Wie kwam hier?

Het forum van Globe in Stabroek
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

Vroeger werden er veel verwijzingen naar gedaan...;

Had Globe geen t-shirt met Bart op ?
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

Alain schreef:
rizzo> schreef:geloof me vrij: die retroparties stellen niet veel voor, zeker niet in vergelijking met "de" Globe.

By the way: kent er soms iemand Rafke "de jeanette" (hij ziet er zo niet uit en hoort dat niet graag, maar kom). Hij had toen lang haar en laten we zeggen dat hij bij de "zware" mannen hoorde (letterlijk en figuurlijk alhoewel hij nogal gematigd was).
Raf was 1 v/d mannen uit de kliek van Leuven waarmee ik altijd naar Globe ging , samen met Grosse , Pascal , enz ...

rafke ken ik,grosse heb ik met in de klas gezeten,en dan de steve mertens en den bere er nog es bij en den hoop is bena compleet
waar is den tijd ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Raf, is dat zo'n redelijk klein manneke?
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

niet bepaald nee, maar als je geregeld in de Globe 'ns over de vloer kwam denk ik wel dat je hem kent, als was het maar van zien :D

Btw: Alain & Jimmy, dan kennen jullie Neal vast ook? Kris Dewit?
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

rizzo> schreef:niet bepaald nee, maar als je geregeld in de Globe 'ns over de vloer kwam denk ik wel dat je hem kent, als was het maar van zien :D

Btw: Alain & Jimmy, dan kennen jullie Neal vast ook? Kris Dewit?
Neal ken 'k heel goed zelfs , Kris Dewit doet vaag een belletje rinkelen maar kan er geen gezicht op plakken.
btw echt groot is Raf niet he , hij was zoals zovelen in die tijd altijd zonnebankbruin en haar in paardestaart , lederen jekker enz... :D
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Kris = klein sportief manneke, altijd gemillimeterd haar, sùpersympathiek, hij is van Huldenberg en reed in de tijd met een witte Mazda 323F (sportvoiture). Na korte tijd was enkel de linkerdeur nog het enige originele aan de carrosserie van overal tegen te rijden :lol: :lol:

Die kwam occassioneel in de Globe: maar 't is nen échte. Die kende overal iedereen. Woont tegenwoordig in Leuven: je zal hem zeker al gezien hebben op de Oude Markt ofzo.
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

Alain schreef:
rizzo> schreef:niet bepaald nee, maar als je geregeld in de Globe 'ns over de vloer kwam denk ik wel dat je hem kent, als was het maar van zien :D

Btw: Alain & Jimmy, dan kennen jullie Neal vast ook? Kris Dewit?
Neal ken 'k heel goed zelfs , Kris Dewit doet vaag een belletje rinkelen maar kan er geen gezicht op plakken.
btw echt groot is Raf niet he , hij was zoals zovelen in die tijd altijd zonnebankbruin en haar in paardestaart , lederen jekker enz... :D
neal & kris dewit die heb ik ook gekend ja
nog heel veel geweest destijds in huldenberg bij andere maten ook,de mus enzo :D
Club Member
Berichten: 207
Lid geworden op: 20 dec 2005, 12:35
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door bbollaer »

Snickerke schreef:Afbeelding
Schitterend .... waren ook heel populair in Cherry Moon in 1992 - 1993 samen met de Gorbatsjov'kes....
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

bbollaer schreef:
Snickerke schreef:Afbeelding
Schitterend .... waren ook heel populair in Cherry Moon in 1992 - 1993 samen met de Gorbatsjov'kes....
ik denk dat ik u moet kennen.....toch op zijn minst van zien...Want dat is de periode dat ik daar ook redelijk (te) veel tijd doorbracht....zetelkes en eilandje waren bijna van ons... 8)
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

edit
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

lsd revival topic :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Snickerke schreef:Vroeger werden er veel verwijzingen naar gedaan...;

Had Globe geen t-shirt met Bart op ?

Onlangs nog ergens een site gevonden met flyers van Globe op. Veel met Homer, Bart,..... en al die dingen.
Dubbel Bartjes.....heftig materiaal
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 207
Lid geworden op: 20 dec 2005, 12:35
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door bbollaer »

Snickerke schreef:
bbollaer schreef:
Snickerke schreef:Afbeelding
Schitterend .... waren ook heel populair in Cherry Moon in 1992 - 1993 samen met de Gorbatsjov'kes....
ik denk dat ik u moet kennen.....toch op zijn minst van zien...Want dat is de periode dat ik daar ook redelijk (te) veel tijd doorbracht....zetelkes en eilandje waren bijna van ons... 8)
Zou kunnen, wij zaten meestal op eilandje (net voorbij podium), in die tijd stond daar nog ne nep palmboom, en lagen daar grote keien .... tot het daar eens opfikte...
Kwam daar altijd met gasten van den Oudenbos:)
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

hahaha - ik heb ook nog zo'n lidkaart - ja, die verf ging daar nogal snel af als ge da in uw portefeuille bewaarde hé ;-)

eerste keer da'k daar kwam moest ik al gelijk mijn pas afgeven - en dien lag in den auto en moest dat dan weer gaan halen en zo, dus ik vroeg waarvoor da eigenlijk nodig was - "oh, gewoon om lid te worden, da's gratis en zo gebeurd zenne". En dan zei ze ook nog, 'welja, 't is ook zo dat het straks razzia zou gaan zijn en dan is het handig als we gewoon die kopies van alle paspoorten ineens aan de flikken kunnen afgeven, dan kunde gullie rustig blijven zitten en zij al noteren hé"

dus nog ff gebleven en dan wel doorgegaan :-)
... this is Elmer Davis again ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast