Outline / Club Legenz

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

lady_of the night schreef:
A-TOM-X schreef:
lady_of the night schreef:en daarbij gellie hebt toch ook niks anders gedaan dan ons door de slijk te trekken EN dat was toen wel speculatie en laster.
Dit weet iedereen dat het in die tenten der zo aan toe gaat....

wat was dat overtoer ook iedereen mocht hier zijn vrije mening uiten???
Waarom gellie wel en wij niet????

kan er iemand dat eens uitleggen???
Weeral veralgemening! Ik heb in geen enkele post een uitspraak gedaan over druggebruik in welke dancing dan ook. Dat is imo not done!
als er ene langs de kwestie aan het praten is dan zijt gij het wel.
Mijn vrije mening is dat er in die tenten binnen pakken meer te verkrijgen is dan 4 potjes vloei bij ons op de parking.
Dat wij de zaak ni proper krijgen is wel een goei. Politie al verschillende keren daar geweest tijdens openingsuren en onmiddellijk na sluiting en raar maar waar nikske te vinden!!!!!!!!!!
de zaak is echt niet gelijk die ander van doe maar op bij ons menen we wat we zeggen.
Dus dat is mijn mening en die verkondig ik heir zo vrij als dat de wet het toe laat ;)
Langs de kwestie, das wel een goei! Het enige wat ik zeg is dat je niet met modder moet gooien om zelf beter uit de verf te komen. Verkondig uw mening zoveel ge wilt, ge maakt er alleen maar uw eigen mee belachelijk. Als er een club moet sluiten om dit soort praktijken dan kan ik dat enkel betreuren, maar zo los je dit niet op. Dit is het laatste wat ik hier nog aan toe te voegen heb!
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Bass schreef:Als ge denkt da er in u tent helemaal niks te vinden/verkrijgen is, zijde toch heel goedgelovig ;)
als ge nu eens eerst alle post leest en dan reageert....?????
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

A-TOM-X schreef:
lady_of the night schreef:
A-TOM-X schreef: Weeral veralgemening! Ik heb in geen enkele post een uitspraak gedaan over druggebruik in welke dancing dan ook. Dat is imo not done!
als er ene langs de kwestie aan het praten is dan zijt gij het wel.
Mijn vrije mening is dat er in die tenten binnen pakken meer te verkrijgen is dan 4 potjes vloei bij ons op de parking.
Dat wij de zaak ni proper krijgen is wel een goei. Politie al verschillende keren daar geweest tijdens openingsuren en onmiddellijk na sluiting en raar maar waar nikske te vinden!!!!!!!!!!
de zaak is echt niet gelijk die ander van doe maar op bij ons menen we wat we zeggen.
Dus dat is mijn mening en die verkondig ik heir zo vrij als dat de wet het toe laat ;)
Langs de kwestie, das wel een goei! Het enige wat ik zeg is dat je niet met modder moet gooien om zelf beter uit de verf te komen. Verkondig uw mening zoveel ge wilt, ge maakt er alleen maar uw eigen mee belachelijk. Als er een club moet sluiten om dit soort praktijken dan kan ik dat enkel betreuren, maar zo los je dit niet op. Dit is het laatste wat ik hier nog aan toe te voegen heb!
:cheers: :thumleft:
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

^^ grow up
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

da's ier duizend keer beter feuilleton dan alle thuis, flikken en families samen :mrgreen:

Clubs = companies. Helaas. En dus moet een club zich aanpassen aan de markt, of we da nu leuk vinden of nie (ik vind da nie leuk dus ik ga niet meer naar clubs). De tijden van alles-kan-)alles-mag is gewoon voorbij. En daarin kan ik lady-of-the-night wel volgen. Als je vele geld in een zaak steekt en het wordt verkloot door een hoop scheve gasten, dan zoude voor minder frustratie eens eruit gooien eh.

Nuja, de eerste club die drug free is moetek nog tegenkomen, maar 't is toch veel strenger geworden al bij al. Als ik bvb in Noxx zie hoe dealers worden aangepakt... jawadde. En terecht.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Psytox schreef:da's ier duizend keer beter feuilleton dan alle thuis, flikken en families samen :mrgreen:

.
En dan zeggen ze dat vrouwen erg zijn, mannen kunnen begot nog vele harder stoken en nirken ze. :roll:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Als je ziet wat er vant weekend weer gebeurd is in Heverlee....... tzullen uw kinderen maar zijn die er bij zitten. Logisch dat de maatschappij zoiets na al die jaren niet meer aanvaard.
Mor idd evengoe voor mensen die geboozed hebben. Even erg dan ne flipkop in mijn ogen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

Stanne schreef:Als je ziet wat er vant weekend weer gebeurd is in Heverlee....... tzullen uw kinderen maar zijn die er bij zitten. Logisch dat de maatschappij zoiets na al die jaren niet meer aanvaard.
Mor idd evengoe voor mensen die geboozed hebben. Even erg dan ne flipkop in mijn ogen.
maar die booz mannen brengen wij zelf naar huis...
En als het te ver is bellen we een taxi
Want wij willen ons klanten graag veilig thuis zien geraken...

en idd mensen denk eens aan wat daar in heverlee gebeurd is... de verzekering die lacht zich rot die mag de centjes in haar tessen houden. Eih tis maar de vraag of die mannen ni illigaal hier waren en of ze wel verzekering hebben

maar dat is buiten de kwestie
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Da zou het nog zijn se, een soort responsible young drivers georganiseerd door de club waar ge uit gaat.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Bericht door fred79 »

Wat een gezever hier zeg club legenz alstemblieft .. Hoelang blijft het kot nog open ? paar maanden en dan ist weer noegabollen .... Veel succes nog ma tzal niks zijn vrees ik :roll: Geef maar commentaar mensen .....
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

ssstt, in deze topic mag geen persoonlijke mening verkondigt worden die niet met hun visie strookt :eye:
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Stanne schreef:Da zou het nog zijn se, een soort responsible young drivers georganiseerd door de club waar ge uit gaat.
Wel ne primeur ze, ik denk als ge zoiets organiseert als club en dat in de media brengt....

@Fred: hoop doet leven dude.. Op voorhand niet beginnen te bleiten want dan kom het zeker niet goed. :bom:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

voor de mensen die misschien geïntresseerd zijn om eens een avondje hun kunnen te komen demonstreren tijdens legends of music.
Jullie draaien zowiezo zonder uitzondering van 1u30 tot 3u30 en er hangt een financiële vergoeding aan vast.
Inschrijven? Contact opnemen met carat-freak
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

lady_of the night schreef:voor de mensen die misschien geïntresseerd zijn om eens een avondje hun kunnen te komen demonstreren tijdens legends of music.
Jullie draaien zowiezo zonder uitzondering van 1u30 tot 3u30 en er hangt een financiële vergoeding aan vast.
Inschrijven? Contact opnemen met carat-freak

ook met cd's :mrgreen:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

baccardisboy schreef:
lady_of the night schreef:voor de mensen die misschien geïntresseerd zijn om eens een avondje hun kunnen te komen demonstreren tijdens legends of music.
Jullie draaien zowiezo zonder uitzondering van 1u30 tot 3u30 en er hangt een financiële vergoeding aan vast.
Inschrijven? Contact opnemen met carat-freak

ook met cd's :mrgreen:
tuurlijk is er ook voorzien om met cd's te draaien
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten