Wie kwam hier?

Het forum van Globe in Stabroek
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

ik ging er de eerste maal heen in mei 93 was juist 16 geworden wat ik daar allemaal hoorde van muziek ik was verkocht aan de globe. Later na de sluiting ben ik er nog geweest soms op vrijdagavond en elke zondag wanneer het schoolvakantie was met in de zomer 8 zondagen na elkaar,zware feestjes gebouwd daar.vrijdags na de globe zaterdag na illusion, zondag morgend na carat en savonds terug na de globe.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Op de volgende CCC in de Cherry Moon komt Tofke een Globe setje placeren, alle fans aanwezig dus
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

al wa foto's van gezien en da zag er idd gestoord uit,nie zo heel groot zeker?ik wa jammergenoeg nog maar 16 in 92 en 't was wa ver :cry:
Richman

Bericht door Richman »

Same here, Stabroek da was op teinde van de wereld. Maar man wat moet het daar grof geweest zijn!
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

flippen en trippen in de globe,LET YOURSELF GO!!!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Het enige verhaaltje da ik over de Globe kan vertellen is dat ik daar op een Zondagnacht es binnengetuimeld ben na vrijdag de vroegen te hebben gedaan en een gans weekend non-stop fuiven en slikken zonder slapen te gaan.
Moet wel zeggen da ik over de Globe naast de Maxx spreek.
Allez, bon...
Ik en mijne maat daar naartoe, per brommer van Oostakker -ong.35km-
moe en afgeleefd.
Komen daar binnen, flesje vloibaren in ons kl gedraaid en aan den bar staan gapen naar den dansvloer.
Was gelijk ne gedetineerden die naar ne film keek, mee die tralies voor onzen neus.
Goe op gang zegt mijn vriend da den dien achter den toog hem aan het bespuiten is mee ne luchtverfrisser om dat ie zo neig zou stinken!
:? Ge moest hem zien, constant t-shirt'tje tot onder zijn en mijn neus duwen om te kijken of dat ie werkelijk zo neig stonk.
Meer dan een uur da uit z'n hoofd proberen prtaen maar nougabollen!
Den dezen mocht terwijl ie naar mensen die aan het breakdancen waren op de dansvloer z'n biezen pakken en naar buiten gaan :cry:
Wij daar rechtover in dda buskot zitten kijken naar de die die buiten kwamen en geloof het of nie, ik had op een bepaald moment het gedacht da iedereen die buiten kwam riep van Aaarghh, azo stinken.
Of hun neus zien ophalen en nog van da.
Crazy ze...
Wij dan uiteindelijk naar huis in de gietende regen in ons t-shirtje op t'brommerke.
Plot van het verhaal...gans de week ziek geweest :lol:
illusionfreak

piep

Bericht door illusionfreak »

[img]
hoe kunt ge foto's posten heb er hier nog van frank in globe [/img]
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

posten die handel,de mod's zulle u wel vooruithelpe 8)
HardstyleHooligan

noiit geweest wel van gehoord

Bericht door HardstyleHooligan »

varth schreef:Een vroegere vriendin van mij zat daar heel regelmatig. In die tijd was ze samen met een van de buitenwippers dacht ik. Ze noemt Cindy en woont momenteel in Leuven. Meer weet ik niet over haar, ik ken ze vooral van de bezoekjes aan het café waar ze werkte.

Voor de rest, meer dan interesse genoeg in de verhalen
een colega van mij is de broer van cindy, hij zit bijna elke dag verhale te vertellen over de globe, balmoral, barocci, at te villa enzo, aan zijn verhale te horen was globe wel een goeie keet en ik zen woensdag nog ene gaan drinke met hem in het cafe waar cindy werkt
Richman

Bericht door Richman »

Posten die verhalen!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Waar is den fucking tijd van de globe zeg.... man man wat ben ik daar een keer zo weg als een ei geweest..
Alhoewel iedereen was daar wel zo weg als iets, maar toch in het begin van den avond voelde ik me daar nooit echt op men gemak.
Ge moet eerlijk zijn, er liepen toch zware en ongure figuren rond he ?

Den rudy was ook al gene gemakkelijke maar kerel straalde wel serieuzen respect af.
Kweet nog goed als ge daar bv ging zitten dat die u persoonlijk omhoog kwam trekken of van ding naast den dansvloer duwde.

Kben ooit zaterdag om 10u s'morgens vertrokken en pas dinsdags s'morgens om 06u in men emmer gekropen.... en natuurlijk zat daar een zondagavondje, nacht en maandag morgen globe tussen... heheh zwaar gaan.

Wat ik nooit nie gesnapt heb is dat die keet nooit is ingestort, want amai als we 500meter verder den otto hadden staan wist ik nog goed welke tune em aan het draaien was.

Maar mensen... die tijd en de sfeer die rond dat hele zaakje hingen zal nooit of te nooit nog verwezenlijkt worden, zelfs niet door 1000 I Love Techno's etc... Never...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

volledig mee akkoord...de scene is gewoon ne immense hype geworden 6 jaar geleden,da het volk serieus veranderde,als ge keek wa volk er vroeger in de balmoral,cherry,illusion,globe...zat en ge vergelijkt da met de periode na 98 :? enfin nie zagen,er zijn nog super veel goe feestjes en we mogen blij zijn da we hier in belgie wonen qua feestjes :)
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 dec 2004, 16:43

Bericht door Roelle »

kben ni van die tijd... ma kvin de muziek ooh zo goed mss kan er eens een mixomatic met globe schijfkes opgesteld worden :) :oops:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

zo wat ik gehoord had van kameraden ,kwam daar duister volk man,echt iets voor mij en dan diene muziek erbij,dan kan uwe nacht gewoon ni mer kapot :D greetz 8)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ja weird volkje.. ook veel buitenlanders btw....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten