Flyers en krantenknipsels

Het forum van Club X in Wuustwezel
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

djginod schreef:Iemand nog idee wat die DJ M.C.T. nu doet ???? Die draaide ook regelmatig voor Rave FM dacht ik, maar ik vond zijn mixen nu niet zo geweldig eerlijk gezegd....
Klopt hij heeft ook voor Rave FM (106.3 FM) gedraaid.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Prima, SpacerR, toevallig geen zin om zondag naar Lichtaart af te zakken?? :lol:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

poehaaaaa schreef:Prima, SpacerR, toevallig geen zin om zondag naar Lichtaart af te zakken?? :lol:
Wat is er te doen?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

club x reunie in Impact met oa Yves

http://partyflock.nl/party/89554:Club_X ... s_XXL.html
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

Klinkt verleidelijk. Enkel voel ik er op dit moment weinig voor om naar Lichtaart te rijden. Club X zal voor mij altijd verbonden blijven met Bredabaan 47. Al sluit ik niet uit dat ik eens een kijkje kom nemen (den Yves bezighoren is nog steeds een plezier). Deze zondag alvast niet. Toch bedankt!

Misschien dat ik zondag de tijd vind om nog meer flyers in te scannen :)
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

Opnieuw enkele flyers en krantenknipsels toegevoegd: http://www.legendaryclubs.be/viewtopic. ... 2283#72283
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

SpAcErR schreef:Opnieuw enkele flyers en krantenknipsels toegevoegd: http://www.legendaryclubs.be/viewtopic. ... 2283#72283
Er zijn d'r weer een 7-tal flyers bijgeplaatst. Waaronder die van 2 jaar Club X :D 8)
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

Opnieuw enkele flyers erbij geplaatst: http://www.legendaryclubs.be/viewtopic. ... 2283#72283

Deze periode vond ik echt een baggerperiode met al die happy hardcore toestanden.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Bericht door Leroy »

Zeer mooi die krantenknipsels, en vooral het ouwe ClubX vooraanzicht.

Goed gedaan om het te bewaren Spacer!!

Ik heb door de tijd heen alle flyers weggedaan. Eigenlijk jammer maarja...
Let's cherish the past
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

Lang geleden dat ik hier nog op ben geweest. 'k zou eigelijk die andere X-flyers nog eens moeten inscannen...

Hoe gaat 't verder met jullie? Poehaaaaa, Roy, ...?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik heb vroegahhh de openingsflyer gehad... zal eens kijken in me rommel hier, voor zover ik weet was het een zwart witte toch dacht ik...
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Bericht door Leroy »

Hey SpAcErR, (en de rest)

Ben hier ook al een tijdje niet geweest. Leuk dat je vraagd hoe het met ons gaat. Heb van die periodes dat ik met veel heimwee terug denk aan onze goeie ouwe tijd. En met name dan aan ons Wuustwezel. in die tijden lees ik veel o.a op dit forum. Heb wel eens geroepen dat ik serieus 1000,- zou willen betalen om nog eens een ouwerwetse ClubX avond mee te maken. En ik weet voor 100% zeker dat ik dat zou doen. Mijn voorkeur zou uitgaan naar midden/eind 1994 Waauwww..dat was de beste Xtijd naar mijn mening..ik heb in dit forum wel wat avonden beschreven uit die tijd. Dat was echt hefig en super tof.
Maarja we moeten verder en dat is maar goed ook. Anders zou ik al lang dood en begraven zijn geweest. Ik heb tegenwoordig al moeite met een avondje doorzakken in de kroeg. (We worden ouwe lullen)
Zijn er nog drugs gebruikers onder ons? dat heb ik me wel eens afgevraagd. Ik persoonlijk neem nog eens heel af en toe een snuif mischien 2 keer per jaar. Een pilletje en speed is voor mij al heeel erg lang geleden. Terwijl dat m'n favorieten waren. ik was vroeger niet van de dansvloer af te slaan. Af en toe zou ik dat nog wel eens willen proberen.

Groeten...

ps. kennen jullie het (gabber) handje geven nog??
Let's cherish the past
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 dec 2007, 09:29
Locatie: Kapellen

Bericht door ToNe-E »

Geplaatst: do mei 17, 2007 7:19 pm Onderwerp: Flyers Club X

--------------------------------------------------------------------------------

Zoals beloofd al een enkele flyers. Steeds voor en achterkant.

Enne... Er volgen er nog veel :cool:

@spacer --> thnx alot maat!! heb nu terug weer iets 'tastbaars' van mijn grote liefde Club X 8)
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:44

Bericht door Baarchoem »

Vet heb er hele zooi (eindelijk) eens gezien die ik nog niet had , heb er zelf ook nog andere en ook andere krantenknipsels als ik iem vind met digitale camera zet ik ze ook ergens online ;-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten