Nieuwe megadancing in Antwerpen

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Don Cabron schreef:De 15de (KetaLoco) gaat het dak er in ieder geval afvliegen, da geef ik u op e wit blaadje papier! :mrgreen:
:twisted:
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Bericht door Don Cabron »

Stanne schreef:? Als ik da zo lees lijkt die NOXX wel een spookhuis van op Sinksenfoor :D Niks voor mij vrees ik al.
Uiteindelijk is het nog vrij simpel, hoor: donderdagen in NOXX voor studenten dus ambi-muziek. Vrijdagen in grote zaal house en in salle noir underground (progressive, minimal en electro) en op zaterdagen hetzelfde, mr dan ook nog minizaaltje met soul & R&B..

Mr geef u wel gelijk dat het vroeger veel simpeler was: vroeger was trance ook nog geen lelijk woord en het snoepgoed wel degelijk snoepgoed! :mrgreen:

Btw: Caspar (KetaLoco) zal op zaterdag 1 maart ook in de Salle Noir draaien samen met Miquel en Massimo! Mr dus eerst op KetaLoco zelf.. :bom:
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

vrijdag eersten keer naar de noxx gegaan ter gelegenheid van het Leuvense KeTaLoCo-concept in de salle noir. en tmoet gezegd, een supermooie club!
zeker die salle noir is echt schitterend. die opflikkerende discovloer, dieje lichtwall,... echt af allemaal! ook de sfeer was super, zelfs legendarisch te noemen. maar dit had wrs meer te maken met het ketaloco concept die hun leuvense loco-aanhang meehadden, dan aan de noxx. aangezien er in de mainhall nix van ambi was en der daar om 5uur nog 10 man stond. in de salle noir daarentegen was het tot de sluit om 7, zaaltje vol
mijn mening, de super uitbundige sfeerin samenwerking met de zalige muziek en de supermooie zaal dat de salle noir toch wle is hebben der de beste partynight van het nog jonge jaar van gemaakt voor mij.
ik heb ook gemerkt dat de mensen van noxx enorm veel fotos en filmmateriaal gemaakt hebben dus dat zal ook wel nog online verschijnen.
* raise your hands in the spirit of house music *
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

ja het hangt dus echt af van de feesjes.
toen ik geweest ben trok het echt op niks.
een week of 2 geleden is er ne maat van mij geweest en die zei mij dat het stukke beter was dan de vorige keer.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik ben vrijdag ook afgezakt naar de Noxx.

We hadden ons geparkeerd op de parking van kinepolis omdat we niet wisten waar de Noxx juist lag. Ik had verwacht dat het gebouw van de Noxx duidelijk zichtbaar ging zijn, maar niets is minder waar. Misschien dat de nacht ervoor iets tussen zat, maar langs de buitenkant lijkt het een gewoon pakhuis.

De buitwippers waren enorm vriendelijk, de dresscode was niet zo strikt. Zo waren sportschoenen toegelaten deze keer :P Aan de inkom zelf moesten we dan een kleine fouillage ondergaan, maar dit stelde niet veel voor.

De keet zelf lijkt wat overweldigend als je pas binnenkomt. Het geluid van de grote zaal galmde door de inkomhal, waardoor de grootte nog eens benadrukt wordt.

Het geluid in de grote zaal zelf galmde ook, misschien omdat dit afgesteld is voor een volle zaal en er weinig volk was. Het tweede wat me opviel was de led-belichting aan het plafond. Redelijk indrukwekkend! Alles ziet er zeer verzorgd uit, maar die typische clubatmosfeer ontbrak voor mij toch een beetje. Het leek allemaal zo steriel, zo gemaakt. Niet mijn favoriete zaal...

De salle noir is in dat opzicht beter. De zaal is een pak kleiner, wat de gezelligheid alleen maar bevordert. Ook hier is de belichting aan de muren weer vrij indrukwekkend. Daarnaast is er een oplichtende dansvloer zoals in cafe d'anvers. Ik kan me wel inbeelden dat mensen dit ook indrukwekkend vinden, maar ik vind het nogal kitscherig. De verdere belichting vond ik redelijk zwak: een strobo en een paar standaard lichten. Spijtig, want dat had het zoveel beter gemaakt... Daarnaast stond de muziek iets te luid, onze oren piepten serieus toen we thuiskwamen.

De bediening in beide zalen verloopt heel vlot. De prijzen liggen wat aan de hoge kant, een pintje kost bijvoorbeeld 3 euro.

De toiletten zijn vlot te bereiken en worden goed onderhouden. Toch wel een dik pluspunt!

Algemene score: 6,5/10
Laatst gewijzigd door Trab op 18 feb 2008, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

amai, 3 € voor een pint :roll:

is de noxx eigenlijk te vergelijken met de zillion? of is het nog indrukwekkender?

één van de weken toch ook s afzakken, hopelijk is de muziek toch wa te doen! ;)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Trab schreef:De buitwippers waren enorm vriendelijk, de dresscode was niet zo strikt. Zo waren sportschoenen toegelaten deze keer :P
dat is iets wat ik niet zou durven doen, naar zo een keet rijden met sportschoenen aan :P als ik geweigerd word, sta ik daar mooi en kan ik alleen naar huis rijden terwijl mijn maten binnen zijn
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef:
Trab schreef:De buitwippers waren enorm vriendelijk, de dresscode was niet zo strikt. Zo waren sportschoenen toegelaten deze keer :P
dat is iets wat ik niet zou durven doen, naar zo een keet rijden met sportschoenen aan :P als ik geweigerd word, sta ik daar mooi en kan ik alleen naar huis rijden terwijl mijn maten binnen zijn
Ik had mijn deftige schoenen aan, maar een paar van ons gezelschap niet. Er stond nochtans op de site dat sportschoenen niet toegelaten waren, maar op vrijdag zijn ze blijkbaar minder strikt.
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Bericht door Don Cabron »

Trab schreef: Ik had mijn deftige schoenen aan, maar een paar van ons gezelschap niet. Er stond nochtans op de site dat sportschoenen niet toegelaten waren, maar op vrijdag zijn ze blijkbaar minder strikt.
Vooral op KetaLoco zijn ze niet zo strikt ;) Ze hebben voor ons een uitzondering gemaakt (ook op andere vlakken..), wat zeker geapprecieerd wordt!

21 maart next KetaLoco @ NOXX met dj Marko van La Rocca als guest-dj! 8)

Btw, Trab: geen enkele review van het KetaLoco-gebeuren zelf: djs, ambiance..? :-o
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Noxx is wel wa commercieel voor mijn smaak, maar toch een paar leuke line-ups op vrijdag, en ze mogen zeggen wat ze willen, mor 't was lang geleden da'k met mijn mond open heb staan kijken naar een club. Toen die LEDs in de main room aangingen, man man, ik was er efkes sprakeloos van.
Maar Salle Noire, dat is wel de fijnste zaal, wegens gezelliger en mooie klank. Die donut-booth is wel raar :mrgreen:

Trouwens, als je eens wil beetje compleet uitgaan, dat restaurant daar is pretty amazing, manneken, da's wa anders zu dan ne bak friet met ne berenlul 's nachts :D

Qua volk, op ons night was't zeer kalm (gewoon wegens de datum vrees ik, zo kort na nieuwjaar) maar over 't algemeen hebben ze echt wel heeeeeeel veel volk: als je weet dat ze bij hun bierleverancier nu al meer omzet draaien dan de brouwer had voorzien, dan zit het wel goed denk ik. Ze zijn misschien wa ruwkes begonnen maar de machine draait nu en daar moet ge wel respect voor hebben, of dat het nu een club is in uw stijl of niet, maar ze doen het in deze tijden toch maar waar de meeste andere clubs op hun gat liggen of sleuren om te overleven.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Psytox schreef:Noxx is wel wa commercieel voor mijn smaak, maar toch een paar leuke line-ups op vrijdag, en ze mogen zeggen wat ze willen, mor 't was lang geleden da'k met mijn mond open heb staan kijken naar een club. Toen die LEDs in de main room aangingen, man man, ik was er efkes sprakeloos van.
Maar Salle Noire, dat is wel de fijnste zaal, wegens gezelliger en mooie klank. Die donut-booth is wel raar :mrgreen:

Trouwens, als je eens wil beetje compleet uitgaan, dat restaurant daar is pretty amazing, manneken, da's wa anders zu dan ne bak friet met ne berenlul 's nachts :D

Qua volk, op ons night was't zeer kalm (gewoon wegens de datum vrees ik, zo kort na nieuwjaar) maar over 't algemeen hebben ze echt wel heeeeeeel veel volk: als je weet dat ze bij hun bierleverancier nu al meer omzet draaien dan de brouwer had voorzien, dan zit het wel goed denk ik. Ze zijn misschien wa ruwkes begonnen maar de machine draait nu en daar moet ge wel respect voor hebben, of dat het nu een club is in uw stijl of niet, maar ze doen het in deze tijden toch maar waar de meeste andere clubs op hun gat liggen of sleuren om te overleven.
das een absoluut feit, maar zoals hierboven ergens word geschreven; in de 'salle noir' op vrijdag 'underground', tja...dan krijg ik al de griezels.
Ze zijn de Carré van de "electronic scene" :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

)
StevenR_73 schreef:das een absoluut feit, maar zoals hierboven ergens word geschreven; in de 'salle noir' op vrijdag 'underground', tja...dan krijg ik al de griezels.
Ze zijn de Carré van de "electronic scene" :mrgreen:
alhoewel da'k ze niet zou vergelijken met de Carré (da's een categorie op z'n eigen :mrgreen: ) is't natuurlijk geen 'underground' in de salle noire. Mor afhankelijk van het concept toch wel kwaliteitsmuziekjes. Op LaResistenca hun filmkes hoor je toch vette remixes van Chaim en zo dus dat is toch al nie mis. Maar underground in een club van vele miljoenen, da's bekke utopisch peinsek.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Psytox schreef: ne bak friet met ne berenlul 's nachts
:puker:

Bij ons zeggen ze berepoot :D
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

tomaz schreef:
Psytox schreef: ne bak friet met ne berenlul 's nachts
:puker:

Bij ons zeggen ze berepoot :D
klinkt iig een stuk smakelijker :mrgreen:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Bericht door Don Cabron »

Ja, en over wat underground is en wat weer niet, kan je ook uren discussiëren, hè. Marko draaide als Djamoon op underground goa-parties in België, in grotten, donkere kelders.. Mr heeft op zondagochtend in La Rocca tegelijk wel vaak dezelfde platen gespeeld..
Net zoals veel artiesten "alternatief" zijn, totdat ze meer succes krijgen en dan worden ze plots "commercieel"! :D

Ik had het met underground in de Salle Noir over de muziek die daar gespeeld wordt met op zaterdagen residents Miquell Santos (Faith Music) & Massimo Girardi (Forbidden Fruit) en op vrijdagen concepten zoals Resistencia, Klank, KetaLoco.. Er wordt daar dus niet commercieel gespeeld!
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten