Wie kwam hier?

Het forum van Globe in Stabroek
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jul 2008, 16:55
Locatie: Lint City

Bericht door sifon »

tja wat kan ik zeggen globe was voor mij ben er nu bijna 36 het zotste feestpaleis waar ik ooit ben geweest en daar kan/kon niet één andere keet aan tippen.en geloof me heb alle keten afgedaan,wij gingen altijd met een man of 10 op zondagmiddag tot het bittere einde :twisted:
ben ooit aangesproken door een gezinnetje met 2kindjes toen ik buiten op de parking lag scheef te gaan :oops: ,de man vroeg of het met me ging en hij de hulpdiensten moest bellen :) ik heb naar het schijnt toen gezegd leg me maar in menne auto binnen een uurke ben ik ne nieuwe :)
Wij kwamen er zéér regelmatig en zo leerde je veel volk kennen tegen jan en alleman lullen er hing een speciaal sfeertje maar dat maakte de globe juist zo uniek!!!!!!!!!! op een keer zei is ene tegen mij nogal brut(ik hing toen aan den toog) SCHUIF EENS OP KHEB PLAATS NODIG OM TE KAPPEN 8) 8) 8) hij legde 3lijnen 2 voor hem 1 voor mij :P :P ook herinner ik mij dat het binnen soms te vol was en er op de parking ook gewoon werdt gefeest :D :D :D ben niet altijd fier op die dagen van toen maar heb het meegemaakt en heb er gene minuut spijt van bart simpson en dubbel hofman trips de nodige poeder erbij en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :alien:
Wat mij ook altijd is bijgebleven het moment dat ik de globe binnenging dacht ik altijd aan een cinemazaal aanpassen aan den donkere en meermaals van de oooh zo beruchte trap gevallen :D :D :D
GRTZZZZZZZZZZZ
looking for classics
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

exactly :D 8)
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Bericht door Stientje »

man man, hier lees je toch wat zenne :P

Ik ken de Globe niet, ben er jammer genoeg nooit geweest maar tis precies wel een beetje een gat in men uitgaanscultuur als ek jullie straffe verhalen lees :p

greetz,

stientje
xxx
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Stientje schreef:man man, hier lees je toch wat zenne :P

Ik ken de Globe niet, ben er jammer genoeg nooit geweest maar tis precies wel een beetje een gat in men uitgaanscultuur als ek jullie straffe verhalen lees :p

greetz,

stientje
xxx

tja, iedereen heeft daar wel iets gezien/meegemaakt en er was nergens een kot dat ALLES speelde....
waar de boer op klompen een pint kwam drinken om de schaars geklede dames te beloeren, waar de dealer zen spul kwijt kon, waar de gebruikers niks tekort kwamen, waar de bewoners hun haar uittrokken elk weekend, waar het nergens zo donker was, waar iedereen ging afteren of vertrekken naar la rocca op zondag, waar de parking een veredelde chillout room was,....................> daar was de Globe 8) :)
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

:lol: :lol: 'k denk dat dat het zo wat mooi samenvat

je kon er ook gestolen BMW's, Porsches en Golfkes kopen.. allemaal mooi omgekat :nod:
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Bericht door Stientje »

rizzo> schreef::lol: :lol: 'k denk dat dat het zo wat mooi samenvat

je kon er ook gestolen BMW's, Porsches en Golfkes kopen.. allemaal mooi omgekat :nod:

lol, meende gulder da nu echt of zijde der een goei klets aant bijdoen? :p
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

neen 100% serieus, I kid you not
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Stientje schreef:lol, meende gulder da nu echt of zijde der een goei klets aant bijdoen? :p
da is allemaal waar stientje;
ge kon der zelf stevige vismannekes kopen.
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 aug 2008, 22:37

Bericht door qfza »

Ik ben er nooit binnengeweest helaas.
Wel wilde ik er altijd naartoe, ik was toen net 16. Veel vrienden waren nog niet zo into house, paar maanden later gelukkig wel :) Hoe dan ook, ben ik eens naar een fuif geweest vlakbij de Globe. Om 2h was ik er eens gaan loeren aan de deur... Waar een bordje hing dat het Open was vanaf 5h.

De volgende ochtend ging ik naar de bakker en passeerde ik en een maat daar. We zijn toen langs de parking gegaan. Wat ik me herinner (zal het nooit vergeten) was dat het bomvol stond, en ik alle talen en dialecten hoorde spreken behalve plat Antwerps. Toen ik naast NL nummerplaten ook een BE tegenkwam en de vage figuren uitstapten begonnen ze in't Frans.
Een of andere griet slenterde er over de parking, kort rokje en jartellen eronder.. 't was wel wat anders dan die trienen op de boerenfuif van de avond ervoor waar ik was.

Ik wilde er dolgraag naartoe maar het is er net niet van gekomen. Toen we hard begonnen uitgaan was de Globe pas gesloten. Later de Rudy wel vaak tegengekomen in Club X natuurlijk..
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

rizzo> schreef::

je kon er ook gestolen BMW's, Porsches en Golfkes kopen.. allemaal mooi omgekat :nod:
Ik heb ooit met een kennis van daar naar huis gereden en die moest zijn auto starten door met zijn bedrading te moosen :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

men sleutels ooit vergeten in de auto, die parkeerwachter op nog gen 5min :-o

iets derna gasten maken hetzelfde mee, die gooien daar een stuk beton door hun achterruit, "bwa, zo lukt da ook" :eek: :D




Stientje; ben het vergeten in men kleine quote, de zwarte markt van tessenderlo is/was er niks tegen :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

StevenR_73 schreef:Stientje; ben het vergeten in men kleine quote, de zwarte markt van tessenderlo is/was er niks tegen :mrgreen:
hoho, beetje respectvol blijven hé, de Zwarte Markt in Tessenderlo zit vol marginalen eh... euhm :lol: :wink:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

LOL !! hey, mss kunnen we van Tessenderlo zwarte markt wel een afterclub maken?
... this is Elmer Davis again ...
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2008, 02:00
Locatie: Mechelen

Re: Wie kwam hier?

Bericht door Brasse »

Beste club ever. :alien:
Heb daar de beste tijd uit men leven meegemaakt :pig: . 't was begot men stamcafé :cheers: , samen met de mannen van de kanten van Turnhout en Mechelen en die Duitsers. Hoe zou het trouwens met di Tanja zijn... :scratch:
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re: Wie kwam hier?

Bericht door Dj Creator »

Superclub,... ook nog veel gezeten... Goeie installatie. Grave klanten.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast