Mooiste Vocals In Retro Scene ?

Het algemene forum van Legendary Clubs

De Mooiste Vocals In De Retro Scene?


Baby D
3
14%
Crystal Waters
0
Geen stemmen
CeCe Peniston
7
32%
Jocelyn Brown
4
18%
Julie McDermont
0
Geen stemmen
Caty Teirlynck
0
Geen stemmen
Nikkie Van Lierop
8
36%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Caty Teirlynck of Kate B is het wel mooi als je die vocal uit breakdown met FDW bedoelde.
maar...
Het is geript van Carol (original uit '81) dus geen eer voor onze Kate B :-)

Carol & Snowy Red - Breakdown (Bocca '89) is een vrij gekende klassieker uit het Bocca tijdperk maar toch geniet de originele uit '81 mijn voorkeur.

O ja..., onder Pure Bocca classics vertsa ik o.a. deze http://www.discogs.com/label/Bocca+Life
kheb er wel geen enkele van gehoord...

Volgende keer zal ik een Bocca playlist maken, hihi, wat stoken... :mrgreen: :twisted:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

keimi schreef:O ja..., onder Pure Bocca classics vertsa ik o.a. deze http://www.discogs.com/label/Bocca+Life
kheb er wel geen enkele van gehoord...
die zijn idd vet .. ale, heb 1 en 4 .. nu nog 2 en 3

de sets zijn goed idd, maar als het echt bocca moest zijn mist het wel wat, maarja .. de opgegeven lijst vertoont serieuze gaten :) ik had graag ook wat meer pré-'90 materiaal gehoord

nuja, nevertheless, goei setjes
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

keimi schreef: Volgende keer zal ik een Bocca playlist maken, hihi, wat stoken... :mrgreen: :twisted:
Altijd bereid om u daarbij te helpen :D :D Anders moet je de playlists maar eens nalezen van Retroduction; daar zul je er ook een hele hoop tegenkomen ;)
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

kheb alle 4 de EP's... en kan dit low bpm genre ook gaan spelen op 5oktober maar ik denk dat ik hiermee niet echt een mega sfeer ga creëren.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Dat hier weinig mensen gaan op feesten, wel volledig mee eens hoor!
Als het op een dansbare sound aankomt dan hebben jullie meer dan alles gegeven met de beste muziek!

Boccaccio is een icoon maar er zijn natuurlijk ook nog andere clubs die voor zo'n duistere sound stonden. Ik leer hierdoor zoveel nieuwe dingen kennen waar ik in het uitgaans milieu nooit van gehoord had. Thuis luister ik liever naar muziek en dat is iets helemaal anders dan uitgaan op muziek. Nochthans waren dit onze voorgangers en het is van die generatie waar je nog het meeste kan van opsteken. Generaties bouwen op elkaar zeg ik en binnen 10jaar komen die mensen niet meer buiten en dan vergaat met de tijd ook hun icoon. Den Bocca is pas later gekomen, net op het keerpunt van new wave, ebm, electro en de US house & techno, Vs belgian techno.

In dit laatste zijn jullie heel sterk dus ik zou zeggen ga hier mee verder!
Bouw je concept hier dan ook naar uit ;-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten