Fuse

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Fuse

Bericht door cherryman »

Viel me ineens op dat dit topic nog helemaal leeg was :?
en da voor ne club die als enige van de benelux in de top 50 staat deju :D

Ik ben er pas geweest eind 2001 ofzo denkik, maar keer of 3 geweest wegens niet echt men ding, buurt was ook ni echt alles, iemand die hier wa meer gaat over vertellen?
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

vreemd, hier stonden oorspronkelijk wel topics over fuse :?
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Hunk? Hoe kan dat? Hier waren nochtans een aantal pagina's van hoor...

Topic gestard door Lagoas dacht ik?

Nja soit, 2x geweest... Musica niet echt mijn ding maar ondanks dat toch nog redelijk geamuseerd...

Lag waarschijnlijk meer aan de companie dan "de avond Fuse" zelf... Op 't einde nog in de bovenste level gezeten en daar was het zeker niks voor mij... Drum 'n Bass... Brrrrrr :oops:

En ja de buurt... Het is Brussel é... Ik zit nu al 2 jaar op school in Brussel en 't is overal wel iets hoor... Je hebt een paar goei buurten, maar daar staan dan weer geen discotheken ofzo :)

Mirano(Dirty Dancing) ligt plak aan de Madou en dat is ook niet het van het...
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

fuse is volledig mijn ding nu na 6 jaar rond te dwalen in illusion.kom er toch ne keer of 3 per maand en telkens amuseer ik mij er rot.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik heb er vroeger nog veel gezeten. Toen ik pas begon uit te gaan zat ik altijd daar. Het is makkelijk te bereiken, er komen veel grote namen over de vloer en de sfeer was/is er altijd super. Maar de hedendaagse techno vind ik echt om van te kotsen. Meestal is het niet meer dan zwaar gebeuk of minimal brol.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

De keet heeft zoals de meeste clubs van zijn pluimen verloren, maar het is er wel nog altijd gezellig vertoeven. Ze programmeren redelijk veel "minimal", maar dan proberen ze nu toch wat te schipperen tussen de grote, meer evidente namen en onbekendere artiesten. Veel gebeurt onder invloed van de lezismore avonden van Pierre in de motion room. Ik vind het ook jammer dat ze muzikaal bijlange niet meer zo breed gaan dan vroeger. Maar ja, als er dan eens iemand komt die muzikaal wat uit de band springt, dan trekt het ook daar niet meer. Een legendarische club, maar de concurrentie van concepten en clubs als dirty dancing, recyclart ect is groeiende. Onlangs stond er op dezelfde avond in Dirty Dancing Booka Shade geprogrammeerd, en in Fuse Detroit legende Robert Hood. In DD moesten ze volk weigeren, Fuse zat verre van vol
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar mijn vriendin komt er niet zo graag. Blijkbaar worden de meisjes daar redelijk veel lastig gevallen :?
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Trab schreef:Ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar mijn vriendin komt er niet zo graag. Blijkbaar worden de meisjes daar redelijk veel lastig gevallen :?
Bienvenue à Bruxelles! :-)
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Trab schreef:Ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar mijn vriendin komt er niet zo graag. Blijkbaar worden de meisjes daar redelijk veel lastig gevallen :?
mja, daar heb ik nog niet veel van gemerkt, en ik ken toch een aantal meisjejs/vrouwen die er regelmatig mee naartoe gaan
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

komt mij ook bekend voor trab, mijn vrouw (toen ze nog mijn vriendin was, waarmee ik bedoel dat we nog niet getrouwd waren toen) werd daar ook lastig gevallen. :?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

kheb enkele setjes van de fuse,, en kwil graag eens gaan , nu het nog open is :)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

en waarom denk je dat het zou sluiten ricar :?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

ads schreef:en waarom denk je dat het zou sluiten ricar :?

ze gebruiken daar ook nogal veel spul,, en als ze eens binnenvallen,, zou het er niet goe uit zien
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

ricar schreef:
ads schreef:en waarom denk je dat het zou sluiten ricar :?

ze gebruiken daar ook nogal veel spul,, en als ze eens binnenvallen,, zou het er niet goe uit zien
Ik denk dat fuse toch een van de cleanere keten is.
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

idd al zwaar liggen zoeken achter een pilletje daar :D
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten