Eenheidsworst in de Belgische Clubs

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Wel begin dan met uw electro en minimal, ga over naar progressive en dan verder naar techno en trance... Perfect verloop van bpm, zonder de muziek te moeten verkrachten. ;-)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

vooral een avond in zijn geheel moet vooral op -en afbouwen. rustig opbouwen tijdens de warming-up is wat mij betreft belangrijk. als ik ergens binnenkom in het begin van de avond en de dj in kwestie staat al te rammen tegen 130bpm dan heb ik direct mijn goesting.

phi-phi in extreme op maandag was de meester in het opbouwen van een avond 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

van int begin 135 en wie nie mee is, is gezien :-o
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ik vind da opbouwen en zo allemaal wel leuk klinken .. maar als ik nu uitga, en ik kom om 23 uur ergens binnen .. dan wil ik me direct volledig kunnen geven .. e niet wachten too e kot in de nacht om goei platen te horen .. ik ga graag op tijd slapen (da's den ouderdom denkek) ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

kan een kalme plaat dan niet goed zijn misschien? het is toch de bedoeling om heel de avond goede platen te draaien?
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

bouq schreef:ik vind da opbouwen en zo allemaal wel leuk klinken .. maar als ik nu uitga, en ik kom om 23 uur ergens binnen .. dan wil ik me direct volledig kunnen geven .. e niet wachten too e kot in de nacht om goei platen te horen .. ik ga graag op tijd slapen (da's den ouderdom denkek) ..
Dan zijn ze toch al van 22u aan't opwarmen :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

het gaat niet over het genre plaat .. maar de meeste leuke plaatjes worden niet om 23 uur gespeeld he ..

ze zeggen dan .. jama, voor 3 uur 's nachts gebruik ik mijn bommen niet ze .. what the fuck .. why not ? speel die dan 2 keer he .. het volk dat er in tegen de morgend rondhangt was er om 23 uur toch nog niet ..

afin soit .. indertijd was het geen drama als een bepaalde plaat 3x op 'n avond de revue passeerde, nu is dat precies zeer fout ..

geef mij maar een avond zonder een vaste dj-crew, guests spelen ook vroeg op de avond platen die anderen om 5 uur 's nachts zouden draaien

afin, ge begrijpt me wel he
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

ik begrijp het .. wel ja, als ik naar een club ga hoop ik ook niet op de ene bom na de andere, verre van zelfs. geef mij maar een reeks onbekende platen met hier en daar een bom tussen. dat heeft om mij veel meer effect dan het ene bekende na het andere.

ieder zijn smaak natuurlijk.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

37 hitjes na mekaar hoeft ook niet voor mij ze .. en wat voor mij een bom is, is dat niet voor een ander ..

en ge hoort ook veel zeggen .. voor 2 uur is er ni veel ambiance .. mja, wa wilde als ge uw ambiance-platen achterhoud :)

ne vizieuse cirkel is't :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

dat hoort er toch allemaal bij jong? :)

club gaat open om 23h, dj draait enkele diepe rustige nummers terwijl het volk mondjesmaat binnenkomt .. al het volk begint zich rond de dansvloer te verzamelen, dj bouwt op naar een eerste klein hoogtepunt en een deel van het volk schuift door naar de dansvloer .. zo ging dat in Extreme er aan toe en ik vond dat elke keer iets speciaals :P

opbouwen hoeft ook geen uren te duren hé, is gewoon afhankelijk van avond tot avond, een dj moet naar zijn publiek kijken en zelf kunnen uitmaken wanneer de juiste moment is om een stapje verder te gaan.

maar gij zijt dus blijkbaar een echt feestbeest :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

quincy schreef:dat hoort er toch allemaal bij jong? :)
maar gij zijt dus blijkbaar een echt feestbeest :mrgreen:
ex-feestbeest .. :P

ik dateer nog van den tijd dat er van opbouw ni veel sprake was .. of ik nu bijvoorbeeld om 22 uur of om 2 uur Barocci binnestapte .. da was knal gelijk .. buiten dat ge in't 2de geval 4 uur minder lang kon feesten :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

welk jaar was dat dan? voor '95?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

quincy schreef:welk jaar was dat dan? voor '95?
Uiteraard ! Ik snap hem volledig....

Om 1:00 had je 10 grote klappers gehoord, en dat wisselde eigenlijk heel de nacht zo af !
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

vandaar dat iedereen hier weet dat het vroeger beter was :cry:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

nu krijg je idd een 'hoogtepunt' van 3 tot half 6, voor 3u moet je niet veel soeps verwachten, en na half 6 komen enkel de stuikers boven water, uitgaan is er enorm op verzwakt, ik zit persoonlijk reeds van 20u ergens op café terwijl mijn vrienden thuis zitten tot 12u :? die komen dan nuchter toe om 1u en gaan een beetje in de wind naar huis om 5u
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten