Eerste keer in Club X/Ervaringen

Het forum van Club X in Wuustwezel
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:57

Bericht door Bams »

Hoi,

Ikzelf heb er nooit gewerkt, waren maten van me..die keren dat ik er was, was het vooral genieten en met wat drank op achter de lichttafel, een ouwe martin 3032pc, naderhand nooit meer licht moeten doen met enkel een muis om het te besturen :)..stonk daar achter die discobar ook enorm, schoof een plaat weg en keek recht in een of andere put waar me toch een lucht uitkwam..

Een van die maten heeft in die tijd ook bij saffier gedraaid, vooral toen het nog mainstream radio was, zat op de zaterdagochtend, en werkte bij de goos, onderhoud aan die tapesystemen die nog bij de rena ontwikkeld waren, en veel, heel veel denons schoonmaken, kan hij nog steeds met zijn ogen dicht .. voor zover ik weet is dat live vanuit clubx zowel op cdance als saffier uitgezonden.

Mooiste is dat we bij het jeugdwerk in zundert ooit een saffierparty hadden, en de skytracer van club was geleend (heeft ooit een blauwe maandag zo'n ding op het dak gestaan), aangezien de kinderdisco toch om half elf gedaan was..mooi gezicht toen er een paar ranzig verbouwde 205 gti's voor de deur stopten.."allez, is dit hier club X?" terwijl net 350 kinderen tot 16 jaar vertrokken.

periode waar ik over spreek is zo rond 1996.
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Bericht door Leroy »

Oke te gek... Maar we wijken af!!

We gaan het weer hebben over ervaringen die we mee hebben gemaakt in de Mega House Fortress!!


Grts..
Let's cherish the past
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Leroy schreef: We gaan het weer hebben over ervaringen die we mee hebben gemaakt in de Mega House Fortress!!
Spreken we dan over de plakkende bek van de lolly's, de stramme kaken van het kauwen, de knikkers in uw hoofd,.... :lool:
Geen 100% gezonde manier van leven geweest :eye: Mor wel fun.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Bericht door Leroy »

Ik heb nooit lolly's gebruikt. Kauwgum daarintegen wel!! kilo's!!
Ik presteerde het zelfs om ze helemaal aan gort te kauwen. Oftewel dat er een soort van gruis overbleef. Eigenlijk niet normaal. Volgens mij kan dat normaalgeproken helamaal niet. Maar wel als je er 25.000 keer op gekauwd hebt in en paar uur. Dat kreeg je nou eenmaal van speed. Grote rommel eigenlijk maar dat was wel mijn dingetje toen. Ik stond graag op de dansvloer, Mooie tijd!!

Grts...
Let's cherish the past
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast