DJ Punisher (Stijn Janssens)

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

DJ Punisher (Stijn Janssens)

Bericht door SpAcErR »

Kent iemand deze dj?

Hij is afkomstig uit Turnhout. Hij draaide eind jaren '90 vooral hardcore. Speelde geregeld in Club Hardcore (Antwerpen), feesten in Turnhout en kwam af en toe in Club X (als bezoeker).

Verder weet ik dat hij geregeld te vinden was in USA Import.

Superdj en ontzettend sympathieke kerel. Als ik het goed voorheb draaide hij geregeld samen met Franky Dux.

Iemand die me verder kan helpen? Ben hem door de jaren heen uit het oog verloren. Draait hij nog steeds? Welke stijl en nog steeds onder dezelfde djnaam?
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Ken wel ne Punisher, draait aan de maaskant veel, zijn alias is Franco LaCara als ik mij ni vergis.. ma da zal em wel ni zijn dan?
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

just, kwas al aant denken wie dat et weer was
is resident in lazzurra...
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

Op Google kan ik over die lazzurra en die djnaam weinig - van betekenins - vinden. Toch al bedankt voor de info.

@Bass: Je schrijft dat je een Punisher kent, dan wel onder een andere djnaam. Ken je hem ook als Stijn Janssens?
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Nope, ken hem enkel onder die 2 namen :) The Punisher gebruikt hij voor het hardere werk dacht ik
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

Bass schreef:Nope, ken hem enkel onder die 2 namen :) The Punisher gebruikt hij voor het hardere werk dacht ik
Het zou hem kunnen zijn, enkel... er moet toch meer van die dj/hem te vinden zijn... :?
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Code: Selecteer alles

http://www.djpunisher.com/punisher/index.html
Denk ni da het deze is, deze komt nl. uit Rotterdam, ni uit Turnhout
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26

Bericht door clerkie »

de naam alleen al :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

clerkie schreef:de naam alleen al :lol:
Alé ik ben de enigste niet die dat denk maar er zijn er nog ergere dj namen ....
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ik ken hem zeer goed, jaren mee op school gezeten, daarna regelmatig mee naar Cherry Moon gegaan,

hij heeft idd ook in usa import gewerkt, maar heeft begin jaren 2000 al z'n platen verkocht

hij is nu architect

en via deze weg kunt ge hem contacteren, alstemblieft:

http://www.asj.be/
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

poehaaaaa, nen hele dikke merci!

Dat is de Stijn Janssens die ik zocht! Ik zal hem gelijk eens een mailtje sturen.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

De beste jongen heb ik nooit mogen ontmoeten (wss na mijn tijd actief gworden als dj), maar bij toeval heb ik ns bij zijn pa gesolliciteerd.

Van het een kwam het ander en op een gegeven moment vertelde pa, strak in het pak, zeer trots over zijn zoon dj punisher. Vond het wel grappig om op een sollicitatie over dj's te babbelen. Zeer aardige man btw. Hij komt uit een goede nest.

Volgens mij was dat na 2002 dus ik denk niet dat hij gestopt is met draaien. In ieder geval niet in 2000

Btw draaide hij niet ook regelmatig in het Karrewiel bij bilzen? Ik zag die naam wel regelmatig op billboards staan.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Sirocco schreef: Btw draaide hij niet ook regelmatig in het Karrewiel bij bilzen? Ik zag die naam wel regelmatig op billboards staan.
Da zal die Punisher wel zijn die ik bedoel :)
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

Mail terug gekregen, altijd plezant om iets terug te horen van mensen uit je verleden :D
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

sluit de topic maar, ik zie er 0,0 legendary in.... wordt in deze al genoeg aan "namedropping" gedaan
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten