Lagoa Stories

Het forum van Lagoa in Menen
LunatiK

Lagoa Stories

Bericht door LunatiK »

Ongetwijfeld kan iedereen die Lagoa vaak deed gekke verhalen en memories met ons delen.
Zo was ik er op ne gewone zaterdag es met vrienden, kalme avond en nog redelijk vroeg.Ik zat op een kruk aan de ronden bar met een meisje tussen men benen.Kdeed geen rare dingen ofzo, toen plots zo een boom van een kerel met lang zwart haar op me afstapte.Kdacht al datem pillen moest, maar toen hij naast me stond brabbelde hij int Frans iets van "Vous êtes une jolie femme".Keek na die gast en kdacht datem da zei tegen da meisje waark toen bij was maar da was tgeval nie en kzag em heel gekke dingen doen met zijn ogen; niet echt wegdraaien en scheve smoel ebben maar zijn ogen die echt als het ware schichten sloegen.Kvroeg em dan in m'n beste Frans watter scheelde en vervolgens komt die gast dichter en kdoe zo met men oor na zen mond toe om hem wa te verstaan en die gast pakt me hoofd vast en likt gewoon aan me kaak enz :evil: .Op da moment spring ik recht en ga wa opzij wan kwou echt geen klop van die man maar terwijl ik opstond waren er echt overdreven veel gasten van roeselare,oudenaarde en uiteraard men vrienden rond em geschaard om beetje uit te dagen.Die gast wa doetem; ie gaat tussen al die gasten op zijn knieën gaan zitten en sluit zijn vuisten in elkaar alsof ie aant bidden was.Iedereen laat die gast gerust want twas echt wel freaky om zien.Waarop dat ie em dan plots achterover laat vallen en zowa blijft naschokken.We lieten die zowa liggen omda we dachten dat ie em aant aanstellen was maar als snel bleek datie aant OD'en was want er kwam een substantie uit zen mond dat er nie bepaald gezond uitzag.Dan eeft iemand security geropen en zebben em me 2 na buiten gedragen.
Was toch eventjes schrikken en die avond heb ik nie veel meer gedaan.
Weekend erop vanzelfsprekend opnieuw richting Menen...
Zo kan ik ier vele verhalen posten die typisch Lagoa waren.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

straf verhaalke :twisted:
KiDeK

Bericht door KiDeK »

Idd straf verhaalke :)
Kheb zo ook veel van die freaky dingen gezien en meegemaakt, o.a. ne keer op nen HS Birthdaypary.
Er was stampveel volk echt zwaar overdreven volk en héél wa serieus scheef... Nu was er daar ook nen chinees die den héél de tijd in zijn eigen wereldje ant leven was, hij babbelde dan ook constant tegen zijn eigen. Plotseling ging die ip zin knieën en zo met zijn handen in de hoogte wijd gespreid ook alsof datem ant bidden was ofzo (twas een een beetje zoals in "platoon" diene soldaat ip zijn knieën met zijn hoofd de lucht in en zijn armen omhoog ant schreewen). Hij bleef echt vré freaky doen en toen da we tegen den ochtend naar buiten gingen lag hij daar in de keien van de parking met een paar buitenwippers ernaast. Er kwam echt nie veel geen leven meer uit, twas echt geen gezicht, ik was er nie goed van :? ... toen we naar onze auto gingen kwam de amulance en de mug de parking op gereden.
De week erop deden de geruchten dan de ronde datem een hartstilstand had gekregen, hij had medicatie binnen en vanalles van trip, xtc en speed, maar dan echt overdreven veel.
Een jammerlijk voorval die eigenlijk nooit zou mogen gebeuren.
Zo'n dingen zien doet nen mens toch even denken bij het gebruik van die middelen en vooral dan de hoeveelheid ervan. Enfin....
Richman

Bericht door Richman »

Ik vind die verhalen eigenlijk iets voor overdreven druggebruik dan voor straffe verhalen of stories van...
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ja is meer drugsrelated ma toch, in Lagoa zijn steeds zulke fasen mogelijk.
Iets anders dak er nog meegemaakt eb; We verlieten Lagoa richting huis, mijn vriendin, ne maat en ik.Bij het verlaten ziek nog iem dak ken en kzeg ook ne goeiendag daar in die glazen inkomhal.Mijn lief en mijne maat staan al op de parking en khoor zo al heel de tijd iemand roepen terwijl ik nog bezig was aant praten.Dan komt mijne maat na me toe en zegt dak moe komen want datter da 1 heeltijd na me lief zat te roepen.Kzeg 'salu' en kga es zien zo en van een tiental meter ver zatter zo ene te roepen vanuit zijn deurgat van z'n auto."EEEiih Sale pute, je vais te niquer!!!"En kijk er zo naar en die blijft maar vanalles roepen naar haar.Kbesluit van gewoon na den auto te gaan en em stil te laten ma ondertussen was meneer in z'n auto gekropen en we zien die afkomen, terwijl die op ons af komt gaan we tussen andere auto's staan zodat ie ons nie kan omverkeilen.Op et moment datie passeert roeptie nog steeds vanalles waarop da ik en me maat wa dichter gaan en fluimen in zijn open ruit.Tmoe blijkbaar prijs geweest zijn want ie zet em direct in zijn achteruit en komt volle gas op ons af.BAM! op 2 auto's die daar geparkeerd waren, wij waren ondertussen op veilige afstand, hij rijdt opnieuw wa vooruit volle gas, pakt weer enkele auto's mee en dan weer in achteruit,kletse tegen andere auto's.Ondertussen komt de parkeerwachter erbij en die ziet em en die kerel rijdt op em af,die ook tussen de auto's en em der natuurlijk weer tegen!Uiteindelijk rijdt ie weg en trekt nog eens aan zijn handrem op da plekje bij het oprijden waar stenen liggen.De parkeerwachter kwam bij ons om uitleg en we legden het uit en tbeste van al was dat niemand zijn nummerplaat had.De schade aan die auto's was echt aanzienlijk.En khad echt medelijden me die mensen want die zijn geheel onschuldig en hunne auto deftig beschadigd.We moesten dan bij MJ en beloven dat als we die nog zouden zien em direct aanduiden.Nooit meer gezien dus...
Josjie

Bericht door Josjie »

jah richman, lagoa staat nu eenmaal bekend voor zijn drugs hé...
Richman

Bericht door Richman »

Ain't that the truth.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

allez die verhalen die ik hier lees vind ik toch straf ze...maar idd een maat van mij heeft daar ook nog de parking gedaan en zijn verhalen :roll: ieder week gebeurde daar wel zoiet
echt aangenaam om uit te gaan is da toch nie he
heb niets tegen fransen maar in lagoa zijn ze toch wel :twisted:
la bush heeft ze ook efkes gehad :lol:
Illegal Alien

Bericht door Illegal Alien »

Huh, Lunatik, wanneer was da zo ongeveer mee die gast op parking? Want kheb der ooit es net hetzelfde scenario zien gebeuren... Compleet met da fluimen en al...
Kpeis dat da nog nie zo vree lang geleden was, vorig jaar denkik, kan da?

Greetz
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ja vorig jaar erges int voorjaar meen ik me te herinneren :roll:
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jun 2005, 02:38

Bericht door kid acid »

Ik kan er typen tot volgend jaar maar ik heb een eigen forum te onderhouden dus sorry mannen ........

Buiten die ene keer dat mijne vriend dacht dat hij een grote papegaai was en dacht dat lagoa zijn kooi was en daar al kwakend is beginnen rond te lopen en fladderen met zijn armen , heb ik niet veel tijd om te vertellen.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Ik herinner mij dat er in Lagoa regelmatig zo een klein vrouwke zat (geen dwergske peisk, want was nog veel kleiner), echt een heel klein wijveke, kan er gene leeftijd op plakken, maar was toch geen 20er meer. Die zat daar "plat op haar gat" op den toog. Kan u verzekeren, gelijk ze ongeloofelijk klein was, da da toch wel efkes raar deed, toen ge die zag. Heb ze trouwens ook in La Bush gezien. Nog iemand die die "kleine pruts" (no offence) in die tijd gezien heeft, ik spreek van rond 97-98-99!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

:oops:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
puree

Bericht door puree »

ads schreef:Ik herinner mij dat er in Lagoa regelmatig zo een klein vrouwke zat (geen dwergske peisk, want was nog veel kleiner), echt een heel klein wijveke, kan er gene leeftijd op plakken, maar was toch geen 20er meer. Die zat daar "plat op haar gat" op den toog. Kan u verzekeren, gelijk ze ongeloofelijk klein was, da da toch wel efkes raar deed, toen ge die zag. Heb ze trouwens ook in La Bush gezien. Nog iemand die die "kleine pruts" (no offence) in die tijd gezien heeft, ik spreek van rond 97-98-99!
ze zat idd. daarvoor altijd in La Bush, aan de toog van de travestieten
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

vergelijk mij nu nie met die strave tieten he :D :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten