Waarom geen Reunion van The Globe???

Het forum van Globe in Stabroek
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 mar 2008, 20:31
Locatie: Geel

Bericht door Globejunk »

amai nie,ik lig e rnu al wakker van
ik kom zeker dus laat het hier weten want da wil ik nie missen en ik breng nog wel w a man mee

ze moeten dan wel muziek draaien van toen he,nie de zware van nu,das ook nie slecht natuurlijk ma dan ist geen globe ruiene he

anders breng ik men 30 casetten van de globe mee en draaien we die gewoon af,wedde da ge allemaal content zijt? :mrgreen:
Op mijn sterfbed zal ik nog steeds aan de Globe denken!!!!!!!!!!!!
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

'k hoop dat het dan echt is zoals op de flyers van globe. Trance, hardcore,...
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 mar 2008, 20:31
Locatie: Geel

Bericht door Globejunk »

is er al meer nieuws ,wanneer?
Op mijn sterfbed zal ik nog steeds aan de Globe denken!!!!!!!!!!!!
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 jul 2008, 16:44

Bericht door globienne »

bonjour,

J'suis désolée d'écrire en français,je comprends le neerlandais,mais j'ai très difficile à l'écrire.
J'ai connu dans ces temples de la house du début des années 90(globe,barocci,bocca,balmoral,carat,extreme,villa ....) qui ont fermés les uns après les autres à partir de 93.
Le globe et pour moi,c'était le must,c'était ma maison,j'ai laissé trop de souvenirs là-bas et il fera à jamais partie de ma vie et il restera à jamais gravé dans mon coeur.
Je me souviens encore de ce 1er dimanche où j'ai attéris là-bas en 91(avant la 1ère fermeture suite à une grande razzia),moi l'ancienne punkette,j'aimais pas les boîtes,je m'y sentais pas à l'aise. Là j'avais trouvé mon endroit,c'était petit,sombre,les gens disjonctés,la musique thrash .... Je me suis directement sentie à l'aise.
A cet époque,pas de police (il connaissait pas encore bien),les délires parkings c'était trop fort,les rencontres fraternelles,les Eva magiques,les s d'enfer,.... et tofke et yves qui nous faisaient danser,s'envoler,vibrer,monter ....c'est dj's sont maintenant pour moi des monstres sacrés de la house music. J'oublierais jamais non plus Piet (le patron),rudy et françois (portiers),chocco et johan (serveurs) ... C'était une grande famille là-bas et toujours prêt à rendre service. J'ai presque les larmes qui coulent à écrire ces souvenirs....
Alors je suis ce sujet si jamais quelque chose seraient organisé et j'aimerais aussi beaucoup retrouver 2 amis Anversois : David et Slaky avec qui j'ai passé mes meilleurs moments là-bas,je me demande ce qu'ils sont devenus ....
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

de globe reunion zal nie door gaan in de cherrymoon aangezien frank zolex en yves hun concept op zaterdag moeten stopzetten in de cherry.en die datems nu naar dj ghost gaan.
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

godverdomme
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

wat is dat toch met België: YDR - Zolex - F Jones en Philip in CM en er komt geen volk op af :?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Als iedereen die hier over de Globe komt wanken effectief op zo'n reunie aanwezig zou zijn......
Tzal nogal kletteren denk :mrgreen:
Da moet ni in de CM zijn hé. Daar telt alleen de ping ping (begrijpelijk natuurlijk).
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

en waarom niet in die club 3000 of zo???

Ge gaat mij toch ni zeggen dat ze nergens een locatie vinden voor dat te doen
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

Is er hier uberhaupt wel intresse voor ? en niet enkel van degene die hier komen....Ik zie mij daar allezins niet naartoe gaan...ik ga trouwens nergens meer heen....gewoon geen zin meer...vroeger te veel uurtjes in die clubs doorgebracht denk ik
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 mar 2008, 20:31
Locatie: Geel

Bericht door Globejunk »

as ge vroeger zoveel ging en en als ge graag naar de globe ging dan kan ik mij toch nie voorstellen da je nu een globe reunie nie ziet zitten,ik zou sterven moest iknie gaan :mrgreen:
Op mijn sterfbed zal ik nog steeds aan de Globe denken!!!!!!!!!!!!
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

Globejunk schreef:as ge vroeger zoveel ging en en als ge graag naar de globe ging dan kan ik mij toch nie voorstellen da je nu een globe reunie nie ziet zitten,ik zou sterven moest iknie gaan :mrgreen:
euhm nee toch niet.....cherry is 2km van mijn deur en is al jaren geleden dat ik daar binnen geweest ben...Gewoon andere intresses gekregen zeker... :D Huis - Tuin - Keuken - Voetbal :D
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Snickerke schreef:
Globejunk schreef:as ge vroeger zoveel ging en en als ge graag naar de globe ging dan kan ik mij toch nie voorstellen da je nu een globe reunie nie ziet zitten,ik zou sterven moest iknie gaan :mrgreen:
euhm nee toch niet.....cherry is 2km van mijn deur en is al jaren geleden dat ik daar binnen geweest ben...Gewoon andere intresses gekregen zeker... :D Huis - Tuin - Keuken - Voetbal :D
Das nu eenmaal de gang van leven. Zeker op onze leeftijd :mrgreen:
Mor soms.........denkte aan die tijd die je te veel in die clubs zat en dan wilde toch nog is effe proeven :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Waarom niet in een klein kot dat snel volzit en waar je zeker bent van sfeer?
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

Stanne schreef:
Snickerke schreef:
Globejunk schreef:as ge vroeger zoveel ging en en als ge graag naar de globe ging dan kan ik mij toch nie voorstellen da je nu een globe reunie nie ziet zitten,ik zou sterven moest iknie gaan :mrgreen:
euhm nee toch niet.....cherry is 2km van mijn deur en is al jaren geleden dat ik daar binnen geweest ben...Gewoon andere intresses gekregen zeker... :D Huis - Tuin - Keuken - Voetbal :D
Das nu eenmaal de gang van leven. Zeker op onze leeftijd :mrgreen:
Mor soms.........denkte aan die tijd die je te veel in die clubs zat en dan wilde toch nog is effe proeven :D
Tja idd vooral proeven...en de smaak zal nooit meer zijn zoals vroeger....plus die van ons wil dat niet :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten