Insider

Het forum van legendarische producers
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

om nog maar te zwijgen van alle platen die hij gemaakt heeft voor een ander zonder dat z'n naam op de credits stond ;)

In Jambers kwam hij niet in een uitzending over mensen die op korte tijd rijk geworden zijn maar over mensen die met geld smeten, het breed lieten hangen. Laten we zeggen dat zijn ouders nogal conservatieve hardwerkende mensen, bankiers zijn en dat hij zo'n beetje de rebellerende decadente excentriekeling was die in tegenstelling met hun doordacht geldbeheer er gewoon mee sméét.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

:lol: de scene in zijn BMW in de straten van Brussel zijn hilarisch... "hierzie, ons bomma gaat ook eens oversteken..." :lol:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

kei goeie live set op franky jones 30 bday party in carat
... this is Elmer Davis again ...
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2008, 01:56
Locatie: Gent

Re:

Bericht door Foracid »

ThaMan schreef:Ik hoor toch duidelijk "Bride" hoor... anders zouden ze het uitspreken als "brijn"... mmmm, weird
volgens mij is het wel degelijk

it's in my brain now , it's in my brain now ,it's in my brain now ,it's in my brain now ,it's in my brain now ,it's in my brain now ,it's in my brain now ,it's in my brain now ,it's in my brain now ,it's in my brain now ,it's in my brain now ,it's in my brain now
:afro:

zo zit het toch in mijn brain :nod:
ps. leuk u hier aan te treffen. ik heb een aantal mixjes van je van vroeger op apinamix nog denk ik... greetings
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re: Insider

Bericht door Dj Creator »

Binnenkort komt er een nieuwe cd uit van Insider... Een rock CD,... Supergoed trouwens, maar helemaal anders,... Komt misschien een wereldhit van. (Ik heb reeds wat demo's gehoord)

Grtz Dj Creator
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re:

Bericht door Dj Creator »

rizzo> schreef:om nog maar te zwijgen van alle platen die hij gemaakt heeft voor een ander zonder dat z'n naam op de credits stond ;)

In Jambers kwam hij niet in een uitzending over mensen die op korte tijd rijk geworden zijn maar over mensen die met geld smeten, het breed lieten hangen. Laten we zeggen dat zijn ouders nogal conservatieve hardwerkende mensen, bankiers zijn en dat hij zo'n beetje de rebellerende decadente excentriekeling was die in tegenstelling met hun doordacht geldbeheer er gewoon mee sméét.
Kris heeft meer dan 1000 platen op zijn naam.
Onder andere ook de een nummer van de filmmuziek uit I now what you did last summer part II.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Insider

Bericht door tomaz »

hierzie, de Creator
de manne van halle komen boven water :-)
Kris heeft me ook verteld van de nieuwe dingen waar hij mee bezig is. Ben echt benieuwd.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Re:

Bericht door tomaz »

Foracid schreef:
ThaMan schreef:Ik hoor toch duidelijk "Bride" hoor... anders zouden ze het uitspreken als "brijn"... mmmm, weird
volgens mij is het wel degelijk

it's in my brain now , it's in my brain now
Inderdaad, 't is my brain. Jeroen Verheij heeft die sample trouwens ook gebruikt
http://www.discogs.com/release/90516
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re: Insider

Bericht door Dj Creator »

Nog een goeie live van Insider :-)

Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Insider

Bericht door tomaz »

hahahaaaa Kris in goeien doen :cheers:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Insider

Bericht door rizzo> »

hij zou beter wat minderen met de soes
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Insider

Bericht door Enterprise »

rizzo> schreef:hij zou beter wat minderen met de soes
Daar zit je wel helemaal verkeerd hoor, zo nuchter als wat.....heeft juist wat HDHD trekjes !!!!
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re: Insider

Bericht door Dj Creator »

Just, Ge zult niemand zo nuchter vinden als de Kris
Laatst gewijzigd door Dj Creator op 22 dec 2008, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Insider

Bericht door Stanne »

Enterprise schreef:
rizzo> schreef:hij zou beter wat minderen met de soes
Daar zit je wel helemaal verkeerd hoor, zo nuchter als wat.....heeft juist wat HDHD trekjes !!!!
Khad vroeger ook veel ADHD :alien: :pig:
Met Relatine is da op te lossen tschijnt :mrgreen:

Is eigenlijk wel graaf, ze geven de kinderen tegenwoordig een variant op pep om rustig te blijven.
Soort van Captagon zoals begin jaren 90.

eXkuses, dit was effe off topic
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Insider

Bericht door rizzo> »

Enterprise schreef:
rizzo> schreef:hij zou beter wat minderen met de soes
Daar zit je wel helemaal verkeerd hoor, zo nuchter als wat.....heeft juist wat HDHD trekjes !!!!
Bij deze dus alweer iets rechtgezet. Is anders wel heftig als je de beelden ziet.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten