Bestaan er nog goede afterclubs ?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

idd, de sets van Dj Lilly zijn goed
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2007, 13:36

KINGSCLUB 4Maand dicht

Bericht door Renne »

The kingsclub is één van de beste afterclubs vant land maar het is nu wéér voor een tijdje dicht,naar wat ik vernomen heb is het voor 4 maand dicht,over 2weken was er een razzia en er werd een redelijke hoeveelheid drugs op de grond gevonden,één dealer en één verboden wapen (als wast da pepperspray) en 6pv voor eigen gebruik,en voor de rest zijn er inbreuken op arbeids en sociale wetgeving en is er een onderzoek naar fiscale fraude.Maar er is ook een tweede club van Kings in lokeren,Club two wel geen afterclub ma je kan er tot een uur of 10 feesten,enkel op zaterdag open.Dj JP;DJ Vince DJ Denise en ik denk nog e paar dj's uit de Replay van vroeger die er draaien,maar vanaf nu zondag is Kingsclub dicht voor een 4maand.Tis lang maar het kon evengoed voor altijd gesloten worden,dus denk dat de Mushroom weer veel volk zal trekken maar ja voor kingsgangers is dit niet hetzelfde ma tis er ook wel nog goed hoor,verder heb je nog InSame in Laarne nog nooit geweest en de Creamm hé das ook wel super,Space dicht en voor de rest weet ik er geen meer die ik ken.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

waar is den tijd da ge 's morgen nog kost kiezen waar naar toe te bollen :( :( :(
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

ik vrees dat ze gisteren één der laatste afters hebben gesloten....

Al vrees ik dat de 'hype' van afters al een tijd achter ons ligt, Globe, Balmoral, Carat, hoogdagen Outline zijn al weer bijna 10j voorbij. Afters waren nieuw, net zoals de scene en de muziek, en toen het nieuwe er af was gingen de meesten dicht.... jammere zaak.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Denk niet dat de meesten dichtgingen omdat het nieuwe eraf was ze :D
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Den Backer schreef:Edit: Ben nu nie tegen dope, is een kwestie van persoonlijke visie. Heb er wel iets op tegen als daardoor clubs sluiten door onvoorzichtig gedrag door dealers/gebruikers...
Face it, afters zijn nu eenmaal niet gemaakt voor normale doeleinden. Want wie gaat er naar afters? Diegene die nog geen goesting hebben om in hun bed te liggen. En hoe komt dat? rarara :-)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Trab schreef:
Den Backer schreef:Edit: Ben nu nie tegen dope, is een kwestie van persoonlijke visie. Heb er wel iets op tegen als daardoor clubs sluiten door onvoorzichtig gedrag door dealers/gebruikers...
Face it, afters zijn nu eenmaal niet gemaakt voor normale doeleinden. Want wie gaat er naar afters? Diegene die nog geen goesting hebben om in hun bed te liggen. En hoe komt dat? rarara :-)
ik ga graag nog 2u weg tussen 6 en 8 als afsluiter, zonder ...
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Wie Kings wilt redden... Tekenen dan!

http://www.legendaryclubs.be/viewtopic.php?t=4118
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef:
Trab schreef:
Den Backer schreef:Edit: Ben nu nie tegen dope, is een kwestie van persoonlijke visie. Heb er wel iets op tegen als daardoor clubs sluiten door onvoorzichtig gedrag door dealers/gebruikers...
Face it, afters zijn nu eenmaal niet gemaakt voor normale doeleinden. Want wie gaat er naar afters? Diegene die nog geen goesting hebben om in hun bed te liggen. En hoe komt dat? rarara :-)
ik ga graag nog 2u weg tussen 6 en 8 als afsluiter, zonder ...
tussen 6 en 8 is dan ook nog geen afteruur he :lol:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

tsjah, de café's lopen wel leeg rond 5u dus dan is dat wel nog cool
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

After schreef:tsjah, de café's lopen wel leeg rond 5u dus dan is dat wel nog cool
dan kunde nog altijd naar iedere discotheek deftige discotheek zenne. springt illusion of larocca ne keer binnen.

betrap mij er de laatsten tijd op da als ik langs schoon locatiekes passeer te dromen van een afterclubke te openen.

Maar ja, da brengt het volk ook ni terug he.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Wordt er überhaupt nog goede louche aftermuziek uitgebracht?
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Tuurlijk wel, zijn nog genoeg platen.. Tis alleen anders van stijl als vroeger denk ik zo :)
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Djuma Soundsystem - Les Djins (Trentemoller Remix)

Zeer sterke productie vind ik persoonlijk :cool:
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

das idd een zalige schijf 8) mr of dat nu het symbool is van dè aftermuziek van het moment, daar twijfel ik wel aan, die plaats i net te goed en steekt er boven uit.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten