Jan Vervloet

Het forum van legendarische producers
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

nostalgie90 schreef:Ik heb hem vrijdag toevallig even horen draaien in een lokaal danscafé ... hadden ze het niet gezegd had ik het niet gemerkt!
En idd zeer groovy ...
Was precies een oude Planet Of House line up met Xemick en nog ene die daar gespeeld had (ben naam kwijt)
En was de Xemick goed? Vrij onbekend nog maar ik vind m wel vrij goed.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Trab schreef:
nostalgie90 schreef:Ik heb hem vrijdag toevallig even horen draaien in een lokaal danscafé ... hadden ze het niet gezegd had ik het niet gemerkt!
En idd zeer groovy ...
Was precies een oude Planet Of House line up met Xemick en nog ene die daar gespeeld had (ben naam kwijt)
En was de Xemick goed? Vrij onbekend nog maar ik vind m wel vrij goed.
Verleden vrijdag kon hij nog eens redelijk zijn ding doen blijkbaar, voor de rest wanneer er geen speciale avonden zijn is het wat vanalles ondereen gezien het normale volk dat daar komt niet zoveel gewoon is ....

En ja het was zeker niet slecht, maar ik had weeral teveel op ...(gaan lopen thuis door tupperware avond :oops: )
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2007, 11:28
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door montana »

jan vervloet alias DHT !! jumping time onder andere..... 8)
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

DHT is al lang niet meer jump hoor. Die maken nu gewoon poppy dance. Hebben dikke hit gehad met "Listen to your heart"-cover. In top 10 in de USA en UK bvb. Hun releases worden in de UK nu door Ministry Of Sound gedaan.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten