Insider

Het forum van legendarische producers
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Hij is ooit eens op Jambers geweest, een jaar of 8 geleden denk ik. Onder welk thema weet ik niet meer.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Frank VDB schreef:Hij is ooit eens op Jambers geweest, een jaar of 8 geleden denk ik. Onder welk thema weet ik niet meer.
ja das juist, maar weet het ook niet meer :?
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

zie hem regelmatig in mijn straat tis ne toffe gast ze heeft ook een paar nummers me olivier pieters gemaak je kan hem nu vinden in the saintbar in halle 3 september geeft hij daar ne fuif hij draait en olivier pieters
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

yep olivier!
ge hebt dus ook deze site gevonden :)
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

cloud ken jij mij ,en ken ik jou??
Afbeelding
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 dec 2007, 15:37
Locatie: Steenwijk (NL)

Bericht door Alexxx »

Beetje oud topic maar deze man is geweldig..
Als iemand nog een aantal remixes heeft van "Destiny" zou ik ze graag zien hier.. :mrgreen:
Zelf heb ik het origineel en de speedmix..maar volgens mij heeft hij er destijds nog veel meer gemaakt..

Help?
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Bericht door beatz »

Club 11 Aka CluBBie schreef:
Frank VDB schreef:Hij is ooit eens op Jambers geweest, een jaar of 8 geleden denk ik. Onder welk thema weet ik niet meer.
ja das juist, maar weet het ook niet meer :?
ging over mensen die op korte tijd heel rijk geworden waren en die er mee uitpakten
ze volgden hem als hij ging gaan shoppen (voor een kleine 100.000 BEF indertijd nog) en bij zijne garagist als hem zijnen Delorean ging bestellen (voor de kenners: den otto uit back to the future)
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Kris van de week tegengekomen. Hij is tegenwoordig met binnenhuisarchitectuur bezig. Beetje noodgedwongen want zijn oren zijn slachtoffer van al die jaren hoge decibels. Hij zit met een pieptoon die niet meer weggaat. Muziek is dus tot een minimum herleid, zeker wat live optredens betreft. Hij heeft wel nog opnames gedaan voor een album met een aantal muzikanten uit de Prince-stal. Ben benieuwd !
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Ik dacht altijd dat ie vroeger uit de buurt van Aalst afkomstig kwam aangezien hij ook op de Aalsterse raves speelde en kan me dit nog zo voorstellen... Technophobia, House Party 005, en er was nog ene...

jaja, moet ook altijd denken aan één van de eerste MayDay's waar ie na Frank De Wulf en CJ Bolland ons land vetregenwoordigde in de beginjaren. Nog steeds de moeder der Raves voor mij, stel U eens voor 25000 ravers... ooeooeoe... wat een feest... Rave was all together... energy... en dan Insider erbij... In music & dance I express myself as a member of a higher community.... I have forgotten how to walk and speak and I am towards flying in the air. Raving...

14. Dezember 1991 - Best of House & Techno ´91 - Berlin
> Frank De Wulf
30. April 1992 - A New Chapter Of House And Techno - Köln
> CJ Bolland
12. Dezember 1992 - Forward Ever, Backward Never - Berlin
http://www.discogs.com/release/67825
> Insider

A Belgian Hero and originator of Belgian Techno

Afbeelding
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Mayday zal ongetwijfeld een van zijn hoogtepunten qua raves geweest zijn. Maar mijn persoonlijk beste Insider-moment was in .... de Carré :lol:

Franky Jones organiseerde daar de Belgian DMC mix finals. Met als extra's wat optredens en dj's. Eén daarvan was Insider live. Ik vergeet nooit de gezichten van de mensen die niet wisten wie of wat Insider voorstelde :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

tomaz schreef:Ik vergeet nooit de gezichten van de mensen die niet wisten wie of wat Insider voorstelde :lol:
da zal wel ne cultuurshock geweest zijn voor die mensen :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

blijft voor mij een van de allerbesten. Ben ook een van de blije belgen die hem op Mayday heeft mogen aanschouwen in Die Halle (de kleine winter mayday was dat toen nog, maar ook de beste). Mayday was zo een van de "defining moments" voor mij, de eerste buitenlandse rave dat ik meemaakte en het startpunt van 8 jaar madness :D

Enfin, Insider dus... hoeveel van mijn alltime favo's die gast gemaakt heeft, van Destiny/True tot zijn TO001 EP, zijn remix van Nine Is A Classic en Toneking's "Pneu", zelfs zijn Tyrome project vond ik subliem, zeker Noxious en Monkey Way. Volgens mij heeft T-Quest daar het masker afgekeken, Tyrome (of Kris) deed da al jaren voordien.

Zeker live was em een van de weinige techno-acts die het toch interessant kon maken, gelijk die tekeer ging op 't podium, zalig 8)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Psytox schreef:blijft voor mij een van de allerbesten. Ben ook een van de blije belgen die hem op Mayday heeft mogen aanschouwen in Die Halle (de kleine winter mayday was dat toen nog, maar ook de beste). Mayday was zo een van de "defining moments" voor mij, de eerste buitenlandse rave dat ik meemaakte en het startpunt van 8 jaar madness :D

Enfin, Insider dus... hoeveel van mijn alltime favo's die gast gemaakt heeft, van Destiny/True tot zijn TO001 EP, zijn remix van Nine Is A Classic en Toneking's "Pneu", zelfs zijn Tyrome project vond ik subliem, zeker Noxious en Monkey Way. Volgens mij heeft T-Quest daar het masker afgekeken, Tyrome (of Kris) deed da al jaren voordien.

Zeker live was em een van de weinige techno-acts die het toch interessant kon maken, gelijk die tekeer ging op 't podium, zalig 8)
Zeg Bates hebben wij hem niet samengezien in de D'yore in Torhout
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

onderandere ja :) Toen was ie nog veel geschifter dan in z'n periode van Boots On The Run, ten tijde van D'Yore was em gewoon scary :D
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Psytox schreef:onderandere ja :) Toen was ie nog veel geschifter dan in z'n periode van Boots On The Run, ten tijde van D'Yore was em gewoon scary :D
zeg bates in welk jaar was da '92 '93 ik wet het echt niet meer maar dat we hem daar gezien hebben dat weet ik zeker.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten