Impact van jaren uitgaan op het geheugen

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

LOL

Ik heb daar allemaal geen last van. Alleen luiheid :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Als er nu 1 ding is da'k 2 keer gedaan heb is't smoren. Da is den drugs waar ze mij kilo's mogen van geven, daar kommek ni aan.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

jeec426 schreef:Als er nu 1 ding is da'k 2 keer gedaan heb is't smoren. Da is den drugs waar ze mij kilo's mogen van geven, daar kommek ni aan.
me too, is voor Jamaicanen... :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

whehehe,blij dat ik niet de enige ben met dit probleem.
zal bij mij ook wel komen omdat ik wakker word met een J en weer naar bed ga met een J,verder geen klachten hoor alleen 1 nacht op pad is genoeg moet dan ook wel weer een dag bijkomen terwijl het vroeger 3-4 dagen gas geven was en daarna gelijk weer werken,dat trek ik echt niet meer.
Goede nachtrust is toch wel noodzaak tegenwoordig :-D
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

mijn korte termijn geheugen is bijna nihil :o
gelukkig dat mijn gsm voorzien is van een agenda
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

aapje schreef:
jeec426 schreef:Als er nu 1 ding is da'k 2 keer gedaan heb is't smoren. Da is den drugs waar ze mij kilo's mogen van geven, daar kommek ni aan.
me too, is voor Jamaicanen... :D
raar idee van cannabis denk ik dan :(
en wodka alleen voor russen of wa? :P
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

alle er zitten er toch nog veel in't zelfde schuitje als ekkik. Anders moeten we ne keer afspreken op 1 of andere reunie???

Iedere keer als er enen naar 't wc geweest is zijde hem al vergeten en is't iedere keer opnieuw kennis maken :lol: :lol: :lol:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik gebruik die herinneringen in mijn gsm ook continu ze

- Kapper bellen!
- Geld boeken
- ...

Zo staat da spel vol :lol: :lol: :lol:
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Wa was den titel van dees topic nu weer? :D

Neeje, bij mij valt het nog redelijk mee... Alhoewel ik er ook niet vies van was/ben. :o

Wat vinden jullie van het volgende:
Ik heb 2,5j dag in dag uit gesmoord... op het laatste begon ik gewoon redelijk wa tilt te slaan (vergeten + paranoïa) Maar eens ik daar een tijdje mee gestopt was, verbeterde het geheugen toch wel weer opmerkelijk en kon ik weer normaal doen. Nog iemand die hier kan van meespreken?

Nu is't soms nog eens partydope in het weekend + natuurlijk een latje C af en toe :evil: Tegenwoordig interesseert het mij feitelijk niet zoveel meer voor zo totaal oversmeten rond te dolen in 1 of ander kot...
c",) Vive la fête c",)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Phonkalic schreef:Ik heb 2,5j dag in dag uit gesmoord... op het laatste begon ik gewoon redelijk wa tilt te slaan (vergeten + paranoïa) Maar eens ik daar een tijdje mee gestopt was, verbeterde het geheugen toch wel weer opmerkelijk en kon ik weer normaal doen. Nog iemand die hier kan van meespreken?
Ik heb ook enkele jaren intensief gesmoord maar het heeft toch een jaar of twee geduurd vooraleer mijn kortetermijngeheugen terug was. Als ik nu nog maar nen joint riek begin ik al kokhalzen :lol:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

precies veel smoorders hier.

tsss aan die vuiligheid kommek ni aan :lol: :lol:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

smoren was voor in slaap te vallen op school hé, had toendertijd zu al een tuchtdossier voor spijbelen etc en kmoest wel komen, man daar zat ik gelijk echt wel tam van 8)
eens dak van da middelbaar vanaf was nooit meer aangezeten, vond daar anders ni zoveel nuttig aan :-)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

hey cherryman, toch efkes zeggen ferme site man. zeker die filmkes van in de cherry. mijnen tikker ging al sneller slaan :) pff memories zeg. zo donker en hard :evil: :evil: :evil:

zwaar momenten gekend in de cherry
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Goh idd dikke vuiligheid, sommige mensen worden echt depri van niet te smoren ... en er zijn nog zo'n onaangename kantjes!
De laatste was te zwaar, ik weet niet wat er bij inzat maar ik ben slecht gegaan ...
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

mijn geheugen is wa achter uit gegaan van teveel op stap te gaan 5 dagen in de week vroeger :D :D
ik kan weing onthouden tegen over vroeger :)
maar voor de rest is alles ok :-D



maar ik heb wel iets gelezen / weed en xtc is gezonder dan tabak en alcohol :cool: :lol:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten