Straffe verhalen!

Het forum van Axiome in Pecq
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

het enige minpunt als je daar toekwam juist wakker was:u zo vlug mogelijk inleven in de rest hun toestand :lol:
Del@y

Bericht door Del@y »

cloud schreef:het enige minpunt als je daar toekwam juist wakker was:u zo vlug mogelijk inleven in de rest hun toestand :lol:
een boterkoek van drie maanden oud opeten kon wel enig effect geven , kwestie nog in de sfeer van het ontbijt te blijven :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja en dan?
puree

Bericht door puree »

ja valt toch nog mee .. :?: :twisted:
LunatiK

Bericht door LunatiK »

hehe, die posts van Lagoas zijn steeds wel grappig :)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

soit,al maar goed da ik hier mijn laptopje heb in mijn wit kamertje of kwam ier ook HELEMAALLL onozel met iedere halve minuut da druppeltje water ip min hoofd :|
Richman

Bericht door Richman »

Lagoas schreef:de bende van oostende?

kheb zojuist gehoord van maten van mij dat :


- 1 is dood
- 5 in de gevangenis
- 3 in een instelling
- 2 die doppen
- enen da werkt aan den band



klopt dit richman?
Zo je geloven dat da eigenlijk me niks kan schelen!


8)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

:lol: awel he ik vraag mij soms wel af wa er allemaal van mijn "maten" van vroeger gekomen is
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef::lol: awel he ik vraag mij soms wel af wa er allemaal van mijn "maten" van vroeger gekomen is
Ik versta heel goed wat je met maten tss de aanhalingstekens bedoeld.
Ik heb er door de jaren ook veel van de die weten verdwijnen.
Onder de grond, in de gevangenis, aan den dop en in de criminaliteit.
Als ik erover nadenk heb ik het er in feite nog goed van afgebracht.
Het is een feit dat niet onder stoelen of banken te schuiven is, de "legendary" periode is veel mensen slecht bekomen.
En zo kennen we er allemaal wel enkele zeker!?
Richman

Bericht door Richman »

keskondisco schreef:
cloud schreef::lol: awel he ik vraag mij soms wel af wa er allemaal van mijn "maten" van vroeger gekomen is
Ik versta heel goed wat je met maten tss de aanhalingstekens bedoeld.
Ik heb er door de jaren ook veel van de die weten verdwijnen.
Onder de grond, in de gevangenis, aan den dop en in de criminaliteit.
Als ik erover nadenk heb ik het er in feite nog goed van afgebracht.
Het is een feit dat niet onder stoelen of banken te schuiven is, de "legendary" periode is veel mensen slecht bekomen.
En zo kennen we er allemaal wel enkele zeker!?
Awel zo denk ik er nu ook over!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik zie eigenlijk heel weinig mensen terug van die periode en voor mij hoeft het ook nie...er is een periode van dagen aan een stuk te feesten en een periode van maar ene dag in de maand goe te feesten he :)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik herinner me nog met de,ik denk 2de verjaardag,van axiome(dus oktober-november 99)da we na h2o eerst naar ene zijn huis gingen om dan juist voor de middag naar axiome te gaan ,wel,we kwamen echt nog maar de parking opgereden die trouwens bomvol stond of we zagen constant gasten naar buiten waggelen om over te geven :shock:
echt hallucinant :shock:
en said maar van zijn kloten maken da ze zo dicht bij den ingang kotsten
nu begin ik ook stillekes aan te begrijpen wa een schokkend beeld da iedere zondag moe geweest zijn voor de passerende "zondag-taart-gaan-etende-oma-bezoeker"daar op die rn50 :lol:
Del@y

Bericht door Del@y »

cloud schreef: "zondag-taart-gaan-etende-oma-bezoeker"
die was al nie goe van 's morgens als hem om zen koekskes reed en ons zag toen we in de velden ons stonden om te kleden op het ritme vd chilly beats uit de koffer
Del@y

Bericht door Del@y »

Lagoas schreef:
Del@y schreef:
cloud schreef: "zondag-taart-gaan-etende-oma-bezoeker"
die was al nie goe van 's morgens als hem om zen koekskes reed en ons zag toen we in de velden ons stonden om te kleden op het ritme vd chilly beats uit de koffer

euhm
waarom zitte gij u om te kleden in velden op ne zondag :?
om wat presentabel te kunnen zijn om naar axiome te gaan he :wink: ....of euhm ... waar de gij die man op zijn fiets misschien die dacht waarschijnlijk hetzelfde :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

moest ik ne 50plusser geweest zijn had ik graag in da huis rechtover axiome gewoond
ik ging mij ne godganse dag aan mijn venster zetten in mijne zetel en loeren naar die scheve bananen :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten