Illusion livestream

Het forum van Illusion in Lier
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

pooley schreef:Wa is de streaming qualiteit?
130 kb dacht ik ergens gelezen te hebben..

grtz
mi vario es primeiro
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

ow sweet !!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Jammer genoeg zitten we hier in dit landje nog altijd met datalimieten waardoor ge ook met streams niet te zot moet doen.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

owla, da's wel de max :)

Liever the real thing, maar voor noodgevallen :)

hopelijk moeit sabam hem hier ook ni mee :mad: :mad:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

dr wordt toch voor aan sabam betaald heb ik gehoord...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

jeec426 schreef:owla, da's wel de max :)

Liever the real thing, maar voor noodgevallen :)

hopelijk moeit sabam hem hier ook ni mee :mad: :mad:
heel deze livestream is volledig wettelijk inorde en kost Illusion een pak geld.... Dus Sabbam heeft niks te rutetutten :D

grtz
mi vario es primeiro
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

feest, ben heel de sluiting aan het opnemen nu :-o

Go Jean

Setje is al 4 uur nu :)
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

netjes ja, alleen nu heel de tijd storing op ja :? ... jammer jammer, alleen hier da stoort ma sinds die "return of the mac" stoort het heel den tijd hier... :-(

grtz
mi vario es primeiro
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

zo goed da ik er goesting van heb gekregen om weg te gaan...
zal ma is in de outline gaan zien se... :lol: :D
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

hepla, leuk om te weten

alhoewel ik nooit thuis ben op de uren dat er dancings open zijn :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Vindt die livestream om eerlijk te zijn het slechtste wat Illusion is overkomen sinds ze terug open zijn (ale buiten Kick Da Bass dan :D :D :D)

Voor de stream zat het altijd goed vol me echt illusion volk, kvindt dat da nu in 2007 al ferm verminderd is...
Dus ksnapte eigelijk nie wrm da ze dieje stream hebbe opgericht :shock: :shock: :shock:
Der was volk genoeg dus...
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ultimate Focker schreef:Vindt die livestream om eerlijk te zijn het slechtste wat Illusion is overkomen sinds ze terug open zijn (ale buiten Kick Da Bass dan :D :D :D)

Voor de stream zat het altijd goed vol me echt illusion volk, kvindt dat da nu in 2007 al ferm verminderd is...
Dus ksnapte eigelijk nie wrm da ze dieje stream hebbe opgericht :shock: :shock: :shock:
Der was volk genoeg dus...
Waarom zou de stream ervoor zorgen dat het bezoekersaantal afneemt? Het is toch niet omdat er nu minder volk komt, dat dit verband houdt met de stream? Misschien moet je het eens zoeken bij de concepten? Dat verschuift de bezoekersaantallen namelijk. Voor een bezoeker die vroeger 1 keer per maand naar illusion kwam maakte het niet uit welk weekend hij nam, ze waren toch allemaal hetzelfde. Nu zal diezelfde bezoeker eerder geneigd zijn om bv naar de hype te gaan omdat dat nu eenmaal een speciale avond is. Vroeger lagen de bezoeken dus meer verspreid terwijl dit nu meer geconcentreerd is.
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Trab schreef:
Ultimate Focker schreef:Vindt die livestream om eerlijk te zijn het slechtste wat Illusion is overkomen sinds ze terug open zijn (ale buiten Kick Da Bass dan :D :D :D)

Voor de stream zat het altijd goed vol me echt illusion volk, kvindt dat da nu in 2007 al ferm verminderd is...
Dus ksnapte eigelijk nie wrm da ze dieje stream hebbe opgericht :shock: :shock: :shock:
Der was volk genoeg dus...
Waarom zou de stream ervoor zorgen dat het bezoekersaantal afneemt? Het is toch niet omdat er nu minder volk komt, dat dit verband houdt met de stream? Misschien moet je het eens zoeken bij de concepten? Dat verschuift de bezoekersaantallen namelijk. Voor een bezoeker die vroeger 1 keer per maand naar illusion kwam maakte het niet uit welk weekend hij nam, ze waren toch allemaal hetzelfde. Nu zal diezelfde bezoeker eerder geneigd zijn om bv naar de hype te gaan omdat dat nu eenmaal een speciale avond is. Vroeger lagen de bezoeken dus meer verspreid terwijl dit nu meer geconcentreerd is.
Ik zeg niet dat dit de oorzaak is daarvan... De oorzaak is aan vele aspecten te wijden ma ksnap gewoon nie wrm da ze da doen terwijl hun discotheek toch stampvol zit :?

Het enige wa ge daarmee krijgt is da ge meer commercieel gericht ga werken, en da ben ik tege !!!

Khad veel liever de tijd dak nog rustig men cassete ging halen :-o 8)
As ge dan niemand kende of ge gaf er geen geld aan dan koste nor de radio luisteren !!! :cool: En nu heeft elke snul alle full night's terwijl ze daar nog nooit zijn geweest :shock: :shock: :shock:

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Ultimate Focker schreef:
Trab schreef:
Ultimate Focker schreef:Vindt die livestream om eerlijk te zijn het slechtste wat Illusion is overkomen sinds ze terug open zijn (ale buiten Kick Da Bass dan :D :D :D)

Voor de stream zat het altijd goed vol me echt illusion volk, kvindt dat da nu in 2007 al ferm verminderd is...
Dus ksnapte eigelijk nie wrm da ze dieje stream hebbe opgericht :shock: :shock: :shock:
Der was volk genoeg dus...
Waarom zou de stream ervoor zorgen dat het bezoekersaantal afneemt? Het is toch niet omdat er nu minder volk komt, dat dit verband houdt met de stream? Misschien moet je het eens zoeken bij de concepten? Dat verschuift de bezoekersaantallen namelijk. Voor een bezoeker die vroeger 1 keer per maand naar illusion kwam maakte het niet uit welk weekend hij nam, ze waren toch allemaal hetzelfde. Nu zal diezelfde bezoeker eerder geneigd zijn om bv naar de hype te gaan omdat dat nu eenmaal een speciale avond is. Vroeger lagen de bezoeken dus meer verspreid terwijl dit nu meer geconcentreerd is.
Ik zeg niet dat dit de oorzaak is daarvan... De oorzaak is aan vele aspecten te wijden ma ksnap gewoon nie wrm da ze da doen terwijl hun discotheek toch stampvol zit :?

Het enige wa ge daarmee krijgt is da ge meer commercieel gericht ga werken, en da ben ik tege !!!

Khad veel liever de tijd dak nog rustig men cassete ging halen :-o 8)
As ge dan niemand kende of ge gaf er geen geld aan dan koste nor de radio luisteren !!! :cool: En nu heeft elke snul alle full night's terwijl ze daar nog nooit zijn geweest :shock: :shock: :shock:

Grtz
Uhm daar wil ik toch wel ff een aanmerking op maken. De tijd van de tapes en cd's is gedaan mede vooral door het succes van fora als plc( waar jij belangrijk lid bent van niet?) Door dat jullie alles op het internet gingen posten zijn sabbam daar ook achter gekomen. Vroeger wist Sabbam ook dat er tapes werden verkocht maar lieten ze het oogluikend toe maar door al die "livesets' fora liep het uit de hand en moest Sabbam wel ingrijpen... Dus een beetje slachtoffer van jullie eigen succes niet???

Die livestream is er dus nu om mensen toch wa te kunnen laten nagenieten en jullie dus ook want anders hadden jullie die zo azen op die setjes ook niets meer hoor!!

En jij spreekt hier over snullen die full nights hebben, oké ben ik volledig mee eens. Dat is ook wat ik altijd heb gezegd op de fora( want ben zelf ook lid van plc maar post geen sets of haal niets af). Ik ga al jaren op stap en heb altijd tapes gekocht en die waren dan uniek maar door da posten krijgt jan en alleman ze in handen maar kweet zeker dat er op jullie forum ook mensen zitten die ng nooit illusion van binnen gezien hebben... das nu éénmaal de keerzijde van die fora...

no offence, of persoonlijk bedoeld ma da wou ik ff kwijt...

grtz
mi vario es primeiro
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

daar hebt ge ergens wel gelijk in wouter....

die forums hebbe mss wel veel kapot gemaakt, maar denk nie dat PLC daar de oorzaak van is zene
allé da is een gesloten community dus... denk eerder van die grote forums waar iedereen zoma op kon gelijk gekke schijven indertij en livesets.com dat die het meest verneukt hebbe

mja soit daar kunne we toch nix meer aan veranderen wat wel is, is dat mensen die vroegern ooit get vanden illu posten, nu opeens full nights eropzwieren, terwijl ik die wel geregeld get online zwierde van illu nu niks meer kan uppe omdat er geen tapes meer worden verkocht :( :(
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten