Wie kwam hier?

Het forum van Globe in Stabroek
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

is er 'iemand' op dit forum wat nog meer fotos heeft van den globe toen t nog open was,liefst van de binnekant ... buitenkant aanvaard ik ook wel :P greetz 8)
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

nog zo een legende van vroeger.kweet nog goed toen ik daar de eerste keer binne kwam in stabroek.ik geloofde men ogen gewoon niet.da ware de tijde van de beste bolle,de beste lsd trip's
kortom DE muziek,DE dj's van di tijd,HET materiaal,alles gewoon
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

De eerste maal dat ik er kwam was op een zondagochtend na sluit van de Barocci. Met een wagen of 15 reden we in een slakkenvaart achter de BMW van YDR aan in een soort van optocht van Zundert naar Stabroek. Daar aangekomen schrok ik me rot...er werd juist iemand naar buiten gemept door dat agressieve menneke aan de deur. U weet wel wie ik bedoel... Toch naar binnen gegaan alwaar ik direct van de trap af viel, zo de gardarobe in. Maar wat een kot, wat een muziek en wat een bizarre sfeer. Vanaf dat moment zat ik er iedere zondagochtend na eerst `ingewerkt` te zijn in de Barocci , dikwijls tot in de maandagavond.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

damon schreef:De eerste maal dat ik er kwam was op een zondagochtend na sluit van de Barocci. Met een wagen of 15 reden we in een slakkenvaart achter de BMW van YDR aan in een soort van optocht van Zundert naar Stabroek. Daar aangekomen schrok ik me rot...er werd juist iemand naar buiten gemept door dat agressieve menneke aan de deur. U weet wel wie ik bedoel... Toch naar binnen gegaan alwaar ik direct van de trap af viel, zo de gardarobe in. Maar wat een kot, wat een muziek en wat een bizarre sfeer. Vanaf dat moment zat ik er iedere zondagochtend na eerst `ingewerkt` te zijn in de Barocci , dikwijls tot in de maandagavond.
hehe nen echte :lol:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

poehaaaaa schreef:
damon schreef:De eerste maal dat ik er kwam was op een zondagochtend na sluit van de Barocci. Met een wagen of 15 reden we in een slakkenvaart achter de BMW van YDR aan in een soort van optocht van Zundert naar Stabroek. Daar aangekomen schrok ik me rot...er werd juist iemand naar buiten gemept door dat agressieve menneke aan de deur. U weet wel wie ik bedoel... Toch naar binnen gegaan alwaar ik direct van de trap af viel, zo de gardarobe in. Maar wat een kot, wat een muziek en wat een bizarre sfeer. Vanaf dat moment zat ik er iedere zondagochtend na eerst `ingewerkt` te zijn in de Barocci , dikwijls tot in de maandagavond.
hehe nen echte :lol:
Haha :D

Weet iemand nog van de beroemde eerste razzia waarbij de flikken het kot binnen kwamen remmen met een megafoon in de hand? "Dit is de rijkswacht, houd u rustig en werp uw verdovende middelen niet weg!" Nooit eerder heb ik zoveel pillekes en poederkes op de vloer zien liggen. Maar de meesten besloten toch hun hele voorraad ineens naar binnen te werken. Met z'n allen gezellig in de arrestatiewagens en na een half uur begonnen de tandjes wel héél hard te klapperen en de bussen reden hevig schuddend weg omdat de nood om te dansen wel erg hoog werd. Gekkenhuis!
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

:lol: :lol:

laat die verhaaltjes maar komen zelle :D
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

en die buskes waren toen waarschijnlijk nog van die volkswagentjes :lol:
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 dec 2005, 17:41

Bericht door STABROEK SUNDAY »

ik heb in de globe 3 jaar aan een stuk geweest wilde chatte over dien tijd msn me (ps ik bezit veel retro van dien tijd ook )
GLOBE BEST AFTERCLUB EVER
keskondisco

Bericht door keskondisco »

STABROEK SUNDAY schreef:ik heb in de globe 3 jaar aan een stuk geweest wilde chatte over dien tijd msn me (ps ik bezit veel retro van dien tijd ook )
Placeert hier uw verhalen, dan knn we der allemaal van meegenieten en der wa over zeveren :D
Diene Retro is altijd welkom :wink:
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

cloud schreef:dicht in 93 maar nog eens heropend in 94 met andere uren en hetzelfde jaar terug gesloten :( er is wel weer zo'n fake "globe"geopend in 97 te sint niklaas(ook al dicht)
ps;007,rudy is da die met zijn snor die dan verongelukt is met zijn moto




http://video.google.com/videoplay?docid ... 8087120749




heb der ook wa tijd gesleten in da kot tsondags, heb trouwens nog één vd originele t shirts in men bezit,

kom ni mer terug zulke dagen....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nice,had da al eens gezien in vervlogen tijden
was precies nog een duister kot 8)
nooit geweest;te zwaar en te ver
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

da filmke gaat toch ni over de globe, maar over club x
Ibiza Fuckin' Island!
djginod

Bericht door djginod »

Voor zover ik weet, is The Globe de oorzaak dat Lazer Hot Hits house ging uitzenden in zomer 91, en wat toen een enorm succes werd onder de jeugd !!!! Kwam namelijk, omdat men livetapes van The Globe, ging draaien op lazer puur als opvulling. En dat sloeg toen zo aan, dat men maar besloot er helemaal een housezender van te maken !!!!
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

ah dat wist ik nog ni, super!! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

gaat idd over club x ja
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten