Veel disco's sluiten de deuren...

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

blt schreef:4. hier ga ik nu mss op enkele mensen hun tenen trappen ... de muziek is inderdaad jammer genoeg soms wat te "arty farty" geworden zoals het hier wordt genoemd. 't is te zeggen, de status rond de muziek. Het is "hip" om naar elektrohouse te luisteren, naar click house en minimal (en dan nog liefst met enkele grote duitse namen als Villalobos enz. ). pas op 'k zeg niet dat die mannen niet goe draaien of zo, verre van (kben wel nie altijd fan van hun muziek maar dat terzijde) maar 'k bedoel zo die status die ze hebben: ze moeten nog maar (liefst me een wit sjaaltje rond hun nek) achter de dj booth komen en iedereen begint al te roepen en foto's te trekken en élke plaat die zij opleggen is er zo een (soms geforceerde) sfeer, terwijl de minder bekende dj die bvb ervoor opwarmde met eventueel dezelfde (of betere) platen nauwelijks reactie krijgt want die persoon is niet gekend dus niet interessant om sfeer te maken.
Ik denk dat dit eerder van toepassing is op het (alternatieve) technovolkje. De meesten denken dat ze openminded zijn, maar ze kijken neer op alles wat buiten hun wereldje valt.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Wat me dit weekend plots (ja 'k ben nogal traag :lol: ) is na een namiddagje topradio. IEDER 80's liedje wordt tegenwoordig gecoverd door een boerentrut of strandjanet. OK da is van allentijde, maar nu is't gewoon hopla beat eronder en een bimbo erbij en maar zingen....

skuun, heeeeeel skuuuuun
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Nostalgie90 schreef:De Volmolen, speelt die dj met zijn zwart hoedje daar niet?
dien doe mij altijd denken aan Boy George :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

bouq schreef:
Nostalgie90 schreef:De Volmolen, speelt die dj met zijn zwart hoedje daar niet?
dien doe mij altijd denken aan Boy George :)
Ik moet er toch eens naartoe gaan dan, voor wa plezier :lol:

Hier niet al te ver vandaan, (Putte - Stabroek denk ?) zit ook zo een cafe: De Neus !!! De naam alleen al, maar het is er toch elk weekend feest !
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

jeec426 schreef:Wat me dit weekend plots (ja 'k ben nogal traag :lol: ) is na een namiddagje topradio. IEDER 80's liedje wordt tegenwoordig gecoverd door een boerentrut of strandjanet. OK da is van allentijde, maar nu is't gewoon hopla beat eronder en een bimbo erbij en maar zingen....

skuun, heeeeeel skuuuuun
doet me denken aan Jamelia met haar 'nieuw' nummer,
een cover van Golden Brown - The Stranglers :shock:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Zoals ik het hier lees kunnen veel van de oudere generatie zelfs van de next gen zich niet meer vinden in de hedendaagse scene. Das jammer ik zelf zit nu al 15 jaar in da milieu werk er al 6 jaar in ga niet meer zoveel uit maar voor mij is de muziek nog heel belangrijk, ik zou er eigenlijk niet zonder kunnen al heb ik me wel moeten verleggen van stijl en beluister ik uitsluitend minimal en daar vind ik me mezelf in terug ik heb daar ook veel gesprekken over met professionelen, dj's enz voort en dat doet deugd om op de zelfde golflente te zitten met iemand.

Tis waar dat de scene veranderd maar dat is zo met alles de tijden evolueren man en je moet mee of je nu wilt of niet ik heb heel veel uitgeweest en de golden times waren heel goed maar ik amuseer me nu evenveel als vroeger, tis een kwestie instelling denk ik maar ja iedereen maakt dat voor zijn eiegn uit.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

After schreef:doet me denken aan Jamelia met haar 'nieuw' nummer,
een cover van Golden Brown - The Stranglers :shock:
JAH!!! Da is just. dan heb ik het afgezet de zaterdag. :shock: :shock: :shock:

'k dacht van dees kan nimeer :mad: :mad:

Nu is't weer ne klepper op topradio :(:( walk this way van aerosmith § beasty boys gecoverd..

Ze doen gewoon geen moeite nimeer. Vroeger hadde nog schone remixes. herinner mij diene remix die ze in de cherry nogal draaiden van sweet dreams van eurythmics.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Ik denk dat de Lagoa de volgende aan de buurt is vorige week 50 man present allé voor zo'n instituut
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

muziek

Bericht door ProgressNation »

is wel heel erg aan het worden, die Golden Brown ripoff is echt niet om aan te horen.

Er heeft ook iemand Personal Jesus van Depeche Mode verkracht :(
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Och ik zap der al over, zelfs energy flow eternal hebben ze kompleet verneukt! :mad:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Nostalgie90 schreef:Och ik zap der al over, zelfs energy flow eternal hebben ze kompleet verneukt! :mad:
Tja verschrikkelijk da nummer

:puker:
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

BOUNCER schreef:Ik denk dat de Lagoa de volgende aan de buurt is vorige week 50 man present allé voor zo'n instituut
:eek:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Amai van da van Lagoa verschiet ik. Vorige 2 jaar werd daar nochtans veel over gesproken in het jump en hardstyle milieu.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Voor jump en hardstyle gaan ze tegenwoordig naar de parochiezalen he. Goedkopere entree en drank, geene control en zelfde muziek, lichten en dj's.

it's fucked up
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

Fuck de Lagoa....één van mijn favo clubs indertijd(98-2002) vroeger bomvol nadien vond ik het al vreed raar dat er maar 500man meer was?en nu dit :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten