Wie kwam hier?

Het forum van Globe in Stabroek
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

MIE!! schreef:da filmke gaat toch ni over de globe, maar over club x
duh, der vroeg iemand toch iets over de r.
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 dec 2005, 17:41

Bericht door STABROEK SUNDAY »

in dat filmke ziede ook later dat de rudy gaat paardrijden dat was pertoeval op de zelfde manegé als waar ik toen dien tijd kwam ;-)
die manége noemde Gipsy Horse...
GLOBE BEST AFTERCLUB EVER
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mar 2006, 01:25

Bericht door MordorMolle »

ik ben ook nog een van die 'ouw zotten' dat daar regelmatig als afsluiterke van t weekend nog rap effe ne coca ging drinken :drunken: alleen heb ik spijtig genoeg de eindmeet niet gehaald want een paar maanden voor de sluiting ,ik kwam van the Globe :Stabroek -Overijse was bijna thuis maar opeens kreeg ik autopech,hmm :scratch:ik zette mijne muziek stil en :question: ik stond stil en ik zie een versplinterde poort :?: ,een uitgetrokken afrastering ,brokken afval en bakstenen en...heel veel volk! pffffffff ik had mijne auto tegen een muurke gezet,aan da muurke zat nog een heel huis!en dat op ne maandagmiddag...gewoon ik ben in diene bocht gewoon rechtdoor gegaan...zonder dak het zelf goe wist -daar eindigde mijn Globe-tijdperk!(en begon mijn miserie)
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 dec 2005, 17:41

Bericht door STABROEK SUNDAY »

MordorMolle schreef:ik ben ook nog een van die 'ouw zotten' dat daar regelmatig als afsluiterke van t weekend nog rap effe ne coca ging drinken :drunken: alleen heb ik spijtig genoeg de eindmeet niet gehaald want een paar maanden voor de sluiting ,ik kwam van the Globe :Stabroek -Overijse was bijna thuis maar opeens kreeg ik autopech,hmm :scratch:ik zette mijne muziek stil en :question: ik stond stil en ik zie een versplinterde poort :?: ,een uitgetrokken afrastering ,brokken afval en bakstenen en...heel veel volk! pffffffff ik had mijne auto tegen een muurke gezet,aan da muurke zat nog een heel huis!en dat op ne maandagmiddag...gewoon ik ben in diene bocht gewoon rechtdoor gegaan...zonder dak het zelf goe wist -daar eindigde mijn Globe-tijdperk!(en begon mijn miserie)
Damn dude.....
GLOBE BEST AFTERCLUB EVER
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2006, 19:09

Bericht door Barocci72 »

een echte underground tent ja met de juiste sfeer

donker met die geblokte dansvloer en strobo en aan de zijkant
achterin van die loungebankjes met vage mensen maar COOL
weet nog dat ik de 1e keer daar binnen ging op een zondagmorgen
met juist een pilletje in mn mik
echt vliegen daar en onvergetelijk...................
daar kom je dan zo sochtends veel mensen tegen, en praatjes maken, die kwamen uit andere tenten als larocca en barocci, echt overal vandaan...en allemaal lekker door flowen en flippen
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2007, 04:18
Locatie: Brussels

Bericht door docha »

Wat iedere Globe bezoeker zal kunnen beamen... als ge daar voor het eerst 's morgens binnenkwam viel de toch 9 op de 10 met uw kl*ten van diene trap. Gedurende enkele seconden zag ge echt gene steek meer als ge just uit het daglicht de Globe binnen ging. Ge wist direct dat ge nog leefde.

We hebben daar ooit eens ne verjaardag gevierd met een paar flessen champagne en de bijhorende borrelnootjes... jawade de champagne die was ok maar die nootjes ... ze goten alle restantjes bijeen en da kregen wij geserveerd... geef mij dan maar een fishermanneke ze :D

Da kamerke was toch DE plek om te blowen als ge het even niet meer zag zitten Energy b(f)low....ETERNAL
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2007, 09:36

Bericht door linfindil »

ik kwam wekelijks in de Globe, zeker als mijn kameraad Tofke draaide, dan was ik zeker van de partij. lekker maf doen aan de draaitafel met hem...wat mis ik die tijd toch... 8) meestal kwamen wij dan af van cherry, of illusion, of boccaccio, of La Rocca... Goh, waar is de tijd toch naartoe??? Na Globe, zaten we dan in de TGV of in Beerse in een afterclub (checkpoint) met Tofke... zalige gast :D of Ossepoot in t stad was ook goe, de ossepoot, en de vogelmarkt ook aan de vogelmarkt in ons zalig A'pen...(gesloten wegens razzia toen,ikwas er weer eens bij uiteraard...en dope dat er rond vloog!!)

en ik ben ook zo'n gefreakte globe muziek collector geworden...ik zoek trouwens de Globe 10 (had die cd maar die is stuk, spijtig genoeg...)

En Idd die trap was klootte, ik viel er iedere week over ... zeker op de bollen...pfff... :-D :oops: als ik binnenkwam zei de buitenwipper al : Wendy pas op voor de trap hé... en ikke, oké (zo weg als een huis), klabatsnaar beneden...en de buitenwipper maar lachen...hihi

nu zat ik meestal inde Space (ook dicht)

Ja, die razzia dat weet ik ook nog, geflipt was dat toch...k wist dikwijls ni meer hoe ik thuis geraakte...maar t lukte toch iedere keer...zalig geflipt daar met Tofke...

I LOVE GLOBE ...
Globe,Globe, Globe!!!
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

waar is de tijd?

ofwel heel de zondag daar plakken vanaf s'middags, soms s'morgens al eens een piepje komen nemen, altijd het voorspel voor La Rocca op zondag 8)

ben een periode op zaterdag niet weggeweest zodat ik op zondag in vorm was :lol:

er is gen enkele after-club die de Globe heeft kunnen evenaren, zelfs Carat niet.
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2007, 03:36

Bericht door triple »

ik kwam in de globe,da was ergens rond 92-93,van alle clubs die ik bezocht heb had deze de sterkste indruk op mij gemaakt,het was gewoon pure waanzin wat je daar binnen soms zag,het was te denken da zoiets nie blijft duren he,de muziek was bangelijk maar de sfeer was op zijn zachtst gezegd nogal bizar,ben er vandaag nog es langs gereden in de abtdreef,wel de globe is weg,met de grond gelijk gemaakt,daar staat nu ne colruyt,de achterkant van de parking is precies nog ongeveer hetzelfde maar het gebouw is weg,ik weet niet of ik daar rouwig om<moet zijn,das voorbij en komt nooit meer terug he,ben er nog opgepakt op de parking met een paar maten,alles binnengeslikt,wa er daarna gebeurde moet ik wel nie meer vertellen zeker???ik zal da nooit vergeten maar ben ook blij dat ik dat allemaal achter mij heb gelaten,niet al mijn maten hebben hetzelfde geluk gehad als ik,het was een bangelijke tijd maar aan alles komt (soms gelukkig)een happy end :)
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 aug 2007, 04:21

Bericht door JooK »

'sigh' l'aventure commence: die zondagochtend ergens in 92 (na sluiting vant cafe rond 5u te tongeren), mezelf net uitbetaald, kwam mn neef me oppikken om naar de rocca te gaan. Omdat ik met men sneakerkes niet binnenmocht trokken we richting tessenderlo om andere schoenen op te pikken. onderweg kreeg ik hem niet overtuigd om voor dat ronde punt te vertragen, schuivend van borduur naar borduur kwamen we 100 m achter dat punt (in de juiste richting) tot stilstand. damagecontrol viel best mee, 2 kapotte velgen.. dus op die velgen, vonken en stukken rubber vlogen int rond ging de trip verder.. iemand zéér vriendelijk schonk ons zowaar 2 wielen nadat we zn oto'ke op blokjes hadden gezet. met ongemakkelijke schoenen aan mn besloten we dan maar richting stabroek te rijden.. jawadde de trapjes waar ik een leeg flesje omliep, , vestiaire, toog, hoekzetel waar menig tongenaar vertoefde, zonnebril binnen, lang voor de zino en judi hype, iedereen welkom/paranoia, wandelaars die met kind en gezin de parking overstaken en ons in den oto zagen hangen, onbewust van elk gevaar vrolijk int rond springend, plotse stilte flash het geluid van een overvliegende heli flash life becomes easy wit... flash, ne copain a h pesten omdat em geen stuk van 20 meer had om buiten te gaan/zn lief te bellen ad toiletten, de dansvloer was zwart met witte rechthoekige tegels, weet ik zeker omdat de 10K in flapjes van 100 die ik verloren was.. flash.. uren later onder mn voet opdaagde Flash.. ...
zonnetjes, Anarchistjes, bartjes, pinguins, aardbeien, hoff'kes, draakjes,...
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 sep 2007, 18:45

Bericht door groovegsus »

Ik ging er ook regelmatig op zondag , ik reed uit duitsland om daar te gaan , een van onze vriendinen had nog een heel tijd met DJ frank verkeerd , daardoor is hij zelf een paar keer in duitsland komen draaien , in the Warehouse , een club die nog zotter was dan de globe....
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

groovegsus schreef:Ik ging er ook regelmatig op zondag , ik reed uit duitsland om daar te gaan , een van onze vriendinen had nog een heel tijd met DJ frank verkeerd , daardoor is hij zelf een paar keer in duitsland komen draaien , in the Warehouse , een club die nog zotter was dan de globe....
kan me wel een witte bwm herinneren met duitse nummmerplaten en 2 knappe vrouwkes dacht ik...dak da nog mss weet,damn :)
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Globe Kaart (let vooral op de randen)

Bericht door Elead »

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

:lol: foei foei!
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2007, 09:36

Re: Globe Kaart (let vooral op de randen)

Bericht door linfindil »

Elead schreef:Afbeelding
Afbeelding
Hey gij hebt die ook nog!! (Ik ook, en die doe ik noooooooiiiiit weg...)
Globe,Globe, Globe!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten