Outline / Club Legenz

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

fred79 schreef:
carat-freak schreef:
DCD schreef:amai zonder portiers? en bij vechtpartijen gewoon muziek uit tot het ophoudt?

is da daar zo ja? wel originele benadering dan...
en da werkt echt... als er daar zo twee staan te vechten (wat zoal bijna nooit gebeurd) gaan gewoon alle lichtenaan en muziek af... geloof me als ge dan bekeken word door de hele keet gaat ge vanzelf na buiten... een soort van sociale controle...
Jaja zeg gewoon da die het warm water uitgevonden heeft alstemblieft :roll: goede bedoelingen tot en met maar of ze ook uitgevoerd gaan worden :roll: jaja ieder zijn mening maar ge maakt me niet wijs da meneer marc zonder portier een dancing openhoud en dat er totaal geen drugs aanwezig is :mrgreen: sinterklaas is nog efkes hé !!! nie zeveren hier tis al erg genoeg !
Beste Fred, portiers zetten heeft geen nut en waarom niet? Omdat portiers niets mogen doen zo simpel is het! Om alles drugsvrij te houden zou er elk weekend de hele nacht door politie moeten zitten. En daar houden die mannen zich niet mee bezig. Want voor elk van die gastjes dat ze oppakken hebben ze een berg papierwerk.
Men wijst steeds met de vingers naar de clubs maar zelfs een dancing met goede wil, en die zijn er genoeg hoor, kan er niets aan doen hoe graag ze ook zouden willen. Er moet dringend een wetsvoorstel komen dat de clubs op de een of andere manier toe in staat stelt effectief het probleem aan te pakken. Ik vind de wetgeving hieromtrent hypocriet!
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Fieneke schreef:@Carat-Freak: kende mijn klein zusterke ni?

Afbeelding de rechtse :mrgreen:
nog een knap zusterke ook ja ? die foto ni teveel ni meer late zien of ik kom zot :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

@ sven larsson

Daar kun je wel gelijk inhebben,maar als bepaalde mensen weten dat er toch geen portieren staan...ist dan gewoon het spul in de broekzak steken en doodleuk naar binnen wandelen!
Vroeger in de Lagoa(nu weet ik het ni) werd er bijna wekelijks iemand gesnapt en zeker niet met een pil of 5 en ja juist door de portiers die binnen rondliepen,maar dat was wellicht om zand te strooien aan de lokale politie(geld?) en die kwamen er nooit!!!
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

bob schreef:@ sven larsson

Daar kun je wel gelijk inhebben,maar als bepaalde mensen weten dat er toch geen portieren staan...ist dan gewoon het spul in de broekzak steken en doodleuk naar binnen wandelen!
Vroeger in de Lagoa(nu weet ik het ni) werd er bijna wekelijks iemand gesnapt en zeker niet met een pil of 5 en ja juist door de portiers die binnen rondliepen,maar dat was wellicht om zand te strooien aan de lokale politie(geld?) en die kwamen er nooit!!!
Portiers mogen niemand "arresteren". In veel gevallen zullen portiers een afschrikmiddel zijn, maar wie zijn rechten kent weet dat die mannen niks mogen. Ben vroeger in Illusion geweest, daar werd je regelmatig gefouilleerd, maar dit mag gewoon niet. Zelfs vragen naar de identiteitskaart mogen ze niet
Ge zult trouwens alleen politie zien aan een club voor een razia en dat heeft alleen maar tot doel om een club te sluiten. Een goede samenwerking tussen een club en politie zie ik nog niet direct gebeuren.
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

Is het ni zo dat ze wel mogen fouilleren op wapens?
Kweet er ook het fijne ni van, maar als gij u ni laat fouilleren kunne ze dat wel in hun huisreglement zetten dat ge der ni in komt...

Heeft da zusje ooit in Delite gewerkt trouwens?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mijn zuske niet, maar ik wel Alpha..

@Bouq, ja, maar ze is wel al e jaar of 6 samen mee iemand hoor :mrgreen: Tis een sjeekebees ze :twisted:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dj Sven Larsson schreef: Ben vroeger in Illusion geweest, daar werd je regelmatig gefouilleerd, maar dit mag gewoon niet. Zelfs vragen naar de identiteitskaart mogen ze niet
Ge zult trouwens alleen politie zien aan een club voor een razia en dat heeft alleen maar tot doel om een club te sluiten. Een goede samenwerking tussen een club en politie zie ik nog niet direct gebeuren.
In illusion staat een metaaldetector en als die afgaat mogen ze toch wel fouilleren? Dat is de reden waarom die er staat, volgens mij. Ik denk niet dat ze schrik hebben voor wapens want hoeveel keer wordt dat gevonden op een jaar?

Er staat ook geregeld politie op de parking van illusion (en niet alleen voor een razzia). Die mannen hebben volgens mij een redelijk goede verstandhouding met de nieuwe uitbater van illusion.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Dat is ook zo Trab, hij heeft een wekelijkse meeting met de politie van Lier om preventief te kunnen werken, Jan van elst is enorm bezig met de veiligheid van zijn klanten. De politie staat ook veel op die kleine parking recht tegenover Illusion, achter die haag staan ze afgeschermd en zijn ze dadelijk bereikbaar in case of emergency
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

@Fieneke: Dan vind ik toch dat u zuske heel wat lijkt op Ines (ook ooit in Delite gewerkt, miss nu nog...)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Euhm, ik ken ines maar al te goed en die lijkt in de verste verste niet op ons sjeekebees.. totaal niet zelfs.. :-o
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

My bad...
Kan me de laatste keer Delite zelfs nimeer herinneren, dus 't is al lang geleden :D
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Trab schreef:
Dj Sven Larsson schreef: Ben vroeger in Illusion geweest, daar werd je regelmatig gefouilleerd, maar dit mag gewoon niet. Zelfs vragen naar de identiteitskaart mogen ze niet
Ge zult trouwens alleen politie zien aan een club voor een razia en dat heeft alleen maar tot doel om een club te sluiten. Een goede samenwerking tussen een club en politie zie ik nog niet direct gebeuren.
In illusion staat een metaaldetector en als die afgaat mogen ze toch wel fouilleren? Dat is de reden waarom die er staat, volgens mij. Ik denk niet dat ze schrik hebben voor wapens want hoeveel keer wordt dat gevonden op een jaar?

Er staat ook geregeld politie op de parking van illusion (en niet alleen voor een razzia). Die mannen hebben volgens mij een redelijk goede verstandhouding met de nieuwe uitbater van illusion.
Ik werk voor security op de luchthaven, wij mogen fouilleren als de metaaldetector afgaat. Maar ge moest eens weten hoeveel regels wij moeten respecteren om alles correct te doen. De manier hoe het in Illusion gebeurt is zeker al niet de wettelijke manier. Met wat ik weet kan ik die mannen na een fouille een proces aansmeren waar ze niet goed van zijn. Ze mogen alleen fouilleren als het door een ministerie is bepaalt en niet omdat ze het in een huisreglement staat van een club.
Bij Securitas hebben we een mandaat dat ons recht geeft om te fouilleren en niet iedereen heeft dat. Nu de regels hieromtrent zijn vrij ingewikkeld.
Nu ik ben blij om te lezen dat er blijkbaar een goede verstandhouding is tussen politie en Illusion, want het zal lang niet overal zo zijn. Maar met wat in het verleden gebeurt is moeten ze wel he, ze kunnen zich niet echt een misstap veroorloven.
Nu om niet te ver offtopic te gaan, dat er geen portiers in Outline staan kan ik alleen maar toejuichen. Dat is een teken dat het niet echt nodig is. Ben er dit jaar in april nog geweest en het was daar een tof sfeertje met totaal geen incidenten. Dus dat is al een zeer goed teken.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Nu we hier over portiers bezig zijn, mogen die eigelijk zo foois vragen bij het buitengaan. Heb eens gehoord dat dat zelf verboden is?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Mogen dat niet
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Idd, dat is bij wet verboden..
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten