Impact van jaren uitgaan op het geheugen

Het algemene forum van Legendary Clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Iets wat uit een smokkelaar zijn gat komt gescheten zomaar opsnuiven :lol:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Nostalgie90 schreef:Iets wat uit een smokkelaar zijn gat komt gescheten zomaar opsnuiven :lol:
:D :D :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

aapje schreef:
Nostalgie90 schreef:Iets wat uit een smokkelaar zijn gat komt gescheten zomaar opsnuiven :lol:
:D :D :D
En dan zeggen ze soms, "even een frisse neus halen"! :lol:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

baccardisboy schreef:
After schreef:
ik wil trouwens enorm weten hoe schadelijk coke nu wel is ! is het zo dat dit pas echt een probleem wordt na jaren gebruik? en nooit bij maandelijks gebruik? iemand info?? tx

ik ken een kameraad die heel veel coke pakte vroeger die moet ge maar eens zien amai als ge die op zijn voor hooft drukt dat is persies dat hij geen schedel meer heeft :eek: :eek:
en zijn neus beentje is helemaal weg echt weg en geen tanden meer en geheugen gans weg :eek:
ik heb hem allang niet meer gezien of gehoord al 3 jaar niet meer :)
merci voor de info
maar ik was eigenlijk op zoek naar, hoe schadelijk is coke bij occasioneel gebruik? (10 maal per jaar) :oops: volgens mij is dit nihil
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Verschiet er eigenlijk van hoeveel mensen hier negatief tov dope staan. Zoals gezegd, iedere keer (nu maar 1 keer per maand nimeer) als welle uitgaan neemt onzen troep er nog lekker op los. 'k durf wel beweren dat mijn persoonlijkheid ni echt verandert is zenne. Alle ja da moeten de anderen bepalen.

't enige nadeel wa ik nu begin te ondervinden na 10 + jaar gebruik is da'k na een ochtendje stappen den dag erna wel ni naar 't wc kan gaan. 't is ni gezond voor de nieren zeker :(

Da het ni gezond is weet iedereen, maar ja wa is wel gezond
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

jeec426 schreef:Verschiet er eigenlijk van hoeveel mensen hier negatief tov dope staan.
Dat is juist wat ik nu ook bedoelde. Een discussie voeren op bassis van " omdat ik dat zo zeg" is voor mij geen discussie.

Alcohol en tabak zijn even zo niet schadelijker dan andere drugs, maar het is sociaal veel meer geaccepteerd. Bovendien verdiend de overheid hier miljarden aan dus waarom zichzelf in hun arm bijten?

For the record ik gebruik al jaren niet meer ben dus niet pro of contra omdat ik zelf gebruik. Heb alleen een objectieve mening.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Het zal wel een effect hebben, der zit ook meer troep tussen nu, als je dat vergelijkt met vroeger...

Maar wat mij ook opgevallen is, bepaalde drugs wordt moeilijker en moeilijker vast te krijgen.
Speed & vloeibare smijten ze naar uwe kop maar X ... niet meer vast te krijgen hier...

Iemand dit ook ondervonden of juist anders?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ja da is inderdaad wel waar. Maar ik heb toch de indruk dat die hype van vloeibare van een tweetal jaar terug toch ook serieus over is zenne.
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2007, 14:06
Locatie: Leuven Belgium Europe

Bericht door dj don Santos »

Ik zal het zo zeggen , je kunt alles vinden ... maar de goedkopere dingen worden naar je hoofd gesmeten.

Ikzelf gebruik niet , maar kheb er niks op tegen dat vrienden dat doen etc ... zolang ze andere maar niet verstoren.

By the way , zoals reeds vermeld > alcohol heeft soms ook vreemde gevolgen!
Visit http://www.myspace.com/djdonsantos Listen to new productions! soon out on http://www.myspace.com/frequenzarec
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

After schreef:jaaaren Alcohol gebruik : vernietigt vele hersencellen
nice, 't zijn toch eerst de zwakke die afsterven
gevolg: enkel de goeie cellen blijven over :D
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ik gebruik nu ook al +- 10 jaar en merk toch dat ik een stuk verstrooider ben dan vroeger en dat mijn lichaam toch zwakker is geworden

vroeger kon ik makkelijk 2 a 3 dagen doorgaan terwijl ik nu na 1 nacht stappen zoiezo mijn bed moet opzoeken, al was het maar om louter wat te rusten

ik gebruik nu nog om de 2 weken (ik werk om het weekend) een half grammetje coke samen met wat alcohol en heel sporadisch op een festival of evenement een bolletje of 2 - 3
vroeger was dit allemaal wreed stuk erger, vanalles door mekaar , gans weekend door, pffff wordt al mottig als ik eraan denk

ik hoop dit nog voor mijn 30ste allemaal volledig achter mij te laten
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

ai 'k ben 30 geworden van't jaar en heb het nog ni achter mij gelaten :oops: :oops:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jun 2007, 01:34

Bericht door anja_lucie »

lol euh pillekes slikken sinds 1994 gestop omdat er simpelweg héroine inzit ondertusses en soms zelf crack
...
lsd en speed ongeveer 7j weekends genomen
maar nooit gemengeld
met alcool

wij zijden toen in het frans :(srry)
ce n'est pas tant ce que vous prennez
ni quand et ou
ou encore la quantitée
la différance est la raison de prendre
soyez consciant de se que vous faites subire a vôtre corps le weekend
et ressourcer vos batteries en semaine :D

sorry ik zou dat niet in het vlaams kunnen zeggen
*
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

al ongeveer 8 jaar dak niks nimeer pak.
op 1 keer na een lijn coke voor een speciaal gelegenheid.
voor de rest smoor ik nog juist iederen dag mijn sticky.

ben heel content dak ermee gestopt zen met die bazaar,toch als ik zie hoe mijn geheugen ervoor komt.
echt SCHANDALIG !!!!! en ja die weed helpt er ook ni aan zenne,ma tsmaakt mij nogal ;)

vantijd emk voor dak beneden iets wil gaan halen.
hop den trap af en dan staan ek daar "wa kwam kik nu weer doen"
moeste nu zegge tis 3-4 verdiepen naar beneden,just niks,juist geteld 15 trappen :oops:

en das dan nog maar e simpel voorbeeld.
zou stoote kunne vertelle da ge begint te blijte vant lache.
mijn kamerdaden die mij al jaren kennen die zijn da gewoon,ma die da mij daarna leren kenne hebbe.... maar bon die zijn da ondertussen ook al gewoon :D
mijn madam daartegen.....die zou mij vantijd de kop kunne inslagen daarvoor :twisted:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

back to the 90's schreef:al ongeveer 8 jaar dak niks nimeer pak.
op 1 keer na een lijn coke voor een speciaal gelegenheid.
voor de rest smoor ik nog juist iederen dag mijn sticky.

ben heel content dak ermee gestopt zen met die bazaar,toch als ik zie hoe mijn geheugen ervoor komt.
echt SCHANDALIG !!!!! en ja die weed helpt er ook ni aan zenne,ma tsmaakt mij nogal ;)

vantijd emk voor dak beneden iets wil gaan halen.
hop den trap af en dan staan ek daar "wa kwam kik nu weer doen"
moeste nu zegge tis 3-4 verdiepen naar beneden,just niks,juist geteld 15 trappen :oops:
Ik denk dat dit niet noodzakelijk een probleem is van druggebruik, ne mens heeft teveel aan zijne kop zodat hij vanalles vergeet
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast