Katsu

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

was inderdaad in Heers
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Heers is te ver. Zo lang hebben we ni in den auto gezeten denk :D Was er zo niks in Landen, Bierbeek, Hoegaarden,.. rond die kanten ?
Twas een klein kot ergens een beetje afgelegen en in daar stond zo nog echt een laag podiumke zoals in een parochiezaal precies.
Kweet ni meer hoe het daar heette.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Stanne schreef:Heers is te ver. Zo lang hebben we ni in den auto gezeten denk :D Was er zo niks in Landen, Bierbeek, Hoegaarden,.. rond die kanten ?
Twas een klein kot ergens een beetje afgelegen en in daar stond zo nog echt een laag podiumke zoals in een parochiezaal precies.
Kweet ni meer hoe het daar heette.
de Groove in Kumtich?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

varth schreef:
Stanne schreef:Heers is te ver. Zo lang hebben we ni in den auto gezeten denk :D Was er zo niks in Landen, Bierbeek, Hoegaarden,.. rond die kanten ?
Twas een klein kot ergens een beetje afgelegen en in daar stond zo nog echt een laag podiumke zoals in een parochiezaal precies.
Kweet ni meer hoe het daar heette.
de Groove in Kumtich?
Zou kunnen. Was da iets bekend ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2008, 21:45
Locatie: Tongeren

Bericht door Katsusam »

Katsu lag inderdaad in Heers (tussen Sint-Truiden en Luik). Op diezelfde steenweg lagen inderdaad allemaal hoerekotjes. Ik heb er 4 jaar als ober gewerkt. Dit was ook inderdaad van B&B-productions. (Bart en Ben). Ben doet al enkele jaren het management in Cafe'd Anvers nu en Bart doet af en toe nog wel eens een feestje.
Katsu was inderdaad een zeer vooruitstrevende club qua muziek, qua publiek. Het was een heerlijke sfeer. Volk was vooral 25 plussers.
Residents die de revue gepaseerd zijn:
Safe-P
Level-J
TC-Brain
Thierry Princiotta
Stanny Fransen
Ed en Kim

Daarnaast was er bijna elke maand wel een grote internationale naam die kwam draaien.
Spijtig dat het internet nog niet zo ingeburgerd was, anders denk ik dat het langer was opengebleven.
Katsu will always be in my heart
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Katsu was deels van Ben Cda? Wist ik niet, respect :)

Die club trok mij muzikaal heel erg aan maar kende ze eigenlijk enkel via de flyers in Outsoon magazine. Nooit geraakt ...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Katsusam schreef:Daarnaast was er bijna elke maand wel een grote internationale naam die kwam draaien.
Spijtig dat het internet nog niet zo ingeburgerd was, anders denk ik dat het langer was opengebleven.
ik denk dat België niet klaar was voor een dergelijke club in die tijd. ik denk dat het beter geweest was als die keet in Antwerpen gelegen was.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

plus ook wel een stukje de bereikbaarheid denk ik. De regio St Truiden was toen niet echt goed ontsloten zoals ze dat zeggen, en nu trouwens ook niet echt. Ik woon tussen Tienen en Aarschot en ik sta sneller aan de deur van de Fuse dan aan de Montini bv., hoewel Brussel toch een stukje verder is.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten