Top 50 clubs 2007

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Trab schreef: Trouwens, waar staat de culture club? Die waren 'zogezegd' toch een de hipste keten van europa ofzoiets :lol: :lol:
Idd, vroeg het mij ook al af... :?
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

als ik naar da lijstje kijk ken ik heel veel namen van sets die down, space is idd een hele goeie club je meot het beleefd hebben om het te geloven en fabric staat als een rots en is zeker avandgardisch, dc 10 dat meot top 5 zijn maar clubs als robert johnson, harry klein, t-bar zijn echt mnml-clubs meestal in duitsland t-var niet panorama is echt de max een club ergens opt 10 verdiep van een flatgebouw die heb je ook in A'dam. fuse enige belgische club met een beetje internationale uitstraling.
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Aan de reacties te zien is het duidelijk dat sommige nooit die clubs gedaan hebben of nog nooit van die clubs die in de lijst voorkomen gehoord hebben. Heb er al een aantal gedaan en de andere ken ik zeker bij naam, weet welke muziek ze er draaien en hoe de clubs er uit zien.

Ik kan alleen maar besluiten dat die lijst zeker en vast geen bullshit is, zo goed als alle clubs die erin voorkomen zijn top clubs, zowel muzikaal, interieur, sound & light, volk en image in het algemeen.

Een Belgische club (met uitzondering van 1 of 2) is een café/fuifzaal in vgl met de clubs die voorkomen in de lijst.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Den Backer schreef:
Trab schreef: Trouwens, waar staat de culture club? Die waren 'zogezegd' toch een de hipste keten van europa ofzoiets :lol: :lol:
Idd, vroeg het mij ook al af... :?
De Culture Club stond er vorig jaar ook al niet meer tussen als ik mij goed herinner. Spijtig maar ja ...
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

quincy schreef:Aan de reacties te zien is het duidelijk dat sommige nooit die clubs gedaan hebben of nog nooit van die clubs die in de lijst voorkomen gehoord hebben. Heb er al een aantal gedaan en de andere ken ik zeker bij naam, weet welke muziek ze er draaien en hoe de clubs er uit zien.

Ik kan alleen maar besluiten dat die lijst zeker en vast geen bullshit is, zo goed als alle clubs die erin voorkomen zijn top clubs, zowel muzikaal, interieur, sound & light, volk en image in het algemeen.

Een Belgische club (met uitzondering van 1 of 2) is een café/fuifzaal in vgl met de clubs die voorkomen in de lijst.
Volledig met u akkoord cuinsman
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

BOUNCER schreef:
quincy schreef:Aan de reacties te zien is het duidelijk dat sommige nooit die clubs gedaan hebben of nog nooit van die clubs die in de lijst voorkomen gehoord hebben. Heb er al een aantal gedaan en de andere ken ik zeker bij naam, weet welke muziek ze er draaien en hoe de clubs er uit zien.

Ik kan alleen maar besluiten dat die lijst zeker en vast geen bullshit is, zo goed als alle clubs die erin voorkomen zijn top clubs, zowel muzikaal, interieur, sound & light, volk en image in het algemeen.

Een Belgische club (met uitzondering van 1 of 2) is een café/fuifzaal in vgl met de clubs die voorkomen in de lijst.
Volledig met u akkoord cuinsman
awel ikke nie :D
voor mij hoeft al dieje tralala derrond ni, gewoon een donker kot met ne strobo en meer underground volk dan dieje snobs is voor mij al genoeg :wink:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Ik zou dan toch eerst eens enkele clubs bezoeken, neem nu Fabric, als dat geen donker kot is (oud fabriekspand) met super vette strobo's dan weet ik het ook niet meer 8)

In room 1 zie je op sommige plaatsen zelf niet waar je loopt.

En snobs heb ik ginder nog niet gezien hoor ...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Een donker kot me geflipt volk enzo is dan mss goed genoeg voor u, maar noem er dan eens zo een op?
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Ik weet dat het niet iedereen zijn smaak is, maar een Culture Club zou niet misstaan in die top 50 evenals een La Rocca of Pulse Factory als je het mij vraagt... 8)

EDIT: dom van me om Café d'Anvers te vergeten! :oops: ;-)
c",) Vive la fête c",)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ik denk toch ook dat het vooral smaakgebonden is. Wat betreft Tiesto, zoals Den Backer zei, heb je wel idd 2 tiesto's, den commercielen brol, en den tiesto "in search of sunrise". heb zelf nog den 1sten in search of gehad (heb die eens ergens achtergelaten en ben die nu kwijt :? ) en dat was inderdaad kwalitatief goeie muziek. Beter dan zijnen commercielen brol!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ik denk ook dat qua internationale uitstraling de fuse niet misstaat in het lijstje, dat ook Cafe D'Anvers en Culture Club de clubs zijn die er zeker ook mochten in staan. La Rocca zou misschien ook wel dicht in de buurt van het lijstje mogen komen, maar vb. Pulse Factory zal er nog niet in staan omdat het waarschijnlijk nog niet lang genoeg open is, en nog niet genoeg internationale uitstraling heeft.
Zowieso valt over kleuren en smaken niet te redetwisten, wat voor de een goed is is voor de andere slecht. Zal altijd zo zijn!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

voor degene die zich afvragen op wat de lijst is gebaseerd, hier het antwoord: door de dj's zelf! die kunnen op allerhande dingen punten geven waar ze ooit gespeeld hebben (vb: geluid, lichten, sfeer,...).
ik vind toch dat deze lijst wel representatief is (zie punten van quincy) en wie in space is geweest kan beamen dat in belgie hier geen enkele club kan aan tippen!!! deze is niet duister, maar is ook wel moeilijk als ge een after in openlucht zijt :D de discoteca (space binnen) kun je ook wel behoorlijk duister noemen. dc10 is ook openlucht, maar het zot volkske wat daar zit :evil:

ps: ik denk dat we juist nog fier mogen zijn dat fuse ertussen staat (vorige jaar geen enkele belgische club + en de hollanders doen nie mee :evil: )
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

ads schreef:ik denk toch ook dat het vooral smaakgebonden is. Wat betreft Tiesto, zoals Den Backer zei, heb je wel idd 2 tiesto's, den commercielen brol, en den tiesto "in search of sunrise". heb zelf nog den 1sten in search of gehad (heb die eens ergens achtergelaten en ben die nu kwijt :? ) en dat was inderdaad kwalitatief goeie muziek. Beter dan zijnen commercielen brol!
oef toch nog eenen...

stanske schreef: ps: ik denk dat we juist nog fier mogen zijn dat fuse ertussen staat (vorige jaar geen enkele belgische club + en de hollanders doen nie mee :evil: )
:-D
Afbeelding
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

inderdaad backer, een fan zou ik mezelf niet noemen van in search of sunrise, maar ik kan het meer dan apprecieren :-D
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2007, 14:06
Locatie: Leuven Belgium Europe

Bericht door dj don Santos »

All deze boekjes worden in engelland gemaakt. Dus het wordt zuiver gekeurd en geklasseerd door hoofdzakelijk UK people en door UK dj's.

Ik heb zelf in engelland gewoond en heb heel veel van de vermelde topclubs bezocht.

Ik ben het ook totaal er niet mee eens!!!

Geen enkele belgische club! En Cocoon in frankfurt dat geklasseerd wordt als een super futuristische club staat achter Sankeys in Manchester dat eigenlijk een half door gat was met teveel jong volk.

Wanneer komt er eens een mainland europe DJ magazine met de TOP 50 clubs????
Visit http://www.myspace.com/djdonsantos Listen to new productions! soon out on http://www.myspace.com/frequenzarec
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten