Outline / Club Legenz

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

A-TOM-X schreef:
carat-freak schreef:
A-TOM-X schreef: Sorry maar deze statements zijn gewoon beneden alle peil. Sinds wanneer moeten andere clubs het ontgelden omdat Legenz van stijl moet veranderen door enkele begaaiden? En sinds wanneer bepalen forums wat de dagelijkse gang van zaken is op gebied van druggebruik in discotheken? Een beetje nadenken voor je iets post is geen overbodige luxe. Zelf sta je onmiddellijk op de banken om Outline/Legenz te verdedigen. Dat vind ik een meer bewonderenswaardige tactiek dan die je nu hanteert. :roll:
en toch als je ziet waar ze outline voor gesloten hebben... is op andere plaatsen (ga geen namen noemen) vele vele erger... en die enkele begaaiden kwamen dan 9 van de 10 van op die ander plaatsen door tot outline waar ze dan geweigerd werden en op de parking voor overlast gingen zorgen...
Allemaal speculatie caratfreak wat zonder bewijsbare feiten zelfs lasterlijk kan genoemd worden. Ik was van plan om mij beschikbaar te stellen voor die Legends of Musicparty om de club te steunen, maar daar heb ik nu geen zin meer in. Ik had gedacht dat jullie slimmer waren dan dit!
liggen we niet van wakker meer dan genoeg inschrijvingen... speculaties????
Met mijn eigen ogen meer dan genoeg gezien toen we de laatste keren daar waren!!!!!!!!!!
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Ge beseft het mss niet, maar door van die uitspraken te doen helpde het op den duur zelf na de kl*ten..
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Bass schreef:Ge beseft het mss niet, maar door van die uitspraken te doen helpde het op den duur zelf na de kl*ten..
toch goed da ik u dan heb om mij de klappen van de zweep te leren.
Wat zouden we zonder u toch doen????
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

en daarbij gellie hebt toch ook niks anders gedaan dan ons door de slijk te trekken EN dat was toen wel speculatie en laster.
Dit weet iedereen dat het in die tenten der zo aan toe gaat....

wat was dat overtoer ook iedereen mocht hier zijn vrije mening uiten???
Waarom gellie wel en wij niet????

kan er iemand dat eens uitleggen???
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Fieneke schreef:Dude, diegene die zich niet kunnen amusseren zonder die vuiligheid moeten dringend iets aan dat probleem doen. Dat ge rommel nodig hebt om u goed te voelen... Tjees man.
Eerst en vooral willek ons lady'ke geruststellen en zeggen da'k het wel een goe concept vind en 'k hoop da'k met de baccardi reunion tot bij ulle kan komen ;)

Ma zo'n opmerkingen als die van u Fieneke vind ik dan weeral van telefacts van niveau. Ni iedereen da "vuiligheid" neemt hangt daar in nen hoek te babbelen met een standbeeld of zo zenne. 'k weet dat het geen nut heeft van hierop te reageren want 't is een straatje zonder einde. Maar 't is precies of iedereen die gedronken heeft is fun en diegenen die een lijn legt of wathever da is ne marginalen da daar altijd steekt.

Is da ni het beeld da de media geeft van discotheekgangers?? 'k vind het raar da gij da precies overpakt. Ni iedereen die drugs pakt oversteekt zijn eigen he.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nee, idd, ik ben absoluut niet tegen dope, kbedoel: zou wel een klein beetke hard hypocriet zijn denk ik zo, maar ik vind wel dat als je dope moet pakken om fun te hebben, er iets deftig verkeerd is.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

lady_of the night schreef:en daarbij gellie hebt toch ook niks anders gedaan dan ons door de slijk te trekken EN dat was toen wel speculatie en laster.
Kzei toen alleen ma da het ding mij ni intresseerde.. salsa en van dien zever op de flyer :roll:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Ma dan moet ge de lijn toch doortrekken (toepasselijke zin) voor mensen da moeten zuipen?? Dan is er bij die mannen toch ook iets verkeerd? Alcohol is ook nen drug. 't enige voordeel dat dienen heeft is dat hij wettelijk is.


Ma ja zoals gezegd, 't is een discussie zonder einde wa niks met legenz te maken heeft. In mijn ogen hoort het erbij en niemand zal mij van gedacht doen veranderen. Zelfs mijn vrouw niet, tot haar grote ergernis :bom: . Noem het nostalgie naar vroeger ;)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

jeec426 schreef:Ma dan moet ge de lijn toch doortrekken (toepasselijke zin) voor mensen da moeten zuipen?? Dan is er bij die mannen toch ook iets verkeerd? Alcohol is ook nen drug. 't enige voordeel dat dienen heeft is dat hij wettelijk is.


Ma ja zoals gezegd, 't is een discussie zonder einde wa niks met legenz te maken heeft. In mijn ogen hoort het erbij en niemand zal mij van gedacht doen veranderen. Zelfs mijn vrouw niet, tot haar grote ergernis :bom: . Noem het nostalgie naar vroeger ;)
Maar dude, ik weet niet of je het door hebt, maar ik geef je gelijk :mrgreen:

En hetzelfde geld idd voor alcohol, dat had ik erbij moeten zeggen.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Alle dan komen we overeen :D :alien:

Dat goed gevoeeeel, haha
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Fieneke schreef:Nee, idd, ik ben absoluut niet tegen dope, kbedoel: zou wel een klein beetke hard hypocriet zijn denk ik zo, maar ik vind wel dat als je dope moet pakken om fun te hebben, er iets deftig verkeerd is.
hier moet ik ze wel gelijk in geven. Das juist zoals da ge alcohol nodig hebt om u te amuseren, dan valt ge toxh stillekes onder de noemer alcolieker. Van het moment dat je iets nodig hebt om u goed te voelen is er volgens mij toch ook iets mis...
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Bass schreef:
lady_of the night schreef:en daarbij gellie hebt toch ook niks anders gedaan dan ons door de slijk te trekken EN dat was toen wel speculatie en laster.
Kzei toen alleen ma da het ding mij ni intresseerde.. salsa en van dien zever op de flyer :roll:
ge zijt me kwijt... nu kan ik echt ni meer volgen
eerst zegt ge da ik met zo'n uitspraken alles na de klote help of toch iets in die zin en nu gaat het terug over de flyer
tis los over de kop uit
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

jeec426 schreef:Ma dan moet ge de lijn toch doortrekken (toepasselijke zin) voor mensen da moeten zuipen?? Dan is er bij die mannen toch ook iets verkeerd? Alcohol is ook nen drug. 't enige voordeel dat dienen heeft is dat hij wettelijk is.


Ma ja zoals gezegd, 't is een discussie zonder einde wa niks met legenz te maken heeft. In mijn ogen hoort het erbij en niemand zal mij van gedacht doen veranderen. Zelfs mijn vrouw niet, tot haar grote ergernis :bom: . Noem het nostalgie naar vroeger ;)
kijk drugsvrij krijgt ge niks zelfs in een gevang kunt ge drugs met de hopen kopen. Die illusie hebben we niet maar van het moment dat het aan iemand te zien is gaat hij er onverbiddellijk uit...
en iemand die we pakken met verkopen dan komen de mannen van het koud en warm water een collecte ophalen...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Euhm, geef dan wel die kerels mee, maar hou de rommel 8) :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Fieneke schreef:Euhm, geef dan wel die kerels mee, maar hou de rommel 8) :mrgreen:
ik doe het elk weekend enkel en alleen op 2 reddbulls en massa's spabruis

dus ik ben nikske met dien troep... maar vroeger is niet gelijk nu
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten