Waarom geen Reunion van The Globe???

Het forum van Globe in Stabroek
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

@ carat freak: 't was eigenlijk ni direct de bedoeling van een globe party te houden eerlijk gezegd. 'k wou er mij wel voor inzetten.

'k stel voor da we eerst uw feestje afwachten want wat je schrijft klinkt alleszins al veeeeeeelbelovend!!

Ge kunt mij en enkelen een plezierke doen en een uurke globe style laten draaien :evil: :evil:

Na uw feestje kunnen we nog altijd zien voor da van ons. 'k veronderstel dat er toch veel legendary clubs members zullen komen en dan kunnen we al wa beter iets regelen als ge is met de mensen gepraat hebt
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Dat denk ik ook, de naam kan dan verder gebruikt worden :)
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Wie weet hebben we na een paar party's genoeg geld om den extreme over te kopen, via omkoopgeld alle nodige vergunningen en verkavelingswijzigingen betalen, de politie op afstand houden,....

Owla, 'k was efkes aan't flashen :lol: :lol:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

jeec426 schreef:Wie weet hebben we na een paar party's genoeg geld om den extreme over te kopen, via omkoopgeld alle nodige vergunningen en verkavelingswijzigingen betalen, de politie op afstand houden,....

Owla, 'k was efkes aan't flashen :lol: :lol:
af en toe es goe flashen moe kunnen hé... :lol:
ma voor het geld ga we het zeker nie doen...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Geld mag zeker niet de hoofdreden zijn inderdaad
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

En carat-freak, weete al iets meer :-o
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

jeec426 schreef:En carat-freak, weete al iets meer :-o
http://www.legendaryclubs.be/viewtopic. ... ght=#69764
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

i know baby :evil: :evil:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 mei 2005, 03:49
Locatie: westerlo

Bericht door hirty »

ik denk (93 % zeker ) dat die ooit iets gedaan hebben wat op een reunion trok . met de release van deze cd ---> http://www.discogs.com/release/44737 hebben die een globe on tour gedaan in verschillende discotheken als ik me niet vergis . ale' , hier in de buurt was dat toen in discotheek orlando (nu vizion / taboo ) in westerlo in ieder geval .

greetz hirty
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

hirty schreef:ik denk (93 % zeker ) dat die ooit iets gedaan hebben wat op een reunion trok . met de release van deze cd ---> http://www.discogs.com/release/44737 hebben die een globe on tour gedaan in verschillende discotheken als ik me niet vergis . ale' , hier in de buurt was dat toen in discotheek orlando (nu vizion / taboo ) in westerlo in ieder geval .

greetz hirty
klopt, heb diene cd hier nog liggen en zat toen als ik mij goed herinner een flyer bij ...
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2008, 16:06

Mischien zal er eentje komen

Bericht door globe-traveller »

Hoi jonges,ik was toevallig afgelopen zaterdag in de cherrymoon op Yves`en Frank`s Birthday Party. De volgende morgen nog een beetje met Yves op de parkeerplaats staan kletsen. Ze zijn bezig een Globe-party te organiseren,en als het goed komt,dan zal deze in juli in de Cherrymoon plaats vinden. Ik weet natuurljk zelf ook wel,dat dit allicht niet te vergelijken zal zijn met de atmosfeer in de Globe (en dat was het eigenlijk-in verband met muziek en tijd), maar we waren op 09.02.96 op de Globe-party in de Cherrymoon,en de muziek was geniaal hoor. 3 bandjes meegepakt van die avond en ze tellen bij de besten die ik heb-en dat is een boel! `t is al leuk -the best music ever- weer eens keihard te horen!!!! Ik hoop wel niet dat ik julie nu te gek maak en dan komt er niets van,dus eerst afwachten en de vreugde (nog) niet te groot laten worden...... De groetjes van een nederlander uit Duitsland,Pat
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Héhé, deze topic nog is door genomen. Hiermee is eigenlijk de gedachte ontstaan voor de "Legendary Party".

Al die reunies, binnenkort is daar ook het vet al van de soep.
Een globe reunie klinkt natuurlijk wel super goed maar welk volk proberen ze hiermee te lokken. Geen kat van de huidige generatie die dit kent of zelfs van gehoord heeft, dat is just ietske te lang geleden voor de meesten.
En dan ook, zo'n reunie kan moeilijk zonder Zolex, YDR, Tofke en zelfs KJ. En da zie ik precies nog niet direct gebeuren allemaal.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

inderdaad frank wil ne globe reunion organiseren ma zijn nie zeker of er nog wel genoeg volk is da de globe gaat kennen.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

dat ze het dan in een klein kot doen ipv de Cherry Moon, Globe is Globe, moeilijk/niet te evenaren.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

the Kings :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten