Fuse

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

inderdaad als ge uw eigen spul nie bij hebt zult ge daar bijna niks zelf vinden.
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

en zie ma da ze u er ni mee pakken,dan moet ge alles afgeven en buiten gaan zonder de flikken,ok
maar een jaar later krijgt ge ineens bezoek,die geven de info wel door
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

ricar schreef:
ads schreef:en waarom denk je dat het zou sluiten ricar :?

ze gebruiken daar ook nogal veel spul,, en als ze eens binnenvallen,, zou het er niet goe uit zien
kga niet ontkennen dat er niet gebruikt wordt, maar nu overdrijft ge toch fameus vind ik. Het zal ook wel van avond tot avond afhangen en van het type volk dat er komt. Op een avondje met dj rush of Dave Clarke komer er nogal wat marginale johns op af die niet al te clean zijn, maar op een doorsnee avondje is het daar een redelijk cleane bedoening
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 nov 2005, 00:31

Bericht door timsan »

De fuse was op zijn best in de beginjaren (1994), toen werd de keet nog gerund door Peter De Cuypere. Er zat toen ook nog veel gay volk van La Demence wat wel grappige (of lees vettige) situaties gaf;-).
Ze waren toen bij de eersten in België om wekelijks kwaliteitstechno te programmeren met ongelooflijk grote buitenlandse namen en als residents Pierre en Trish. The Villa heeft daar ook nog avonden georganiseerd na de brand in Kooigem en voor Kobbegem, die feestjes konden ook tellen!

Qua dope hebben ze al van in het begin een streng beleid gevoerd maar ik heb er nooit last van gehad, ge moest gewoon opletten. Zeker van diene zigeuner buitenwipper, ik denk dat diene daar nog altijd werkt.

Veel en sweet memories heb ik aan de Fuse! Ben echter vorig jaar na het concert van Front242 in Bxl nog eens binnengestapt met een ganse bende, we hebben ons wel geamuseerd maar diene minimal is toch mijn ding niet, da was mijne laatste Fuse soiree peins ik.
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

varth schreef:
ricar schreef:
ads schreef:en waarom denk je dat het zou sluiten ricar :?

ze gebruiken daar ook nogal veel spul,, en als ze eens binnenvallen,, zou het er niet goe uit zien
kga niet ontkennen dat er niet gebruikt wordt, maar nu overdrijft ge toch fameus vind ik. Het zal ook wel van avond tot avond afhangen en van het type volk dat er komt. Op een avondje met dj rush of Dave Clarke komer er nogal wat marginale johns op af die niet al te clean zijn, maar op een doorsnee avondje is het daar een redelijk cleane bedoening

jah voor de bekende namen da wel,, maar kdenk aan brussel , hoofdstad ,, vele te vinden ,, als ge beetje kunt begrijpen wat ik denk :)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

waar slaat dat toch op ricar??? :? :? :? :? :?
Fuse is zeker een cleane club (in vergelijking met veel andere), en daar zal hun deurbeleid ook wel voor wat tussen zitten (ik spreek nu wel over een jaar of 4-5 terug, want is zolang geleden dat ik er nog geweest ben).
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

ja in fuse zult ge toch nie echt scheef volkske vinden (op ne uitzondering na) en als ge daar scheef zit ligt rap met uw kloten buiten, heb al gezien dat ze enkele (te) begaaide mensen buitengooide.
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

true stanske, te geflipt is den buitenwacht !
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

la rocca twijfelen ze er ook nie mee trouwens, alez paar jaar terug toch, is al even geleden dat ik nog nr daar ben geweest
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2005, 15:22

Bericht door bucky »

Ben de'r nog veel geweest toen da daar nog open was rechts van de vestiare,da was daar een gaaf verdiepke :-D
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

ik moet zeggen als ik de laaste keer geweest ben naar Fuse met Richie Hawtin ik geloof Mei 2006 verschoot ik wel hoeveel mensen daar scheef rondliepen ik was echt verwonderd van de Fuse
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

timsan schreef:De fuse was op zijn best in de beginjaren (1994), toen werd de keet nog gerund door Peter De Cuypere. Er zat toen ook nog veel gay volk van La Demence wat wel grappige (of lees vettige) situaties gaf;-).
Ze waren toen bij de eersten in België om wekelijks kwaliteitstechno te programmeren met ongelooflijk grote buitenlandse namen en als residents Pierre en Trish. The Villa heeft daar ook nog avonden georganiseerd na de brand in Kooigem en voor Kobbegem, die feestjes konden ook tellen!

Qua dope hebben ze al van in het begin een streng beleid gevoerd maar ik heb er nooit last van gehad, ge moest gewoon opletten. Zeker van diene zigeuner buitenwipper, ik denk dat diene daar nog altijd werkt.

Veel en sweet memories heb ik aan de Fuse!

Steve Cop heeft er ook nog resident geweest, periode 94... heb hier nog een heel oeuvre van toen, very very private :cool:
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

bucky schreef:Ben de'r nog veel geweest toen da daar nog open was rechts van de vestiare,da was daar een gaaf verdiepke :-D
bedoel je die 3de room? Die is zelden open, ik ben er éénmaal geweest tijdens een Minus-night (omdat het toen echt stampvol zat hadden ze die 3de room open gedaan). Je moest daar dan via een trap tot het bovenste verdiep en er is daar dus niks van verlichting in die trappengang, precies in een spookkot da ge naar boven moet ;-) die 3de room is wel megaklein, gewoon een ruime slaapkamer qua omvang maar toch met eigen bar :-)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

blt schreef:
bucky schreef:Ben de'r nog veel geweest toen da daar nog open was rechts van de vestiare,da was daar een gaaf verdiepke :-D
bedoel je die 3de room? Die is zelden open, ik ben er éénmaal geweest tijdens een Minus-night (omdat het toen echt stampvol zat hadden ze die 3de room open gedaan). Je moest daar dan via een trap tot het bovenste verdiep en er is daar dus niks van verlichting in die trappengang, precies in een spookkot da ge naar boven moet ;-) die 3de room is wel megaklein, gewoon een ruime slaapkamer qua omvang maar toch met eigen bar :-)
Ah, ze doen die dus nog open? Ik dacht dat al jaren afgebroken was... Ja, groot was het zeker niet he :D
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

Bericht door fomas »

Vrijdag 12 oktober 2007

Retro House Party

Eric Beysens (La Rocca, Bocca)
PhiPhi (At The Villa, Extreme)
Tofke (Globe)
Dave Lambert (Zillion)
Yves E Zone (La Rocca, Bocca)
Philip (Illusion)
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten