Outline / Club Legenz

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

hier ook maar even zetten dan...
OUTLINE IS BACK !!!!
eerst en vooral... thx voor de support.... doet meer dan jullie misschien denken...
ben stikop en zit ver over men grenzen maar moet dit ff komen zeggen...

net terug thuis... in outline.. de zegels heb k mogen verbreken... we zijn terug open...
officieële bevestiging morgen... onder konditie's en met borgen...

k ga slapen smurfkes... het weekend zit r weer op.. en t was een pracht van ne nacht... thx tommeke.. qua sfeer "best ever" @ outline...
en zo wil k r verdomme nog veel meemaken...

passender kon de legend niet komen... carma... wie weet...

slaap zacht.. droom lekker.. en kus... allemaal...
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 aug 2007, 15:11

Bericht door gizzmo999 »

yes yes yes!!!
Carat... A legend!!!
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

'Rotte appels verknoeien het voor iedereen'
Uitbater van discotheek Outline reageert

DIEST - 'Wie die nest hier aangebracht heeft of er mee op de parking gestaan heeft... heb ballen aan uw lijf en geef jezelf aan: 013-350.500 Politie Diest...' Met dit bericht op de website van club Outline gaat uitbater Marc Beutels in de tegenaanval na de drugsincidenten van het voorbije weekend.



Kristof Bohez

Drie jongens en eén meisje werden zondagochtend met een cocktail van harddrugs in het lichaam afgevoerd naar het ziekenhuis. 's Avonds mochten de jongens alweer naar huis, het meisje vocht op dat ogenblik nog steeds voor haar leven. Intussen is ook zij aan de beterhand.

'Een pak van mijn hart', zucht Marc Beutels. De uitbater is zwaar onder de indruk van de gebeurtenissen van afgelopen zondag. Dat begrijp je als je de boodschap van algemeen nut op de homepage van de Diestse discotheek leest, maar even goed als je het statement zero tolerance harddrugs elders op de website ziet oplichten.

'Al twee jaar lang probeer ik een cleane club uit te baten,' aldus Beutels. 'Hier brandt bijvoorbeeld altijd licht. Anders dan in andere discotheken zijn hier geen donkere hoekjes om te dealen. Betrap ik toch een klant op drugsgebruik, dan gaat hij er onverbiddelijk uit. Mijn klanten weten dat en appreciëren die aanpak. Vele vaste klanten komen de week erop terug. Clean. En dan gebeurt dit.'

Fuif tegen drugs

Zondagochtend was het Beutels zelf die de politie verwittigde. 'Ik steek de problemen niet onder stoelen of banken. Zondag hoorde ik van enkele klanten dat er op de parking iemand met een wapen stond te zwaaien. Het bleek om een klant te gaan die we eerder de toegang geweigerd hadden. Toen de politie ter plaatse kwam, was er geen wapen meer te zien. Maar er lag intussen wel een jongen uitgeteld op de grond. Hij bleek een mix van harddrugs in het lichaam te hebben en werd meteen overgebracht naar het ziekenhuis. Even later volgden nog twee andere jongens en een meisje, allemaal met dezelfde verschijnselen. Later hebben ze verklaard dat ze de drugs van iemand op de parking gekocht hebben. Dat smaakt erg bitter. Ik doe alle moeite van de wereld om mijn zaak drugsvrij te houden en dan verhuist het hele circus gewoon naar de parking.'

Club Outline werd meteen verzegeld door de politie. Intussen zijn de zegels alweer verwijderd, al is het nog steeds niet zeker dat de zaak vrijdag de deuren weer opent. 'Ik zal er alles aan doen', maakt Beutels zich sterk. 'We plannen dan een grote fuif tegen drugs en agressie. Gebeurt er die avond één incident, dan gaat de boel onverbiddelijk dicht. Dat is de enige manier om aan de buitenwereld te laten zien dat het ons menens is. Stel dat de Outline tegen dan toch niet open kan, dan hebben enkele clubs uit de buurt hun zaal al aangeboden. We krijgen steun uit alle hoeken, dat zegt veel. De Outline heeft een kwalijke reputatie, dat weet ik. Maar dat behoort tot het verleden. Hier zijn geen drugs meer, hier is geen geweld meer, hier zijn zelfs geen portiers. Als een onverlaat begint te vechten, gaat de muziek meteen uit. Zolang de vechtersbazen de zaak niet verlaten, kan er niet meer gefeest worden. De overige klanten maken hen meteen duidelijk waar de deur is. Ik heb hier al gasten wenend zien buitengaan.'

Hoe het verder moet, weet Marc niet. 'Ik maak me sterk dat de Outline kan blijven bestaan. Kan dat niet, dan weet ik niet wat me te doen staat. Ergens anders een zaak oprichten behoort alvast niet tot de mogelijkheden.

Ik heb er de fut niet meer voor. Ik kan het ook niet plots over een andere boeg gooien. Dit is mijn manier van werken, dit is mijn aanpak. En ook op die manier kan je drugs niet tegenhouden. Dat is erg zwaar om dragen.'

Rancune tegenover politie of burgemeester koester Marc niet. 'Het is niet meer dan normaal dat ze hebben opgetreden. Hier zijn op amper een uur tijd vier mensen in kritieke toestand afgevoerd. Het zou van slechte wil getuigen mochten ze niets gedaan hebben.

Afbeelding
Marc Beutels pakt drugsgebruik in de uitgaansbuurt in Diest zelf aan.
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

amai zonder portiers? en bij vechtpartijen gewoon muziek uit tot het ophoudt?

is da daar zo ja? wel originele benadering dan...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ze plannen echt wel veel steunacties ook..
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

DCD schreef:amai zonder portiers? en bij vechtpartijen gewoon muziek uit tot het ophoudt?

is da daar zo ja? wel originele benadering dan...
en da werkt echt... als er daar zo twee staan te vechten (wat zoal bijna nooit gebeurd) gaan gewoon alle lichtenaan en muziek af... geloof me als ge dan bekeken word door de hele keet gaat ge vanzelf na buiten... een soort van sociale controle...
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Fieneke schreef:Ze plannen echt wel veel steunacties ook..
hopen da ze helpen...
deze keer is het echt onterecht... als er één zaak is waar ze een echte zero-tolerance hebben naar geweld en drugs is het de Outline. Spreek niet over het verleden (da is van voor onze tijd), ma sinds dat mc (grote smurf) de leiding heeft (2 jaar nu ongeveer). Veel zwarte sneeuw gezien in het begin ma de laatste maanden is het echt vertrokken....
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2007, 22:57
Locatie: Outline Server

Bericht door smolly »

carat-freak schreef:
Fieneke schreef:Ze plannen echt wel veel steunacties ook..
hopen da ze helpen...
deze keer is het echt onterecht... als er één zaak is waar ze een echte zero-tolerance hebben naar geweld en drugs is het de Outline. Spreek niet over het verleden (da is van voor onze tijd), ma sinds dat mc (grote smurf) de leiding heeft (2 jaar nu ongeveer). Veel zwarte sneeuw gezien in het begin ma de laatste maanden is het echt vertrokken....
Idd tbegint just goe te bolle ,en da mag oekwel want de Marc heeft er "méér" dan alleen geld ingestoken ... !!! Der zit diepgang en emotie in da kot en da voel ik al gewoon alskteraan denk ... :P
Grtz en Hopelijk is de inspanning van velen om Club Outline OPEN TEHOUDEN NIET VOOR NIETS GEWEEST !!!....
peist niej ask de liefde voel van ..........marja.......... ;)

Grtz en btw: See Ya @ The Legend 8)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik ken het gevoel, toen Illusion 15 maanden dicht was, heb ik ook afgezien.. :(
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 sep 2007, 17:46
Locatie: tervuren

Bericht door prikas »

2 maand toe :cry: dit heeft onze grote smurf toch echt ni verdiend!
wa kan hij daaraan doen da er rotte appels over de schreef gaan en gn verstand hebbe! hoop da ze beseffe wa ze hebbe aangericht!
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Bericht door fred79 »

carat-freak schreef:
DCD schreef:amai zonder portiers? en bij vechtpartijen gewoon muziek uit tot het ophoudt?

is da daar zo ja? wel originele benadering dan...
en da werkt echt... als er daar zo twee staan te vechten (wat zoal bijna nooit gebeurd) gaan gewoon alle lichtenaan en muziek af... geloof me als ge dan bekeken word door de hele keet gaat ge vanzelf na buiten... een soort van sociale controle...
Jaja zeg gewoon da die het warm water uitgevonden heeft alstemblieft :roll: goede bedoelingen tot en met maar of ze ook uitgevoerd gaan worden :roll: jaja ieder zijn mening maar ge maakt me niet wijs da meneer marc zonder portier een dancing openhoud en dat er totaal geen drugs aanwezig is :mrgreen: sinterklaas is nog efkes hé !!! nie zeveren hier tis al erg genoeg !
Laatst gewijzigd door fred79 op 06 okt 2007, 04:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Bericht door fred79 »

ik heb repspect voor iedereen die een dancing zonder drugs wilt openhouden ;) maar das juist hetzelfde als ne café zonder bier :D geef maar commentaar ik kan er tegen en respecteer ieder zijn mening maar ge moet serieus blijven hè !!!!!!
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Bericht door fred79 »

smolly schreef:
carat-freak schreef:
Fieneke schreef:Ze plannen echt wel veel steunacties ook..
hopen da ze helpen...
deze keer is het echt onterecht... als er één zaak is waar ze een echte zero-tolerance hebben naar geweld en drugs is het de Outline. Spreek niet over het verleden (da is van voor onze tijd), ma sinds dat mc (grote smurf) de leiding heeft (2 jaar nu ongeveer). Veel zwarte sneeuw gezien in het begin ma de laatste maanden is het echt vertrokken....
Idd tbegint just goe te bolle ,en da mag oekwel want de Marc heeft er "méér" dan alleen geld ingestoken ... !!! Der zit diepgang en emotie in da kot en da voel ik al gewoon alskteraan denk ... :P
Grtz en Hopelijk is de inspanning van velen om Club Outline OPEN TEHOUDEN NIET VOOR NIETS GEWEEST !!!....
peist niej ask de liefde voel van ..........marja.......... ;) jaja diepgang en emotie en zonder drugs ??? :roll: joenges joenges wa ne zever !!!

Grtz en btw: See Ya @ The Legend 8)
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2007, 22:57
Locatie: Outline Server

Bericht door smolly »

fred79 schreef:
smolly schreef:
carat-freak schreef: hopen da ze helpen...
deze keer is het echt onterecht... als er één zaak is waar ze een echte zero-tolerance hebben naar geweld en drugs is het de Outline. Spreek niet over het verleden (da is van voor onze tijd), ma sinds dat mc (grote smurf) de leiding heeft (2 jaar nu ongeveer). Veel zwarte sneeuw gezien in het begin ma de laatste maanden is het echt vertrokken....
Idd tbegint just goe te bolle ,en da mag oekwel want de Marc heeft er "méér" dan alleen geld ingestoken ... !!! Der zit diepgang en emotie in da kot en da voel ik al gewoon alskteraan denk ... :P
Grtz en Hopelijk is de inspanning van velen om Club Outline OPEN TEHOUDEN NIET VOOR NIETS GEWEEST !!!....
peist niej ask de liefde voel van ..........marja.......... ;) jaja diepgang en emotie en zonder drugs ??? :roll: joenges joenges wa ne zever !!!

Grtz en btw: See Ya @ The Legend 8)
Gade Ne keje diejen Franken Teut ToeHouwe Onnozel Paljaske , en ast nie gaat moogt ge altijd es langskome veu samen es e klapke te doen ...!!!
0495474152 en asge ne man zijt ... (wat ik betwijfel) laat je jezelf eens horen in persoon want zo stoer doen op een forum kan het "kleinste kind"
tis echt nie de moment veu zo ne praat te komen verkopen dus als ge niks zinnigs te vertellen hebt kunde dan zoe vriendelijk es zijn om in een ander topic idioot te doen.?...! ..DANK U .
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

@Smolly: Gaat u nu beweren dat er alleen maar nuchtere mensen rondliepen in Outline?

@Carat-Freak: kende mijn klein zusterke ni?

Afbeelding de rechtse :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten