Outline / Club Legenz

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik pm u wel wa ge ermee moogt doen :mrgreen:

En voor de flikken/zagers/nirkers onder ons: het is een graptje!!!!
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Mensen in uniform krijgen 4 Duvels aan de prijs van 2 :twisted:
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Nostalgie90 schreef:Mensen in uniform krijgen 4 Duvels aan de prijs van 2 :twisted:
tut tut in de wc is er water in overvloed en naar het schijnt mogen die alleen water drinken als ze dienst hebben :P
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

lady_of the night schreef:
Nostalgie90 schreef:Mensen in uniform krijgen 4 Duvels aan de prijs van 2 :twisted:
tut tut in de wc is er water in overvloed en naar het schijnt mogen die alleen water drinken als ze dienst hebben :P
Ik pleit wel voor de wcpot als drinkbeker... alsjeblieft? :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Fieneke schreef:
lady_of the night schreef:
Nostalgie90 schreef:Mensen in uniform krijgen 4 Duvels aan de prijs van 2 :twisted:
tut tut in de wc is er water in overvloed en naar het schijnt mogen die alleen water drinken als ze dienst hebben :P
Ik pleit wel voor de wcpot als drinkbeker... alsjeblieft? :mrgreen:
wa hadde gedacht ;)
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

A-TOM-X schreef:
carat-freak schreef:
A-TOM-X schreef: Sorry maar deze statements zijn gewoon beneden alle peil. Sinds wanneer moeten andere clubs het ontgelden omdat Legenz van stijl moet veranderen door enkele begaaiden? En sinds wanneer bepalen forums wat de dagelijkse gang van zaken is op gebied van druggebruik in discotheken? Een beetje nadenken voor je iets post is geen overbodige luxe. Zelf sta je onmiddellijk op de banken om Outline/Legenz te verdedigen. Dat vind ik een meer bewonderenswaardige tactiek dan die je nu hanteert. :roll:
en toch als je ziet waar ze outline voor gesloten hebben... is op andere plaatsen (ga geen namen noemen) vele vele erger... en die enkele begaaiden kwamen dan 9 van de 10 van op die ander plaatsen door tot outline waar ze dan geweigerd werden en op de parking voor overlast gingen zorgen...
Allemaal speculatie caratfreak wat zonder bewijsbare feiten zelfs lasterlijk kan genoemd worden. Ik was van plan om mij beschikbaar te stellen voor die Legends of Musicparty om de club te steunen, maar daar heb ik nu geen zin meer in. Ik had gedacht dat jullie slimmer waren dan dit!
Voor dat ik geen namen noem, voel je je toch temenes aangevallen... of nie....
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

carat-freak schreef:
A-TOM-X schreef:
lady_of the night schreef: hum ik denk echt ni da da publiekelijk geheim is...
als ge hun eigen prive forums (dus niet hier) gaat lezen dan weet ge al genoeg.
Sorry maar deze statements zijn gewoon beneden alle peil. Sinds wanneer moeten andere clubs het ontgelden omdat Legenz van stijl moet veranderen door enkele begaaiden? En sinds wanneer bepalen forums wat de dagelijkse gang van zaken is op gebied van druggebruik in discotheken? Een beetje nadenken voor je iets post is geen overbodige luxe. Zelf sta je onmiddellijk op de banken om Outline/Legenz te verdedigen. Dat vind ik een meer bewonderenswaardige tactiek dan die je nu hanteert. :roll:
en toch als je ziet waar ze outline voor gesloten hebben... is op andere plaatsen (ga geen namen noemen) vele vele erger... en die enkele begaaiden kwamen dan 9 van de 10 van op die ander plaatsen door tot outline waar ze dan geweigerd werden en op de parking voor overlast gingen zorgen...
ok maar dat weet je toch allemaal goed genoeg op voorhand zeker als je eej afterclub opent?
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

lady_of the night schreef:
Fieneke schreef:Nee, idd, ik ben absoluut niet tegen dope, kbedoel: zou wel een klein beetke hard hypocriet zijn denk ik zo, maar ik vind wel dat als je dope moet pakken om fun te hebben, er iets deftig verkeerd is.
hier moet ik ze wel gelijk in geven. Das juist zoals da ge alcohol nodig hebt om u te amuseren, dan valt ge toxh stillekes onder de noemer alcolieker. Van het moment dat je iets nodig hebt om u goed te voelen is er volgens mij toch ook iets mis...
Quote 1
lady_of the night schreef:
Fieneke schreef:Euhm, geef dan wel die kerels mee, maar hou de rommel 8) :mrgreen:
ik doe het elk weekend enkel en alleen op 2 reddbulls en massa's spabruis
dus ik ben nikske met dien troep... maar vroeger is niet gelijk nu
Quote 2

Heiliger dan de paus worden noemen ze dat :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

lady_of the night schreef:
A-TOM-X schreef:
carat-freak schreef: en toch als je ziet waar ze outline voor gesloten hebben... is op andere plaatsen (ga geen namen noemen) vele vele erger... en die enkele begaaiden kwamen dan 9 van de 10 van op die ander plaatsen door tot outline waar ze dan geweigerd werden en op de parking voor overlast gingen zorgen...
Allemaal speculatie caratfreak wat zonder bewijsbare feiten zelfs lasterlijk kan genoemd worden. Ik was van plan om mij beschikbaar te stellen voor die Legends of Musicparty om de club te steunen, maar daar heb ik nu geen zin meer in. Ik had gedacht dat jullie slimmer waren dan dit!
liggen we niet van wakker meer dan genoeg inschrijvingen... speculaties????
Met mijn eigen ogen meer dan genoeg gezien toen we de laatste keren daar waren!!!!!!!!!!
Ge verwijt andere clubs om wat er met Outline is gebeurd en dat gaat gewoon te ver, maakt niet uit welke argumenten je daar tegenover stelt. De schuldigen zijn de druggebruikers en niet andere collega's (clubs).
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

carat-freak schreef:
A-TOM-X schreef:
carat-freak schreef: en toch als je ziet waar ze outline voor gesloten hebben... is op andere plaatsen (ga geen namen noemen) vele vele erger... en die enkele begaaiden kwamen dan 9 van de 10 van op die ander plaatsen door tot outline waar ze dan geweigerd werden en op de parking voor overlast gingen zorgen...
Allemaal speculatie caratfreak wat zonder bewijsbare feiten zelfs lasterlijk kan genoemd worden. Ik was van plan om mij beschikbaar te stellen voor die Legends of Musicparty om de club te steunen, maar daar heb ik nu geen zin meer in. Ik had gedacht dat jullie slimmer waren dan dit!
Voor dat ik geen namen noem, voel je je toch temenes aangevallen... of nie....
Wij gingen verder op wat lady zei, dus er zijn wel namen genoemd caratfreak. Voor de rest zelfde antwoord als mijn vorige post, ge gooit niet met stenen naar andere clubs omdat je zelf je club niet proper kan houden. De fout ligt bij de druggebruikers, er is geen enkele andere club verantwoordelijk voor wat er op de parking van Outline is gebeurd.
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

lady_of the night schreef:en daarbij gellie hebt toch ook niks anders gedaan dan ons door de slijk te trekken EN dat was toen wel speculatie en laster.
Dit weet iedereen dat het in die tenten der zo aan toe gaat....

wat was dat overtoer ook iedereen mocht hier zijn vrije mening uiten???
Waarom gellie wel en wij niet????

kan er iemand dat eens uitleggen???
Weeral veralgemening! Ik heb in geen enkele post een uitspraak gedaan over druggebruik in welke dancing dan ook. Dat is imo not done!
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Stanne schreef:
lady_of the night schreef:
Fieneke schreef:Nee, idd, ik ben absoluut niet tegen dope, kbedoel: zou wel een klein beetke hard hypocriet zijn denk ik zo, maar ik vind wel dat als je dope moet pakken om fun te hebben, er iets deftig verkeerd is.
hier moet ik ze wel gelijk in geven. Das juist zoals da ge alcohol nodig hebt om u te amuseren, dan valt ge toxh stillekes onder de noemer alcolieker. Van het moment dat je iets nodig hebt om u goed te voelen is er volgens mij toch ook iets mis...
Quote 1
lady_of the night schreef:
Fieneke schreef:Euhm, geef dan wel die kerels mee, maar hou de rommel 8) :mrgreen:
ik doe het elk weekend enkel en alleen op 2 reddbulls en massa's spabruis
dus ik ben nikske met dien troep... maar vroeger is niet gelijk nu
Quote 2

Heiliger dan de paus worden noemen ze dat :mrgreen:
ik dronk ook mijn pintjes en ik geef toe dat ik wel eens geproefd heb van de rest maar tussen proeven en eten is nog altijd een groot verschil

en idd een goed zwaar accident heeft mij misschien heiliger gemaakt dan de paus maar ik heb de dood recht in de ogen gekeken en heb mijn lessen daaruit getrokken
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

A-TOM-X schreef:
lady_of the night schreef:en daarbij gellie hebt toch ook niks anders gedaan dan ons door de slijk te trekken EN dat was toen wel speculatie en laster.
Dit weet iedereen dat het in die tenten der zo aan toe gaat....

wat was dat overtoer ook iedereen mocht hier zijn vrije mening uiten???
Waarom gellie wel en wij niet????

kan er iemand dat eens uitleggen???
Weeral veralgemening! Ik heb in geen enkele post een uitspraak gedaan over druggebruik in welke dancing dan ook. Dat is imo not done!
als er ene langs de kwestie aan het praten is dan zijt gij het wel.
Mijn vrije mening is dat er in die tenten binnen pakken meer te verkrijgen is dan 4 potjes vloei bij ons op de parking.
Dat wij de zaak ni proper krijgen is wel een goei. Politie al verschillende keren daar geweest tijdens openingsuren en onmiddellijk na sluiting en raar maar waar nikske te vinden!!!!!!!!!!
de zaak is echt niet gelijk die ander van doe maar op bij ons menen we wat we zeggen.
Dus dat is mijn mening en die verkondig ik heir zo vrij als dat de wet het toe laat ;)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

lady_of the night schreef:en idd een goed zwaar accident heeft mij misschien heiliger gemaakt dan de paus maar ik heb de dood recht in de ogen gekeken en heb mijn lessen daaruit getrokken
join the club :D

Mor ik ben geen moraal ridder geworden. Op de barricades staan laat ik aan anderen over. Aan u bvb :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Als ge denkt da er in u tent helemaal niks te vinden/verkrijgen is, zijde toch heel goedgelovig ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast