Video Barocci

Het forum van Barocci in Zundert
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

cloud schreef:wie was er daar eigenlijk nog resident buiten yves deruyter en frank struyf?

hello Cloud,


Ik ben naar Barocci gegaan vanaf de heropening op 16 december 1994, en vanaf toen draaide vrijdag's, Frank Zolex, Bas toonen, Zaterdag's ook Frank Zolex samen met Dimitri Gelders een goeie kameraad van mij die nadien ook in 1996 resident was in Fuse ,zondag's Yves Deruyter en Franky maar die vrijdag en die zondag hebben nie lang geduurd wegens te weinig volk op die dagen, maar spijtig genoeg heeft het liedje maar 8 maanden geduurd daar in Zundert en toen was het definitief gedaan daar :( :evil:

Greetz The Mot
Afbeelding
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

cloud schreef:wie was er daar eigenlijk nog resident buiten yves deruyter en frank struyf?
Howard Kaii heeft er ook nog gedraaid, als guest of resident weet ik niet juist.

grtz :wink:
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Howard heeft er ook gedraaid als guest op the party " The Milky Way" samen met Edwin, Dimitri Gelders en Franky Cloeck! Ben er nog geweest!!! Good memory's :roll:
Afbeelding
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

Ook op Belgium vs Holland was Howard erbij...
flyer staat nog online op zolex zijn site

http://www.zolex.net/flyers/big/f34.jpg

grappige flyer trouwens... Kevin as rudy smidts, Howard as ruud gullit :lol:

grtz
:wink:
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2006, 19:09

Bericht door Barocci72 »

DJ Francois schreef:Mannen previeuw te kijken :p check it out

http://www.djfrancois.nl/Closed%20clubs/Barocci.mpg

let ff niet op het beeld kwaliteit want ik heb 'm flink in moeten pakken dus op tv ziet het er beter uit enjoy it!!
geweldig zo was het ja en vreselijk lekkere plaat van Insider
zijn ik en een maat toen nog wezen halen in Antwerpen bij USA Import
supertijd!!!!!!!!!1
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2006, 19:09

Bericht door Barocci72 »

heb de dvd inmiddels in mijn bezit en het is echt de moeite
het is met allle dingen die NIEUW zijn pas echt goed in het begin...

long live memories
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

No hard feelings maar ik was ook op de heropening en iedereen verwachte er erg veel van, maar de verwachting werd niet waar gemaakt vanwege de muziek :eek: Ik dacht toen nou laat maar komen die barroci knallers en de muziek die toen gedraait werd was helemaal geen barroci muziek dus het publiek heeft toen massaal de tent de rug toe gekeert. Ik heb geleerd als je een tent heropend die erg populair was , op de openings avond de muziek spelen waarmee je toen gesloten bent en naar een aantal weken voorzichtig vernieuwen.
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2007, 14:41
Locatie: Oudenbosch

Bericht door Johan697 »

Goedemiddag ff vraagje ik hoor toevallig ook bij die oude vandagen van toen is die dvd nog te verkrijgen heb vroeger zelf de videoband gehad en ooit eens uitgeleend maar moet hem nog steeds terug krijgen ik weet alleen niet meer van wie maar ja dat zal wel komen door de ouderdom
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

is die videaoband nog te krijgen??
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

De videoband is de zelfde als de DVD denk ik.
Ik heb vroeger de dvd gehad, maar er is iets mis mee,zodat ik hem niet meer kan bezichtigen, dus, heb ik die moeten weg doen.
Vraag anders eens aan Baldgabber of Dj Francious, zei hebben de dvd liggen van Barocci.
Is wel de moeite om naar te kijken.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

gisteren een verhuiske gedaan van ne maat .. bij zijn 'weg te werpen spullen' 2 videobanden van Barocci .. dus die maar meegenomen

zijn daar ooit aangekocht .. 700 bfr staat er op :)

een groene en een oranje fluo kaft, binnekort eens bezien
wie weet sta ik er zelf ergens op :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:49
Locatie: Kruibeke (Oost-Vlaanderen)

Bericht door nikki »

DJ Francois schreef:Mannen previeuw te kijken :p check it out

http://www.djfrancois.nl/Closed%20clubs/Barocci.mpg

let ff niet op het beeld kwaliteit want ik heb 'm flink in moeten pakken dus op tv ziet het er beter uit enjoy it!!
Kan mij best inbeelden waarom mijn ventje zijne mond daar van vol is. Als het over vroeger gaat dan komt Barocci ter sprake. Ik was net iets te jong toen, spijtig.
Nikki
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

nikki schreef:Kan mij best inbeelden waarom mijn ventje zijne mond daar van vol is. Als het over vroeger gaat dan komt Barocci ter sprake. Ik was net iets te jong toen, spijtig.
kheb da ook .. als't over uitgaan en vroeger gaat moetek minstens menne zeg kunnen doen over Barocci :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 22 feb 2008, 21:16

Re: DVD barocci

Bericht door Decadance »

DJ Francois schreef:Zo de DVD hoes is al af van de de Barocci DVD nu de film zelf nog maar het beeld kwaliteit laat te wensen over zie ik nu wel :? en geluid zal ik er ook opnieuw onder moeten zetten (was toch al niet het originele geluid) maarja beter dan nix zullen we maar zeggen pfff , maar wel weer ff vet om te zien ha ha die kleren van de mensen :p

Afbeelding Afbeelding



Afbeelding

Let goed op deze foto's dan kan je alvast wat van het beeld voorstellen helaas..................................... en beter kan ik het dus niet krijgen :?
Wha wha geweldig die kleren hier spreekt de bezitter van de moeder band :mrgreen:
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 22 feb 2008, 21:16

Bericht door Decadance »

DJ Francois schreef:Mannen previeuw te kijken :p check it out

http://www.djfrancois.nl/Closed%20clubs/Barocci.mpg

let ff niet op het beeld kwaliteit want ik heb 'm flink in moeten pakken dus op tv ziet het er beter uit enjoy it!!
LOL ik sta erop :alien:

Nieuwe oude beelden

http://www.youtube.com/watch?v=zOPvqNjL0tk
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast