Waarom geen Reunion van The Globe???

Het forum van Globe in Stabroek
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Steven das just, in de CM ga je daar zeker niet mee scoren. Ideale locatie is imo Club 3000 Grobbendonk !
Dezelfde kleine duistere obscure keet die nu ook al goed draait op een afterpubliek. Zondag overdag ist daar volle bak = 300 man of zoiets.
En tis ni geweldig ver van de originele Globe, Stabroek is 30km. Da vind ik belangrijk, overlaatst was er zelfs een Carat reunie in Tongeren :?
Zoiets moet ook wel een heel stuk op voorhand aangekondigd worden, de meeste potentiele bezoekers moeten daar hun gezinsplanning voor opmaken denk :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Moest het s'avonds doorgaan in CM zou het eerder op ne retro van CM lijken, vermits er toch een paar dj's overlappen en er toch wel wat stevigere dingen gedraaid werden.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

kwas me aan het afvragen of er aan de kanten van Stabroek niks was, enkel die Reloaded (vroegere Castel?) :roll: :twisted:

op den boer zen wei daar een tent zette of op de "luchthaven" van Hoevenen :)
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

aan dien afrit aan de luchthaven daar, is wel iets, een of ander cafe-achtig iets met een zaaltje aan, miss valt dat af te huren
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Café de Neus in Stabroek, is daar ook geen zaal aan ?

Ik zeg het, da klinkt wel interessant allemaal maar hoeveel volk kan je daarmee lokken ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Stanne schreef:Café de Neus in Stabroek, is daar ook geen zaal aan ?
waar is da just ?
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Als je de afrit Stabroek op A12 neemt richting centrum, kruispunten met Berendrecht en Hoevenen voorbij en dan op de linkerkant. Eigenlijk pal in het centrum van Stabroek. Naast het café loopt zo'n zandweg naar het antitankkanaal. Nogal een gekende/beruchte kroeg.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Als't in de Kings is wil ik wel is komen binnenstuiken :D :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Stanne schreef:Als je de afrit Stabroek op A12 neemt richting centrum, kruispunten met Berendrecht en Hoevenen voorbij en dan op de linkerkant. Eigenlijk pal in het centrum van Stabroek. Naast het café loopt zo'n zandweg naar het antitankkanaal. Nogal een gekende/beruchte kroeg.
ah, nog voorbij den papegaai etc .. ne keer op letten .. moet vandeweek toch naar de videotheek daar in't straat
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Da valt hier wer dood se.....
Klees da Sven Larsson (sorry, doet me altijd aan die Zweedse spits denken :mrgreen: ) goe gedraait heeft in de Legenz maar dat er het volk ni voor was. Da zou op een Globe reunie ni waar zijn denk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Zelf heb ik niks met de Globe te maken maar wil gerust wel een handje helpen om het wat in gang te krijgen, ik heb bv het nummer van de eigenaar van Club 3000 en één van de residents ging dit weekend eens een goed woordje doen bij hem voor mij.
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

er zal ne globe reunion komen in september of october met tofke--yves --zolex en deg
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Proper.
We zullen het hier dan wel verder lezen zekerst....
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

illusionfreak schreef:er zal ne globe reunion komen in september of october met tofke--yves --zolex en deg
Ja daar ben ik dan ook...zijt daar maar zeker van :nod:
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

illusionfreak schreef:er zal ne globe reunion komen in september of october met tofke--yves --zolex en deg
'k heb nimeer heel den topic gelezen en 't is maandag so forgive me, maar waar is die reunie dan juist???

EN IK BEN ER ZEKER BIJ!!
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 14 gasten