Wie kwam hier?

Het forum van Globe in Stabroek
DJ DanE

Wie kwam hier?

Bericht door DJ DanE »

Jaja,


We zullen dus dit eens op gang brengen.

Ik zou graag weten wie er hier vroeger nog kwam.
Ik heb er een tijdje gezeten, man wat een keet....


Wie heeft er anders nog goede herinnneringen... deel ze mee
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

nooit geweest maar deste meer in geïnteresseerd :)
Kheb nog 2 tapes staan van Zolex en YDR in de Globe uit 92 en 93.
Richman

Bericht door Richman »

Behoort spijtig genoeg tot het handjevol clubs dat ik niet bezocht heb, shame on me. Maar ik heb er veel indianeverhalen van gehoord!

Grof kot!!!

:twisted:
varth

Bericht door varth »

Een vroegere vriendin van mij zat daar heel regelmatig. In die tijd was ze samen met een van de buitenwippers dacht ik. Ze noemt Cindy en woont momenteel in Leuven. Meer weet ik niet over haar, ik ken ze vooral van de bezoekjes aan het café waar ze werkte.

Voor de rest, meer dan interesse genoeg in de verhalen
Gast

Bericht door Gast »

varth schreef:Een vroegere vriendin van mij zat daar heel regelmatig. In die tijd was ze samen met een van de buitenwippers dacht ik. Ze noemt Cindy en woont momenteel in Leuven. Meer weet ik niet over haar, ik ken ze vooral van de bezoekjes aan het café waar ze werkte.

Voor de rest, meer dan interesse genoeg in de verhalen
Cindy Vancauwenbergh ,ze was met Rudi,buitenwipper ;-)
Gast

Bericht door Gast »

Globe is my all time favourite club. I went there almost every sunday from march 93 to beginning of 1994.
The atmosphere was really strange but fantastic....
Gast

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:Globe is my all time favourite club. I went there almost every sunday from march 93 to beginning of 1994.
The atmosphere was really strange but fantastic....
That's my message, I had some problems to log in
Alain

Bericht door Alain »

Ik zat daar ook regelmatig en 't gevolg is dat Globe-muziek verzamelen nu zo'n beetje mijn hobby geworden is ,mijn collectie begint al op iets te lijken,maar ik moet nog veeeeeel hebben ;-)
Alain

Bericht door Alain »

Iemand in 't bezit van oude sets van Globe/Cherrymoon/Barocci ,kontakteer me aub!!!
Laatst gewijzigd door Alain op 10 sep 2004, 22:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Alain schreef:en 't gevolg is dat Globe-muziek verzamelen nu zo'n beetje mijn hobby geworden is
Ik ook :D (maar ook de muziek van Barocci en Cherry Moon)
Gast

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:
varth schreef:Een vroegere vriendin van mij zat daar heel regelmatig. In die tijd was ze samen met een van de buitenwippers dacht ik. Ze noemt Cindy en woont momenteel in Leuven. Meer weet ik niet over haar, ik ken ze vooral van de bezoekjes aan het café waar ze werkte.

Voor de rest, meer dan interesse genoeg in de verhalen
Cindy Vancauwenbergh ,ze was met Rudi,buitenwipper ;-)
Bedoel je Rudi de Loos van Club X (95-96)?
Alain

Bericht door Alain »

Gast schreef:
Alain schreef:en 't gevolg is dat Globe-muziek verzamelen nu zo'n beetje mijn hobby geworden is
Ik ook :D (maar ook de muziek van Barocci en Cherry Moon)
Off course , en liefst van YDR hé maat :wink:
Laatst gewijzigd door Alain op 10 sep 2004, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Richman

Bericht door Richman »

Anonymous schreef:
varth schreef:Een vroegere vriendin van mij zat daar heel regelmatig. In die tijd was ze samen met een van de buitenwippers dacht ik. Ze noemt Cindy en woont momenteel in Leuven. Meer weet ik niet over haar, ik ken ze vooral van de bezoekjes aan het café waar ze werkte.

Voor de rest, meer dan interesse genoeg in de verhalen
Cindy Vancauwenbergh ,ze was met Rudi,buitenwipper ;-)
Is dat dan dezelfde rudi die toen nadien in de Balmoral stond, hij had een groot litteken op zijn wang (ik weet niet meer dewelke) alleszins ne gestoorde gast als het dezelfde is! Hebben ze hem niet omvergelegd?
DJ Fixx

Bericht door DJ Fixx »

Kzat er bijna alle weken vroeger, eerst 's zaterdags Barocci en daarna de Globe... Memories, memories, memories.
globe1

Bericht door globe1 »

de globe was de bangelijkste dancing van belgie ik kwam er de eerste keer op zondagmiddag in 93 was direkt verkocht.de muziek dat je daar hoorde de mensen de beste pillen alles was aanwezig.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten