****New old BOCCACCIO sound mixes********

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

****New old BOCCACCIO sound mixes********

Bericht door DJ Francois »

Hee mannen

Hier voor jullie een nieuwe oude bocca mix, ik heb er 37 vette tracks in zitten en dit is part 1 . Voor de tracklist zie:

http://www.djfrancois.nl/Closed%20clubs ... caccio.htm

en de mix hiero:

http://www.megaupload.com/nl/?d=YLWBDL60 enjoy it muziek van 88 t/m 91

Op 30 april is er een retro avond in de tempel met Olivier pieters en mike thomson, mischien dat we een soort van meeting kunnen doen met de die hards hahaha

Ik hoor het wel van jullie.
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

merci vo deze set ja den 30 april ga ik mee met olivier pieters hij moet spelen van 5u tot 7u
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Toffe tracklisting, en klinkt interessant dat feestje !!!! Thx voor je coole mix :)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Mighty shit.... even muggeziften :)
18: PLB system - Esta loca = Artificial Defence
10: Plastic bertrand – Plastiiiiiic = Slave To The Beat

Maar Francois is ook eens een keer mogelijk dat je eens een mixke doet met de minder bekende nrs, zodat wel nog eens wat kunnen ontdekken. Want een "Acid Rock" bv komt men oren uit...

Maar ga deze wel zeker leechen en is van genieten...
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

:o ,, deze zal ik meenemen :)

komt ge nie veel tegen setjes van den bocca

:(
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Hi hih ih ff terug ziften ;) bij titel 18 heb je gelijk en geen gelijk :P want op mijn hoes staat wel degelijk Artificial defence ( ESTA LOCO) en die van plastic betrand staat ook wel degelijk Plastiiic zie http://www.discogs.com/release/152012 de B1 kant ;)

Je noemt acid rock maar voor mij heeft die plaat en nog wat andere een leuke betekenis want ik was erbij toen die voor het eerst vanaf DAT getest werd in de bocca en tja onbekendere plaatjes..... dit was voor mij gewoon bocca en de totaal onbekende plaatjes kon ik vroeger ook nie goed aan komen en vinden en ben toch veel bij Music man (gent) en USA import geweest (antwerpen) Im zoek er nu zelf nog een paar na 18 jaar hahahaha.

Anyway ben met de laatste mix (nr 3)bezig en zal eens kijken voor de echt vreemde dingen
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Zo part 2 staat ook online bij closed clubs op mijn site , enjoy it!!! en Tha man part 3 is ook rete cool geworden ;)

http://www.djfrancois.nl/Closed%20clubs ... caccio.htm
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ben benieuwd DJ Francois... 8)
EDIT: nice nice, aan tracklists te zien... en idd is het niet altijd makkelijk om in het bocca genre te blijven.
Ik zie bv wel die sublieme track van fdw's "Sounds In Order" (blijft mij nog steeds bekoren gelijk zot). En ook zo een lekker buitenbeentje was die van "Two Whitout Hats-Try Yazz" met een die lekkere uptempo beat. Wanneer de 1ste tonen van de remake van Carol's Breakdown door de speakers klonk onder de noemer van Kate B, was de boccaccio te klein en barstte die met momenten uit zijn voegen !!!

Btw welke zoek je nog na 18 jaar ?
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Tja das een goeie hahaha maar zoek wel het nummer uit die tijd die ik heb gehad maar ook verloren ben grrrrrr het begint met een saxofoon dan de sample * okay party people in the house * en dan het melodietje van de race van yello . Op het label (blauwig) stond een soort van golf op en was een italiaanse plaat. Ken je 'm toevallig en dan zing zo'n vrouwtje contstant feel it feel it , don't you known feel it.

check het maar eens na 1989 afdeling
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ja man die ken ik... was zo een beetje in de aard van "Numero Uno" vond ik.
Sample van "Doug E Fresh - La Di Da Di" (Ok, PartyPeople In The House)
Dan heel het nummer door een clapje erin idd op de beat van Yello, en Aretha Franklin er tussen met Feel it Feel It... Don't You Know I'm Feel It....
Kheb die ergens nog wel op een tape staan ook... kan em wel es samplen (als ik em vind) makkelijker om achter de titel te zoeken.

Ik zoek bv uit 1989 nog die "Doodle Doodle Diee Waba Waba Waba" nooit geweten wie het was.. beetje Acid trackje !
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Ik kan 'm nog helemaal voor de geest halen en baal dat ik 'm kwijt ben grrrr jammer dat je de titel niet weet. anyway jou titel ken ik zo niet ? maar zodra ik iets tegenkom wat er op lijkt laat ik het je wel weten hahaah

btw kom jij ook de 30e naar de temple?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik geraak daar nooit, of ik zou al met de trein moeten komen... maar dat zie ik zo niet zitten. Heb ooit nog eens heel dat stuk te voet moeten af leggen van Destelbergen naar St Pieters.. ;)
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

lekker mixke... kijk nu nog meer uit naar de reunie!

anders een "legendary clubs" buske inleggen? :p

grtz
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:00
Locatie: pulle

Bericht door jorre »

bedankt fracois, omm ons van al dat moois te voorzien, jammer dat er niet meer zijn die dat doen
maar toch zijn het nog steeds de legendarische momenten van weleer die het hem bij een select publiek blijven doen, ondanks al di jaren
hierbij denk ik alvast aan mezelf en de hele legendary clubs bezoekers
daarom francois, respect!!!
thx
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Thx mannnen ;) ik doe m'n best ennuuh heb toch maar besloten om part 4 ook nog te maken :p wel weer ff wa werk maarja dan heb je ook wat 1991 / 1993 is comming soon
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten