History of house overlopen

Het algemene forum van Legendary Clubs
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Dj Devyd schreef:zie maar hoe ze Zolex behandelen omdat ie net GEEN hits wil spelen :roll:
kan toch niet dat er maar zo weinig publiek is voor de onbekendere shit
ik ben ook volledig vr het minder bekende stuff,kan ook wel genieten van ene classic ertussen door maar Zolex zijne stijl vind ik met momenten niet zo mijn ding.
Ik hoor liever de duistere proggy en hij leunt meer aan bij de techno-elektro en mnml flavour.
Groetjes
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

mja, vroeger was ik ook wel iets veeleisender. Als we nu nog is weggaan mogen ze van mij gerust serieus wa classix draaien waar we goe kunnen op gaan 8)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Re: History of house overlopen

Bericht door LazerG »

jeec426 schreef:'k heb onlangs 2 grote reeksen kunnen bemachtigen op mp3.
posten die handel
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Dj Devyd schreef:zie maar hoe ze Zolex behandelen omdat ie net GEEN hits wil spelen :roll:
kan toch niet dat er maar zo weinig publiek is voor de onbekendere shit
Sorry maar dit is bullshit, Zolex werd aan de deur gezet omdat hij zich niet aan de gemaakte afspraken heeft gehouden & dan nog een grote mond opzette ook. Dit is ondertussen al lang uitgeklaard, maar toch even ter verduidelijking.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

A-TOM-X schreef:
Dj Devyd schreef:zie maar hoe ze Zolex behandelen omdat ie net GEEN hits wil spelen :roll:
kan toch niet dat er maar zo weinig publiek is voor de onbekendere shit
Sorry maar dit is bullshit, Zolex werd aan de deur gezet omdat hij zich niet aan de gemaakte afspraken heeft gehouden & dan nog een grote mond opzette ook. Dit is ondertussen al lang uitgeklaard, maar toch even ter verduidelijking.
hebben we het dan over Illusion?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten