Wie kwam hier?

Het forum van Globe in Stabroek
Gast

Bericht door Gast »

ik heb daar de tijd van men leven beleefd dat was niet normaal de muziek dat ze daar speelden YDR tofke en frank om beurten aant draaien dat was hemels
Kernel

Bericht door Kernel »

1993 & 1994 waren er idd top met YDR & Frank lol weet nog goed dat als zij er waren Tofke alleen maar platen mogt aangeven haha.

(btw ik heb er tapes van als je ruilmateriaal hebt pm me maar)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Alain schreef:Ik zat daar ook regelmatig en 't gevolg is dat Globe-muziek verzamelen nu zo'n beetje mijn hobby geworden is ,mijn collectie begint al op iets te lijken,maar ik moet nog veeeeeel hebben ;-)
Ik heb ook nog wel wa k7-jes van dé globe, en ewa flyers en de dj line-up van nieuwjaar '93 op flyer enzo.
Ibiza Fuckin' Island!
siegriet

Bericht door siegriet »

Yep, is was er ook! Maar dat is zeker al 10 jaar geleden. Den tijd dat Choco Carl Johan Dagmar... Garçons waren!
Dat was pas feesten. :lol: :lol: :lol:
Kernel

Bericht door Kernel »

MIE!! schreef:
Alain schreef:Ik zat daar ook regelmatig en 't gevolg is dat Globe-muziek verzamelen nu zo'n beetje mijn hobby geworden is ,mijn collectie begint al op iets te lijken,maar ik moet nog veeeeeel hebben ;-)
Ik heb ook nog wel wa k7-jes van dé globe, en ewa flyers en de dj line-up van nieuwjaar '93 op flyer enzo.
MIE contact me ik wil steeds ruilen ook je flyers heb ik intresse in :-)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Jammer genoeg nooit deze club bezocht :( shame on me !!
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

wanneer heeft de globe (stabroek) eigenlijk zijn deuren gesloten? Ik lees tegenstrijdige berichten.sommigen beweren al in '93 (site<dj francois); nog anderen beweren '97. Welke zyn de juiste feiten??
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik denk in 93 want iets nadien heeft Carat het aftergebeuren in de streek overgenomen
Kernel

Bericht door Kernel »

Afbeelding

voila hier heb je het antwoord.
Laatst gewijzigd door Kernel op 18 sep 2004, 07:08, 1 keer totaal gewijzigd.
007

Bericht door 007 »

yoo ben nieuw hier en moet zeggen, de globe was de beste dancing ooit. den baas piet kende ik persoonlijk heel goed en zat er elke zondag. de rudi met zijn pitbull aan de deur was een hele grave gast. dat krante artikel heb ik ook nog in mijn bezit. ik zat daar elke zondag tot het gesloten was. dan heeft de baas mee in de beil air gezeten en was ik daar altijd te gast tot dat weeral sluite. het was er echt de max en ben blij dat ik daar toch een cd van in mijn bezit hebt want mijn casetjes zijn niet zo van goede kwaliteit meer :lol: :wink:
Laatst gewijzigd door 007 op 18 sep 2004, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
007

Bericht door 007 »

stefankarlson schreef:wanneer heeft de globe (stabroek) eigenlijk zijn deuren gesloten? Ik lees tegenstrijdige berichten.sommigen beweren al in '93 (site<dj francois); nog anderen beweren '97. Welke zyn de juiste feiten??
de globe ging dicht einde 93 dat weet ik 100% :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

dicht in 93 maar nog eens heropend in 94 met andere uren en hetzelfde jaar terug gesloten :( er is wel weer zo'n fake "globe"geopend in 97 te sint niklaas(ook al dicht)
ps;007,rudy is da die met zijn snor die dan verongelukt is met zijn moto
007

Bericht door 007 »

cloud schreef:dicht in 93 maar nog eens heropend in 94 met andere uren en hetzelfde jaar terug gesloten :( er is wel weer zo'n fake "globe"geopend in 97 te sint niklaas(ook al dicht)
ps;007,rudy is da die met zijn snor die dan verongelukt is met zijn moto
ja maat ik probeer me zo goed mogelijk alles te herineren, ik weet wel dat hem een staart had maar van dat ongeluk weet ik echt niet meer. sorry daarvoor,remember :shock:
hahahahaha :lol:
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

de globe is dichtgegaan eind 93 maar is terug opengegaan in april 94 ma mocht niet meer van 06OO uur opengaan het mocht pas vanaf 8 savonds opengaan tot O3OO snachts het is nog opengebleven iets na 95 ma de openingsuren hebben de globe na de klote gedaan. dan heeft carat het afterparty feest overgenomen da was maart april 94 begonnen en da was wel vanaf O7OO uur open
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

Globe mmmm the beginning days of Tofke.....

Beste Afterkeet die er geweest is (persoonlijk).


We want back to Stabroek!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten