Video Barocci

Het forum van Barocci in Zundert
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

De Barrocci gaat nooit meer open in zundert want daar zit een Prive club de Privilege momenteel en mogen nooit meer een dancing worden. Ook ik heb een video van de Barrocci en zal die wel een op DVD knallen ha ha en kan dan via mijn site besteld worden. Ook heb ik het logo van de barrocci check mijn site www.djfrancois.nl en dan bij closed clubs want die is weer online op m'n site!

succes :P
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:57

Bericht door Bams »

ff uitleg over die verhalen van 'het mag nooit meer discotheek worden" deze kloppen niet, iig niet voro wat nederland betreft...ben zelf ambtenaar, en ff simpe gezegd, als ergens een bestemming op rust dan krijgen ze er die niet zomaar af; dus priveclub=horeca, horeca=ook discotheek......definitief sluiten is in nederland nagenoeg onmogelijk, uitgezond bij bijvoorbeeld gedoogde coffeshops die hun status kwijtraken

Enige puntjes van aandacht; sluitingstijden en geluid...sluitingstijden kennen we niet in zundert, en geluid, zo op het eerste zicht is die tent erg goed geisoleerd!
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Ik heb met de eigenaar gesproken en het was voor hem een onhaalbare zaak geworden en heeft er een prive club van gemaakt en naar mijn weten mocht hij de Barrocci in haar vroegere vorm niet doorzetten?? :shock:
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:57

Bericht door Bams »

Onhaalbaar...da's wel het juiste woord idd, d'r is geen markt voor, is er eigenlijk nooit geweest als je bedenkt dat de barrocci allereerst is weggezet als gewone dancing, en later pas als "noodgreep" house is beginnen te programmeren......

en dat de gemeente het niet wil....da's wat anders dan niet kunnen he...In zundert is nagenoeg niks geregeld aangaande horeca, werk zelf in breda en daar kunnen we een tent nog niet sluiten na 5 jaar problemen met geluid.
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Al zou er al een markt voor zijn, (wat ik eerlijk gezegd ook niet denk) dan zou zou een evt. heropende Barocci bezoekers aantrekken in dezelfde leeftijdscategorie als de bezoekers van de Site!! En dat weet ik zo zeker omdat ik in mijn Barocci-tijd ook zelf nog maar een jaar of 17/18 was. Ik heb het vroeger een super-tent gevonden maar ze mogen er van mij lekker tegen betaling blijven rampetampen!:twisted:
Toen de Barocci na een jaartje sluiting terug heropende was hij toch al aardig op z'n retour, en inmiddels was vlakbij Club-X geopend, wat de zaken van Barocci ook al geen goed deed!! Zijn toen verschillende keren naar Club-X en naar Barocci op een avond geweest, waren nog ns tijden :P )Nu heb je allen die kindertuin van 'n Site daar in de buurt zitten!!
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

K'heb volgens mij nog ergens een hoop cassettes liggen van de radiozender "LazerFM" die zond vroeger altijd s'weekends uit vanuit Barocci!! :o K'zal ze wel 'ns rap gaan zoeken. :roll:
model500

Bericht door model500 »

posten zou ik zeggen!!!!! :wink:
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2005, 11:31

Bericht door alex »

Barocci is toch bijn terug open gegaan? Ze hadden al terug nieuwe belichting en soundsystem gestoken. Men nonkel zat er voor iets tussen, heb er toen binnen op een namiddag met de belichting mogen spelen. Zal is bij mijn neef horen want denk dat die nog een poster van de re-opening[die er nooit is gekomen] heeft hangen. Als k het goed herriner mocht het nt terug open wegens geen toelating van de burgemeester enzo...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

had ook zoiets gehoord
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

DVD barocci

Bericht door DJ Francois »

Zo de DVD hoes is al af van de de Barocci DVD nu de film zelf nog maar het beeld kwaliteit laat te wensen over zie ik nu wel :? en geluid zal ik er ook opnieuw onder moeten zetten (was toch al niet het originele geluid) maarja beter dan nix zullen we maar zeggen pfff , maar wel weer ff vet om te zien ha ha die kleren van de mensen :p

Afbeelding Afbeelding



Afbeelding

Let goed op deze foto's dan kan je alvast wat van het beeld voorstellen helaas..................................... en beter kan ik het dus niet krijgen :?
Laatst gewijzigd door DJ Francois op 01 jul 2005, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Hier ook alvast de DVD hoes :p

Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

:shock:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

jammer da ik er nooit geweest ben :?
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Dat het beeld en geluid niet goed is maakt mij niet veel uit, ik zal hem achter elkaar gaan kopen!! Is inmiddels al weer meer dan 10 jaar geleden dat ik daar naar toe ging, ben dus zeer benieuwd hoe het er ook al weer uit zag!!
Kunt ge het trouwens ook op dit forum vermelden wanneer we de dvd kunnen gaan kopen??
Del@y

Bericht door Del@y »

gotti1975 schreef: Kunt ge het trouwens ook op dit forum vermelden wanneer we de dvd kunnen gaan kopen??
ja dat zou fijn zijn :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast