Planet Of House

Het forum van andere evenementen
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Planet Of House

Bericht door Dj Sven Larsson »

Heeft iemand deze parties nog gekend? Heb er maar naar 2 kunnen gaan maar waren in de regio Lier-Heist op den Berg toch zeer gekend. De eerste is doorgegaan in Zaal Forum te Berlaar, en dit concept werd toch redelijk populair in de regio. Hoogtepunt was hun zoveel jarig bestaan ( ben de tel kwijt) in de sporthal van Berlaar. Is toen een dikke 3000 man op afgekomen. Weet nog dat Dj Dukkha (of hoe schreef je zijn naam ook weer) er draaide en nog drie andere.
Iemand toevallig die deze parties gekend heeft of eventueel nog flyers van deze gasten heeft.
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:00
Locatie: pulle

Bericht door jorre »

planet of house
voor mij toch ook legendarisch te noemen
perfect concept en goed alternatief voor de te commerciële db zoltan
een van de dj's was ook Xe-mick geloof ik en DJ MEDUSA
aka gregory welke nu als free lancer platen importeerd vanover half de wereldbol en ze verkoopt aan platenwinkeltjes
heb van hem nog een cdtje liggen met allemaal intro's en accaplella's
heeft ook nog in het goede voorbeeld in nijlen gedraaid dacht ik, en ook in een danscafe in turnhout of die kanten
toffe gast altijd even rustig en bescheiden, altijd klaar om zijn platenkennis te delen war retro betreft
respect gregory!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik heb er ook maar enkele meegemaakt ....
Xemick speelt in het weekend allround in Café Eclipse te Putte, van de rest weet ik het niet zo

Ik heb hier ooit eens een hoopje flyers ingescand met o.m. Planet Of House maar ben zelf alles kwijt, wie deze gesaved heeft mag de hoop terug uploaden :o
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Nostalgie90 schreef:Ik heb er ook maar enkele meegemaakt ....
Xemick speelt in het weekend allround in Café Eclipse te Putte, van de rest weet ik het niet zo

Ik heb hier ooit eens een hoopje flyers ingescand met o.m. Planet Of House maar ben zelf alles kwijt, wie deze gesaved heeft mag de hoop terug uploaden :o
Aaah das jammer, had graag een paar van die flyers terug gezien. Waren beestige feestjes en zoalsjorre het al zei: het zat toch wreed goed ineen.

Eigenlijk een concept dat hier ook bijpast, was House of God. Dat waren ook dikke feestjes toen 8)
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:00
Locatie: pulle

Bericht door jorre »

inderdaad
sven
ik herinner mij nog een feestje van house of god in heistin een spiegeltent met jan vervloet achter de draaitafels
ik had hem die avond al ne keer gezien zonder te weten wie hij was
gele drmartins aan, schotsgeruite spannendebroek en een wit tshirt,een uur of 2 later stond hij te draaien en wist ik via via wie hij was
hilarische avond
was by the way wel een super avond en van hem een steengoeie set
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Nostalgie90 schreef:Ik heb er ook maar enkele meegemaakt ....
Xemick speelt in het weekend allround in Café Eclipse te Putte, van de rest weet ik het niet zo

Ik heb hier ooit eens een hoopje flyers ingescand met o.m. Planet Of House maar ben zelf alles kwijt, wie deze gesaved heeft mag de hoop terug uploaden :o
Putte kappellen ???
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

djginod schreef:
Nostalgie90 schreef:Ik heb er ook maar enkele meegemaakt ....
Xemick speelt in het weekend allround in Café Eclipse te Putte, van de rest weet ik het niet zo

Ik heb hier ooit eens een hoopje flyers ingescand met o.m. Planet Of House maar ben zelf alles kwijt, wie deze gesaved heeft mag de hoop terug uploaden :o
Putte kappellen ???
Nee nee ergens vanonder provincie Antwerpen :)
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Putte bij Mechelen om precies te zijn.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Zat er trouwens gene Yver bij Planet of House? Als da zo is dan denk ik dat ik hem nog kan contacteren voor flyers etc.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik dacht dat er vooral Wout a Dhukka, Johan, Kurt op de flyers stonden
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:00
Locatie: pulle

Bericht door jorre »

dhukka !! inderdaad man man das lang geleden
johan aka dj johan is bekend geworden met de real retro house cd reeks en bijhorende parties
vroeger dj in den eden in heist op den berg
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

jorre schreef: vroeger dj in den eden in heist op den berg
idd das lang geleden ....
die speelde altijd die plaat" ik ben een janet en ik ben heet, steek maar in men spleet" of zoiets ... wss een eigen productie :D
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Haha deun Eden, wa is da lang geleden sech. Paar keer serieus scheef gegaan daar :D
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Kennen hier mensen toevallig het radioprogramma Beat Time nog? Het liep in de tijd op een dinsdagnacht op lokale radio Christina.
En heeft iemand er toevallig nog opnames van?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

mmmmm ik had er vroeger een paar getaped .... wss overgenomen maar als ik bij ouders nog eens passeer zal ik es effe kijken
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten