Pagina 1 van 4
Koloso wordt Positiva
Geplaatst: 24 apr 2007, 16:10
door Sunreezer
Dit zal dus de naam worden van de nieuwe club, meer info heb ik nog niet.
Iemand die iets meer weet?
Geplaatst: 24 apr 2007, 17:15
door wagonss
not yet :o
Geplaatst: 24 apr 2007, 17:20
door thepenetrator
meer vind ik er ook niet van terug.
ben al blij dat het genen jump word.
zou het in de grote zaal electronische muziek zijn en in de kleine r&b?
of net andersom?
http://musicitems.zattevrienden.be/club ... ijn_deuren
Geplaatst: 24 apr 2007, 17:46
door wagonss
thx 4 the scoop but it 's really too bad for the Lokeren " place

positiva
Geplaatst: 24 apr 2007, 17:50
door ProgressNation
Iets te maken met het Engelse platenlabel?
Ben wel benieuwd naar de residents in zaal 1.
Spijtig dat men met Koloso dezelfde fouten gemaakt heeft als Cherry op het einde. Zat volgens mij toch meer potentieel in ...
Re: positiva
Geplaatst: 24 apr 2007, 18:07
door Christophe
ProgressNation schreef:Iets te maken met het Engelse platenlabel?
Dat betwijfel ik.
Geplaatst: 24 apr 2007, 18:10
door Nostalgie90
Mmmm positieve muziek, goodfeeling house electro etc...
Geplaatst: 24 apr 2007, 18:35
door Sunreezer
Nostalgie90 schreef:Mmmm positieve muziek, goodfeeling house electro etc...
Tja beginnen met kwalitatieve house, en wanneer het niet aanslaat dj's zoals Sammir en al binnen halen.
Geplaatst: 24 apr 2007, 18:46
door Bass
En Alec, Stijn & Lins niet vergeten!
Geplaatst: 24 apr 2007, 18:48
door De Mot
Heeft geen zin meer in Lokeren nog iets te openen! De Cherry tijd is gedaan...spijtig maar het is zo.

Geplaatst: 24 apr 2007, 19:00
door Trab
Positiva... vreemde naam eigenlijk

Geplaatst: 25 apr 2007, 09:29
door Scarface
Cherry zou beter platgeslagen worden.... Initatieve, die overigens toch compleet gaan mislukken, bedoezelen de Cherry en zijn herinneringen
Geplaatst: 25 apr 2007, 09:38
door jeec426
i'm with scarface and de mot
Ligt da nu aan mij of kunnen ze tegenwoordig zelfs geen deftige namen uitvinden.
Vroeger: Carat, the globe, barocci, illusion, Boccaccio,...
Nu: koloso, the temple, positiva,

Geplaatst: 25 apr 2007, 10:11
door BOUNCER
Cherry een housekot. Waar halen ze het.
Zoals eerder gemeld ik denk dat het Nederlandse resident(s) zullen zijn.
Geplaatst: 25 apr 2007, 10:19
door Sunreezer
http://www.positiva.be/
In feite kunnen we het scenario zo al schrijven é.
Week 1: Van wal steken met (in dat genre) originele lineup, veel volk op de openingsavond.
Week 2: Keet zit nog steeds lekker gevuld
Week 3 - Week 10: Het bezoekersaantal loopt sterk achteruit
Week 11: Noodplan wordt in werking gezet, originele dj crew wordt buitengezet en er worden mensen zoals Stijn, Sammir, Vince, Lins, Alec etc aan boord gehaald om de meubelen te redden.
Week 12: Kleine heropleving door nieuwe dj crew
Week 13 - Week 20: Bezoekersaantal loopt weer sterk achteruit
Week 21: Onherroepelijke sluiting
En dan spreek ik enkel al over de grote zaal
