was tussenstopkes onderweg :D

grtz
mi vario es primeiro
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten