DC10 (ibiza)

Het forum van de andere legendarische clubs
baireDC10

DC10 (ibiza)

Bericht door baireDC10 »

de enige afterclub die open is op het eiland op maandag morgend. er is een binnen en een buiten. binnen is het precies een grote grot met bangelijk goeie geluidinstallatie,buiten een terras, tot over 2 jaar was er geen dak boven het terras en was het openlucht ma da mag niet meer en hebben ze er een dak van zeilen overgebouwd. de legendarise circiloco partys gaan elke maandag door in dc1O.Een aanrader als jullie naar ibiza gaan.
Richman

Bericht door Richman »

Awel ik ga naar de opening van de space en nadien naar... juist ja.

Tania Vulcano rules!
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

ik hoop dat het terras terug open mag dit jaar want eind september O4 mocht het niet meer da was wel spijtig. Ma normaal gezien zou het geen probleem zijn dit jaar ,zo beweren ze op de site ibiza-voice.com. op die site staat er ook een filmke van dc1O op,Slam live at DC1O en duurt bijna 45'.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Wie kan mij meer vertellen over dien DC10 da overt laatst is opengegaan in brussel?
Richman

Bericht door Richman »

Niet veel eigenlijk! Maar wel de naam gejat van de beste after van de wereld!

:?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

ahzo, tis gene franchise ofzo! Theeft er dus niks mee te maken dan. Spijtig...
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

9/11 in dc10 doorbrengen is gewoon waanzin!
stanske

Bericht door stanske »

meest gestoorde club waar ik ooit ben geweest! sfeer nie normaal en super muziek, vooral luciano heeft me weten te bekoren
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

amai gestoord is het woordje wel, hoe zotter hoe beter daare,zoals den bounce het hierboven ergens zegt, beste after ter wereld!!
een geflipt kot ni te doen,ne sfeer zoals ge nergens anders tegenkomt, iedereen staat daar de ziel uit z'n lijf te schreeuwen/roepen! pas normale!
buiten op het terras als loco dice aant draaien was, ineens muziek gedaan, iedereen gaat op de grond zitten, muziek komt terug en iedereen begint ne vogel na te doen :lol: pure waanzin and i love it!
als ge buiten op die parking staat dan vliegen de vliegers er op 5 meter boven u hoofd, écht geschift, precies of ge staat op den tarmac in zaventem. Ibiza i love it! 8)


i'm sorry we are circo loco héhé! :-D 8)
Ibiza Fuckin' Island!
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

stanske schreef:meest gestoorde club waar ik ooit ben geweest! sfeer nie normaal en super muziek, vooral luciano heeft me weten te bekoren
Heb ik donderdag in Rijsel nog es gehoord

Zieke set met twisted minimal-beats.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

MIE!! schreef: buiten op het terras als loco dice aant draaien was, ineens muziek gedaan, iedereen gaat op de grond zitten, muziek komt terug en iedereen begint ne vogel na te doen :lol:
zedde zeker da ge ni op Aalst carnaval zat? :shock:
Afbeelding
Afbeelding
keskondisco

Bericht door keskondisco »

:lol: :lol: :lol:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

djaxxie schreef:
MIE!! schreef: buiten op het terras als loco dice aant draaien was, ineens muziek gedaan, iedereen gaat op de grond zitten, muziek komt terug en iedereen begint ne vogel na te doen :lol:
zedde zeker da ge ni op Aalst carnaval zat? :shock:
héhé, als ge er ni geweest bent dan snapte het ni, true! :P 8)
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Heb het eens op ne video gezien. Wel machtig om de ganse keet dit op hetzelfde moment te zien doen. Het werd toen ingezet door zo ne claxon.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Oeeee...claxons in dancings, das iet voor going fout vind 'k :oops:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten