het zatte topik

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Bedoel ook zo echt vre lang hé. Niet 7 jaar. Gewoon zo jah. Echt megalang XD
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

dat bestaat niet meer anno 2007
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

After schreef:dat bestaat niet meer anno 2007
Wel, ik vind dat erg al is het nu ook zo dramatisch niet gesteld denk ik. Mensen gaan tegenwoordig voor een peulschil uit mekaar, ze kunnen niks van zichzelf opofferen voor iemand anders. Eigen carrière telt vaak meer dan de partner, iedereen loopt nogal snel zijn/haar lusten en hormonen achterna ect. Men kan in het leven niet alles hebben, en er zijn er veel die niet kunnen kiezen. Ik ben 25 jaar en dus eigenlijk al een flink stuk van mijn jong leven samen met dezelfde persoon. Ok, ik denk soms wel eens dat ik misschien iets gemist heb, maar daar staan heel veel andere mooie dingen tegenover. Ik heb maten van dezelfde leeftijd die elk weekend hopeloos een griet proberen te versieren om toch maar eens iemand te hebben... Tja, dan ben ik blij met hetgene wat ik heb. Of dat dit de ware is en of die wel bestaat? Dat weet je nooit voor het einde van de rit.

Om on topic te blijven. Zat zijn is niks voor mij, want dan loopt het toch altijd af boven de wc pot. Maar een beetje aangeschoten zijn, maakt het soms wel wat leuker
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

varth schreef:Zat zijn is niks voor mij, want dan loopt het toch altijd af boven de wc pot. Maar een beetje aangeschoten zijn, maakt het soms wel wat leuker
Dat is een vicieuse cirkel he. Hoe minder 'oefening', hoe meer je boven de pot hangt. Eens je het drinken in de vingers hebt, zal je die probelemen niet meer hebben :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Och gisteren een marathon gezopen, 2 dafalgannen en een boterhammeke met poepgelei doen wonderen :)
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

en der is der weer ene VREEEEEEE scheel :D :cool:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

vermeldenswaardig:

*************************************************************

Dronken Nederlander 'fietst' op auto van Duitsers
Agenten in Velsen dachten donderdagavond dat ze iemand zagen fietsen op het dak van een auto. De auto reed met zo'n 80 kilometer per uur langs. Na even in de ogen te hebben gewreven en na een korte achtervolging zagen de agenten inderdaad een man op een van de twee fietsen zitten die op het dak van het Duits voertuig stonden.

Gerommel
Het bleek om een 26-jarige, beschonken man te gaan die naar eigen zeggen door anderen op de auto was gezet. De 52-jarige Duitse automobilist bleek net zo verbaasd te zijn als de agenten. Hij en zijn vrouw hadden bij het stoplicht bij de Bergerweg wel 'wat gerommel' gehoord, zo laat de politie weten, maar hadden niet verwacht dat er iemand op hun fiets was geklauterd.

De 'fietser' kreeg drie bonnen. Eentje voor openbare dronkenschap, een voor het niet kunnen laten zien van een identiteitsbewijs en de laatste voor het opgeven van een valse naam. (novum)

*************************************************************

Zatte chauffeur rijdt zich vast in pas gegoten beton

't Gebeurt blijkbaar wel meer, zelfs de Amerikaanse politie...Een beschonken automobilist die donderdag een wegafzetting wilde omzeilen, bleek een gemakkelijke prooi voor de politie: hij kwam met zijn voertuig terecht in pas gestort beton. De auto zakte in het Nederlandse Schildwolde in de natte betonvloer weg.

De 56-jarige man uit Froombosch dacht om de afzetting heen te kunnen rijden, maar kwam in de berm terecht waar een nieuw stuk plaveisel was gestort. De politie gaf hem een proces-verbaal. Justitie beslist over zijn vervolging. (novum/hln)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

Nostalgie90 schreef:vermeldenswaardig:

*************************************************************

Dronken Nederlander 'fietst' op auto van Duitsers
Agenten in Velsen dachten donderdagavond dat ze iemand zagen fietsen op het dak van een auto. De auto reed met zo'n 80 kilometer per uur langs. Na even in de ogen te hebben gewreven en na een korte achtervolging zagen de agenten inderdaad een man op een van de twee fietsen zitten die op het dak van het Duits voertuig stonden.

Gerommel
Het bleek om een 26-jarige, beschonken man te gaan die naar eigen zeggen door anderen op de auto was gezet. De 52-jarige Duitse automobilist bleek net zo verbaasd te zijn als de agenten. Hij en zijn vrouw hadden bij het stoplicht bij de Bergerweg wel 'wat gerommel' gehoord, zo laat de politie weten, maar hadden niet verwacht dat er iemand op hun fiets was geklauterd.

De 'fietser' kreeg drie bonnen. Eentje voor openbare dronkenschap, een voor het niet kunnen laten zien van een identiteitsbewijs en de laatste voor het opgeven van een valse naam. (novum)

*************************************************************

Zatte chauffeur rijdt zich vast in pas gegoten beton

't Gebeurt blijkbaar wel meer, zelfs de Amerikaanse politie...Een beschonken automobilist die donderdag een wegafzetting wilde omzeilen, bleek een gemakkelijke prooi voor de politie: hij kwam met zijn voertuig terecht in pas gestort beton. De auto zakte in het Nederlandse Schildwolde in de natte betonvloer weg.

De 56-jarige man uit Froombosch dacht om de afzetting heen te kunnen rijden, maar kwam in de berm terecht waar een nieuw stuk plaveisel was gestort. De politie gaf hem een proces-verbaal. Justitie beslist over zijn vervolging. (novum/hln)
Straffe stoten :lol:

En voor die tweede, als werkstraf een nieuwe laag beton leggen :D
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

maak het maar mee als ge stijfzat zijt :D
kzou nie weten wa mich overkwam se :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Dronken joyrider in golfkarretje
Een dronken man uit het Nederlandse Amerongen heeft het zaterdagnacht met de politie aan de stok gekregen nadat hij met een golfkarretje aan het joyriden was in Rhenen. Zijn bijrijder wist te ontkomen.

De politie laat vandaag weten dat tegen de 19-jarige joyrider proces-verbaal is opgemaakt, ondanks dat de man zei spijt te hebben van zijn daden. Justitie moet beslissen of de man wordt vervolgd. (novum)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

het kartermoment, geen dafalgan want ik ben og teut
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

....

Bericht door ProgressNation »

ikke overuren aan 't maken ... zat als 100 000 man :D :shock:

vaatjes wijn a volonté ... dan nog op café ... en dan op den trein :D wie komt mij helpen :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

nog zatte Ollanders :D


Dronken bestuurders driemaal betrapt
Drie inzittenden van dezelfde auto zijn maandagnacht in de buurt van het Nederlandse Renesse beurtelings aangehouden wegens rijden onder invloed. Dat meldt de politie.

Rijbewijs inleveren
Een 19-jarige man uit Zeewolde werd om 03.40 uur als eerste aangehouden op de Roelandsweg. Hij had volgens de politie ruim drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol gedronken en moest zijn rijbewijs inleveren.

Een half uur later hield de politie dezelfde auto opnieuw aan op de Lagezoom. Een 20-jarige Tilburger zonder rijbewijs had het stuur overgenomen en eveneens te veel gedronken.

Tot slot werd rond 05.30 uur de derde achtereenvolgende bestuurder van de auto, een 22-jarige Tilburger die de twee anderen naar hun plaats van bestemming zou brengen, opgepakt op de Hogezoom. Ook hij reed onder invloed en raakte zijn rijbewijs kwijt. (novum)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Elfjarig meisje rijdt dronken door de straten


Een meisje van net elf jaar is in de Amerikaanse staat Alabama aangehouden wegens het rijden onder invloed. De agenten zagen de jonge chauffeur en wilden het verdachte zaakje van nabij onderzoeken.

Pas na een achtervolging, waarbij snelheden tot 160 km/u gehaald werden, konden de agenten het meisje inrekenen. Het meisje verloor de controle over het voertuig en sloeg overkop. Groot was de verbazing van de agenten toen de bestuurster slechts elf jaar oud was én een glaasje te veel ophad.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Dichter bij huis ....

************************************************************

Glaasje op, laat je wagen (de hele nacht) staan!
Een koppel uit het Mechelse heeft het noodlot niet kunnen ontlopen. Ze waren gisteravond op restaurant geweest en hadden daarbij het nodige gedronken. Om niet tegen de lamp te lopen bij een alcoholcontrole, waren ze met de taxi naar huis gegaan.

In de loop van de nacht beslisten ze om toch nog hun wagen op te halen aan het restaurant. Ze reden er met de auto van de vrouw naartoe, waarna de man overstapte in zijn wagen. Op de terugweg liet de politie echter beide auto's stoppen voor jawel: een alcoholcontrole. Zowel de man als de vrouw bliezen positief en raakten hun rijbewijs kwijt. (belga/hln)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Nostalgie90 schreef:Dichter bij huis ....

************************************************************

Glaasje op, laat je wagen (de hele nacht) staan!
Een koppel uit het Mechelse heeft het noodlot niet kunnen ontlopen. Ze waren gisteravond op restaurant geweest en hadden daarbij het nodige gedronken. Om niet tegen de lamp te lopen bij een alcoholcontrole, waren ze met de taxi naar huis gegaan.

In de loop van de nacht beslisten ze om toch nog hun wagen op te halen aan het restaurant. Ze reden er met de auto van de vrouw naartoe, waarna de man overstapte in zijn wagen. Op de terugweg liet de politie echter beide auto's stoppen voor jawel: een alcoholcontrole. Zowel de man als de vrouw bliezen positief en raakten hun rijbewijs kwijt. (belga/hln)
Haha, ik geloof er geen bal van :lol: Waarschijnlijk weer een smoes om eronderuit te komen :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast