Waarom geen Reunion van The Globe???

Het forum van Globe in Stabroek
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Waarom geen Reunion van The Globe???

Bericht door jeec426 »

'k weet het ik spring op de kar van de laatsten trend en een reunie kan nooit of te nimmer het origineel benaderen. Maar waarom niet eens een l-globe reunie doen in 1 of ander kleine club of danscafé a la factory in aalst of zo?

Ergens iets da open mag vanaf een uur of 7-8. 'k vroeg me dit gewoon af omda het grootste gemis in mijn uitgaansleven is da'k de globe ni kunnen bezoeken heb. Als ik die tapekes hoor sta'k gewoon al te flashen zonder gerief :)

Ok heb hier al gelezen van beperkingen opleggen aan't volk da binnenmag. Maar als je het kleinschalig aanpakt moet da toch geen probleem zijn om 200 man te vinden die er wil bijzijn.

alle ja 'k was maar luidop aan't denken.

Grootste probleem zal wel zijn van ergens een locatie te vinden. ze zullen u graag zien komen :(
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

Tja , ten eerste moeten de dj's (Frank , Yves , Tofke) er zelf nog zin in hebben , ten tweede moeten ze de platen nog hebben , en ten derde moet er nog iemand da willen organiseren... ik zou zeggen : Laat u gaan :D
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 mei 2005, 03:49
Locatie: westerlo

Bericht door hirty »

die platen hebben die manne nog hoor . daar moogde zeker van zijn

greetz hirty
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Factory in Aalst is er niet echt de locatie voor vind ik.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Alain schreef:Tja , ten eerste moeten de dj's (Frank , Yves , Tofke) er zelf nog zin in hebben , ten tweede moeten ze de platen nog hebben , en ten derde moet er nog iemand da willen organiseren... ik zou zeggen : Laat u gaan :D
hehe zoals ik zei, 'k was maar is luidop aan't dromen. De kans dat zoiets er komt is nihil.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

denk ook da nie iedereen da zomaar kan gaan organiseren....
is de naam globe nie beschermd ? ik denk van wel hoor...
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Als ze de party zouden geven zou ik er wel zijn! Ma het zelfde effect van Globe krijgen zullen ze toch niet... daar ben ik toch zeker van.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

denk da iedereen daar zeker van is. al die reunies en retro die nu gegeven worden zijn een zwak afkooksel van vroeger.

't is ni alleen de muziek da telt, maar alles er rond. Vroeger kon je als het ware in string weggaan en niemand keek ervanop want 't was speciaal. Als je nu een beetje anders ergens binnenkomt ben je ne freak en hebde ambras
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

jeec426 schreef:denk da iedereen daar zeker van is. al die reunies en retro die nu gegeven worden zijn een zwak afkooksel van vroeger.

't is ni alleen de muziek da telt, maar alles er rond. Vroeger kon je als het ware in string weggaan en niemand keek ervanop want 't was speciaal. Als je nu een beetje anders ergens binnenkomt ben je ne freak en hebde ambras
Inderdaad !!!!! Vroeger keek eigenlijk niemand naar je om, maar iedereen zat in zijn eigen wereldtje te genieten van de muziek !!!! Dat kan nu helaas niet meer....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djginod schreef: iedereen zat in zijn eigen wereldtje te genieten van de muziek !!!! Dat kan nu helaas niet meer....
amai, associale boel moet da geweest zijn :D
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

'k herinner mij toch menig uitleg da'k beginnen afsteken bij tegen iedereen die passeerde daar achteraan aan't standbeeld in illusion :lol: :lol:

I love you man, haha
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Trab schreef:
djginod schreef: iedereen zat in zijn eigen wereldtje te genieten van de muziek !!!! Dat kan nu helaas niet meer....
amai, associale boel moet da geweest zijn :D

Hehehe, allemaal van die zombies om je heen.... nee, ik bedoelde het meer positief, men trok zich weinig van anderen aan... als iemand in een SM outfil, of een Flinstones pakje kwam (ff wa verzonnen offcourse) dan lachte men even zo van, eej tof !!! Maar iedereen werd gerespecteerd !
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

ja da's nu wel iets anders da is duidelijk.

Ni da'k daar zit achter te zoeken, maar vroeger konde in larocca nog deftige drag queens en zo vinden. Nu is't allemaal veeeeeeeeeeeel minder. Alle niks speciaal nimeer. en als ge speciaal binnen zou komen kijken ze u buiten. als ge al binnen geraakt
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

jeec426 schreef:denk da iedereen daar zeker van is. al die reunies en retro die nu gegeven worden zijn een zwak afkooksel van vroeger.

't is ni alleen de muziek da telt, maar alles er rond.
Maar ik zou toch graag de muziek nog 's willen horen in een donker kot zenne :D
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Waarom niet een Legendary Forum Party, ergens niet te groot.... donker, wa rook machine en een lazer (kan ik zoziezo goedkoop aankomen) ???

Dan hebben we het zelf in de hand... neem ik een zooi oude plaatjes mee, en nog wel een paar van hier et voila....
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten