Waarom geen Reunion van The Globe???

Het forum van Globe in Stabroek
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

De Mot schreef:
djginod schreef:2 Draaitafels, wat drank, en partypeople die NIET komen zeuren voor een jumpplaat of de nieuwe Justin Timbelstake, maar gewoon dance to the real dark sounds of the early 90ies !!!!
Vette donkere flashplaten moeten we hebben. :D Misschien kan ik de Zolex vragen als jullie willen?
Zou wel tof zijn.... maar donkere flashplaten heb ik ook genoeg hoor !!! EN op dit forum zijn er meer mensen die veel platen hebben uit die tijd !! Thaman, Speedy (?) etc...
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Alain schreef:
MIE!! schreef: misschien nog is tijd maken voor ne globe style ineen te flanse eh alinoss :unibrow: waar waren we gebleven,denk bij n°9...op naar den 10? Love them all! :drunken:
Da's eigenlijk wel lang geleden he , zal er is werk van maken
Voor 't week-end zal 't geklonken zijn ;-)
WoehoeW zupaaah! :-D
Ibiza Fuckin' Island!
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

djginod schreef:
Zou wel tof zijn.... maar donkere flashplaten heb ik ook genoeg hoor !!! EN op dit forum zijn er meer mensen die veel platen hebben uit die tijd !! Thaman, Speedy (?) etc...
Zolex is overbodig met het (gratis) talent da we hier hebben.
Typische Globe-muziek verzamelen is een hobby van mij ;-) Ik wil 't wel allemaal ineensteken , geen probleem. maar dan moet er wel een regeling getroffen worden ivm de centjes , ik ga da ni allemaal voorschieten om dan geen kat te zien daar he.

Als we nu 's ne pot bij elkaar leggen en van da budget huren we een zaalke , plan of geen plan?
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Geen zolex dan... Ik wil ook wel komen draaien dan :D Met veel plezier zelfs! ;-)
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Alain schreef:
djginod schreef:
Zou wel tof zijn.... maar donkere flashplaten heb ik ook genoeg hoor !!! EN op dit forum zijn er meer mensen die veel platen hebben uit die tijd !! Thaman, Speedy (?) etc...
Zolex is overbodig
Heiligschennis :evil:
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

djaxxie schreef:
Heiligschennis :evil:
Niks uit de kontext halen he :)
Als gij 'm betaald i^s 't goe veu maa zelle
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

In de rumba staan 2 draaitafels, 't enige wa je zelf moet meebrengen zijn naalden. Voor de rest is alles er. Ons privé trouwfuifke was meer dan in orde. Gewoon de deur afgeplakt met privé en er is niemand binnengekomen (buiten 3 marokanen, maar die zijn vertrokken op vriendelijk aanmanen 8) )

Daarbinnen doede dus gewoon uw zin wat me wel belangrijk lijkt :)

Alle informatie vind ge op de site. Tijdens het schooljaar is het wel vaak volzet, maar in de vakanties ni denk ik.

Hier staat veel informatie en pics op http://www.rumba.be/. Als jullie willen informeer ik wel ne keer.

De kosten zullen wel beperkt blijven als je werkt met dj's van hier op't forum en ge beperkt het volk da je wil uitnodigen ook zonder problemen.

Man 'k krijg hier al kriebels als ik denk da een globe reunie er van kan komen en dan nog op een niet commerciele manier :evil: :eek:

Misschien kunnen we al van in de namiddag beginnen voor een bekke het after gevoel te hebben 8)
Laatst gewijzigd door jeec426 op 05 apr 2007, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Indien in Centrum Leuven en goed bereikbaar ben ik zeker en vast aanwezig. Dure kosten moet je toch al niet maken, enige kost zou het zaaltje zijn. Ik ben gerust bereid entree te betalen hiervoor.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

't is tegen de grote markt. de zaal is gratis als je een omzet van 375 euro draait. dus eigenlijk moete 375 euro opdrinken aan hunnen toog en dan kost het u niks
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

jeec426 schreef:dus eigenlijk moete 375 euro opdrinken aan hunnen toog
Zou toch geen probleem mogen zijn
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

kan an mijne gebuur vragen vo te komen spelen
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Het eeuwige vraagteken zal zijn of we ne leeftijdlimiet zetten of gewoon die mensen uitnodigen die ieder wil?
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

jeec426 schreef:Het eeuwige vraagteken zal zijn of we ne leeftijdlimiet zetten of gewoon die mensen uitnodigen die ieder wil?
Denk dat heel jonge mensen zich toch al ni geroepen zullen voelen om te komen zenne.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

ge hebt er altijd wel die de naam kennen en willen komen. maar ja als het toch maar een beperkte groep is die het organiseert en als ieder van die 20 man uitnodigd zitte al aan 200 man. meer zou'k daar toch ni binnenproppen zenne.

Wa denken de meesten. is het de moeite voor te regelen, anders steek ik mijnen tijd daar ni in.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

In Leuven? Als ik daar naartoe kom neem ik wel een man of 5 mee.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast